
Το πρώτο από μία σειρά τριών υβριδικής τεχνολογίας ρυμουλκών ASD 2810 Hybrid κατέπλευσε στα τέλη του Φεβρουαρίου στον λιμένα του Ντεν Χέλντερ, έχοντας αποπλεύσει από τον ρουμανικό λιμένα του Γαλατσίου στον Δούναβη, όπου και ναυπηγήθηκε στο «Damen Shipyards Galati». Τα άλλα δύο ρυμουλκά – το Waddenzee και το Zuiderzee – αναμένεται να παραδοθούν στο Βασιλικό Ναυτικό της Ολλανδίας στα μέσα Μαρτίου και στα μέσα Ιουνίου, αντιστοίχως.
Να σημειωθεί ότι με τη λήξη του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου ο λιμένας του Ντεν Χέλντερ έγινε επίσημα η κύρια ναυτική βάση του Ολλανδικού Βασιλικού Ναυτικού και κύριο κέντρο των δραστηριοτήτων του, κάτι που ισχύει μέχρι και σήμερα.
Αυτό το νέο υβριδικό ρυμουλκό, που φέρει το όνομα «Noordzee» έχει μήκος 29 μέτρα και είναι το πρώτο υβριδικό ρυμουλκό που παραδίδει η Damen στο Βασιλικό Ναυτικό της Ολλανδίας.
Αυτή τη στιγμή το Βασιλικό Ναυτικό της Ολλανδίας διαθέτει τέσσερα συμβατικά ρυμουλκά στη βάση του, στο λιμένα του Ντεν Χέλντερ. Ωστόσο αυτά τα παλαιότερα σκάφη δεν διαθέτουν επαρκή ισχύ για να ρυμουλκήσουν τα μεγάλα πολεμικά πλοία του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας, όπως για παράδειγμα τα HNLMS Karel Doorman, HNLMS Rotterdam και το HNLMS Johan de Witt.
Το νέο σύγχρονο ρυμουλκό «ASD TUG 2810 Hybrid» διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης, το οποίο καθιστά το ρυμουλκό ισχυρό και ανθεκτικό, ενώ διαθέτει και σημαντικά βελτιωμένη ικανότητα ελιγμών. Επίσης, δύναται να πλεύσει με την χρήση ηλεκτρικά επαναφορτιζόμενων μπαταριών αλλά και με την χρήση ντίζελ. Το νέο ρυμουλκό θα επιτυγχάνει μείωση κατανάλωσης καυσίμων κατά 30% και μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 50%.
Να σημειωθεί ότι όταν υπάρξει ανάγκη γίνεται χρήση των δύο κύριων μηχανών ντίζελ, που δύνανται να δώσουν μέγιστη ικανότητα έλξης 60 τόνων.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το νέο υβριδικό ρυμουλκό του Πολεμικού Ναυτικού της Ολλανδίας να φτάνει στον λιμένα του Ντεν Χέλντερ.
Μπορείτε να δείτεο το βίντεο εδώ.
Φωτό: http://www.damen.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ