
O εβδομήντα οκτώ ετών Γερμανός επιχειρηματίας Klaus-Michael Kühne, ο επίτιμος πρόεδρος και κύριος της πλειοψηφίας των μετοχών (53,30%) της εταιρείας διεθνών μεταφορών «Kühne + Nagel» με έδρα την Ελβετία και κάτοχος μίας περιουσίας που αγγίζει τα 11,3 δισεκατομμύρια δολάρια, φιλοδοξεί να ξαναχτίσει τη ναυτιλιακή εταιρεία Hapag-Lloyd.
Σε συνέντευξή του στην «Welt am Sonntag» της Κυριακής 27 Μαρτίου 2016 δήλωσε ότι «πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι η Hapag-Lloyd θα παραμείνει στις ηγέτιδες ναυτιλιακές εταιρείες μέσω μία συγχώνευσης ή εξαγοράς άλλης εταιρείας», καθώς μόνο αναπτυσσόμενη η ίδια δεν μπορεί να επιτύχει αυτόν το στόχο.
Να σημειωθεί ότι ο Klaus-Michael Kühne είναι ένας από τους μεγαλομετόχους της Hapag-Lloyd και πιστεύει ακράδαντα την ανάγκη της επιχειρηματικής συγκέντρωσης, ενώ θεωρεί ότι η Hapag-Lloyd δεν μπορεί να μείνει μόνο στη συνεργασίας και συγχώνευση με την εταιρεία CSAV της Χιλής, πρωτοβουλία του ίδιου του Kühne. «Η Hapag-Lloyd πρέπει να γίνει μεγαλύτερη για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τους μεγάλους παίκτες του χώρου», που για τον Kühne είναι οι CMA και η Maersk.
Για το μεγαλομέτοχο της Hapag-Lloyd ένας δυνητικός εταίρος της εταιρείας θα πρέπει να αναζητηθεί στην Ασία, ενώ για το ζήτημα του κατά πόσο θα πρέπει να είναι στόχος η αγορά μεγάλων πλοίων μεταφορικής ικανότητας άνω των 18.000 teus ο ίδιος επισημαίνει ότι «αυτό είναι ένα από τα άλυτα προβλήματα της Hapag-Lloyd», σημειώνοντας ότι «η ναυτιλιακή εταιρεία θα πρέπει να το εξετάσει με μεγάλη σοβαρότητα».
Φωτό: www.hapag-lloyd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ