
Η ναυτιλιακή εταιρεία «Rickmers-Reederei», που δημιουργήθηκε το 1834 στο Μπρεμενχάφεν, έκλεισε το οικονομικό έτος 2015 με συνολικές ζημίες ύψους 135 εκατ. ευρώ. Το ύψος των ζημιών είναι τέτοιο που καθίσταται πλέον αναγκαία η λήψη μίας ολοκληρωμένης δέσμης μέτρων μείωσης του λειτουργικού κόστους, κάτι που θα επιτρέψει στην εταιρεία να επιστρέψει σε κερδοφορία.
Από την άλλη, σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδουν γερμανικά ειδησεογραφικά πρακτορεία, το ύψος των ζημιών είναι τέτοιο που μπορεί να επηρεάσει άμεσα το εργασιακό καθεστώς των 2.300 εργαζομένων της εταιρείας σε όλο τον κόσμο. Να σημειωθεί ότι τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται σε Αμβούργο και Σιγκαπούρη.
Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της «Rickmers Holding AG» είναι ο Bertram R.C. Rickmers, και ανήκει στην πέμπτη γενιά της οικογένειας που διοικεί τη ναυτιλιακή εταιρεία. Η εταιρεία που εδρεύει στο Αμβούργο, μπορεί να έχει μία μακρά ιστορία σχεδόν 200 ετών, όμως πλέον βρίσκεται και η ίδια αντιμέτωπη με τα άκρως αρνητικά αποτελέσματα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα για την εταιρεία είναι η αποµείωση της αξίας των παγίων στοιχείων της, λόγω των οικονομικών συνεπειών από τη συνεχιζόµενη χρηµατοοικονοµική κρίση.
Η διοίκηση της εταιρείας δεν αναμένει κάποια βελτίωση για το τρέχον έτος. Αντιθέτως αναμένει μείωση των εσόδων και κατά συνέπεια ένα ακόμα χειρότερο οικονομικό αποτέλεσμα για το 2016. Αυτή η πραγματικότητα οδηγεί τον Bertram R.C. Rickmers να τονίζει την ανάγκη τόσο πώλησης επιμέρους επιχειρηματικών τμημάτων του ομίλου όσο και περιορισμού στα επιμέρους κόστη λειτουργίας.
Εκπρόσωπος της εταιρείας μιλώντας στο ειδησεογραφικό πρακτορείο NDR ανέφερε, μάλιστα, ότι ίσως η μείωση του προσωπικού να αποδειχθεί μη ικανή από μόνη της να αντιστρέψει την κακή οικονομική κατάσταση. Όμως, δεν προχώρησε σε περαιτέρω διευκρίνιση των μελλοντικών σχεδίων της διοίκησης, η οποία σε κάθε περίπτωση δέχεται έντονη κριτική για τις επιχειρηματικές κινήσεις και επιλογές της κατά το τελευταίο διάστημα.
Φωτό: flickr.com/Klaus Kehrls
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ