
Όπως προκύπτει από τα διαθέσιμα στοιχεία για το 2016 αναμένεται αύξηση των επιβατών που επιλέγουν κρουαζιέρες σε Ασία-Ειρηνικό Ωκεανό καθώς και σε Καραϊβική, ενώ στον αντίποδα μείωση αναμένεται να καταγραφεί στο συνολικό αριθμό όσων επιλέξουν μία κρουαζιέρα στις θάλασσες της Μεσογείου.
Συγκεκριμένα και σε ό,τι αφορά την Καραϊβική να σημειωθεί ότι δεν αναμένεται το 2016 να ξεπεραστεί το προηγούμενο ρεκόρ επιβατών που είχε σημειωθεί το 2014.
Από την άλλη σημαντική μείωση της τάξης του 4% αναμένεται στην αγορά κρουαζιέρας της Μεσογείου, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ειδησεογραφικού ιστότοπου ειδικευμένου στον χώρο της κρουαζιέρας «Cruise Industry News». Οι κύριοι λόγοι που αναμένεται να οδηγήσουν σε περιορισμό των επιβατών κρουαζιέρας στη Μεσόγειο είναι οι συνεχείς προσφυγικές ροές από την Συρία προς τις ακτές της Τουρκίας και της Ελλάδας καθώς και οι ανησυχίες για ζητήματα ασφάλειας επιβατών στους λιμένες της Τουρκίας μετά τις τελευταίες τρομοκρατικές επιθέσεις που έχουν σημειωθεί στη χώρα και κυρίως στην Κωνσταντινούπολη.
Εκεί, όμως, που αναμένεται να καταγραφεί σημαντική αύξηση επιβατών κρουαζιέρας είναι στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, αύξηση που θα αγγίξει το 39%, ξεπερνώντας για πρώτη φορά στην ιστορία το όριο των 3 εκατομμυρίων επιβατών.
Μάλιστα, εάν οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου, όπως η Carnival Corporation, Royal Caribbean, and Star Cruises, συνεχίσουν να επενδύουν στην αγορά της Ασίας, και κυρίως, σε αυτήν της Κίνας, τότε μέσα στο 2017 η αγορά της Ασίας θα αναδειχθεί ως η δεύτερη σημαντικότερη αγορά κρουαζιέρας στον κόσμο μετά από αυτήν της Καραϊβικής.
Φωτό: flickr.com/geardrops
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ