
O εβδομήντα οκτώ ετών Γερμανός επιχειρηματίας Klaus-Michael Kühne, ο επίτιμος πρόεδρος και κύριος της πλειοψηφίας των μετοχών (53,30%) της εταιρείας διεθνών μεταφορών «Kühne + Nagel» με έδρα την Ελβετία και κάτοχος μίας περιουσίας που αγγίζει τα 11,3 δισεκατομμύρια δολάρια, φιλοδοξεί να ξαναχτίσει τη ναυτιλιακή εταιρεία Hapag-Lloyd.
Σε συνέντευξή του στην «Welt am Sonntag» της Κυριακής 27 Μαρτίου 2016 δήλωσε ότι «πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι η Hapag-Lloyd θα παραμείνει στις ηγέτιδες ναυτιλιακές εταιρείες μέσω μία συγχώνευσης ή εξαγοράς άλλης εταιρείας», καθώς μόνο αναπτυσσόμενη η ίδια δεν μπορεί να επιτύχει αυτόν το στόχο.
Να σημειωθεί ότι ο Klaus-Michael Kühne είναι ένας από τους μεγαλομετόχους της Hapag-Lloyd και πιστεύει ακράδαντα την ανάγκη της επιχειρηματικής συγκέντρωσης, ενώ θεωρεί ότι η Hapag-Lloyd δεν μπορεί να μείνει μόνο στη συνεργασίας και συγχώνευση με την εταιρεία CSAV της Χιλής, πρωτοβουλία του ίδιου του Kühne. «Η Hapag-Lloyd πρέπει να γίνει μεγαλύτερη για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τους μεγάλους παίκτες του χώρου», που για τον Kühne είναι οι CMA και η Maersk.
Για το μεγαλομέτοχο της Hapag-Lloyd ένας δυνητικός εταίρος της εταιρείας θα πρέπει να αναζητηθεί στην Ασία, ενώ για το ζήτημα του κατά πόσο θα πρέπει να είναι στόχος η αγορά μεγάλων πλοίων μεταφορικής ικανότητας άνω των 18.000 teus ο ίδιος επισημαίνει ότι «αυτό είναι ένα από τα άλυτα προβλήματα της Hapag-Lloyd», σημειώνοντας ότι «η ναυτιλιακή εταιρεία θα πρέπει να το εξετάσει με μεγάλη σοβαρότητα».
Φωτό: www.hapag-lloyd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ