
Το πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, Capesize, «New Katerina» παραμένει ακόμα προσαραγμένο στην Διώρυγα του Σουέζ, θέτοντας σημαντικά εμπόδια στην ομαλή ναυσιπλοΐα και στις δύο κατευθύνσεις της Διώρυγας.
Μετά την υποβρύχια επιθεώρηση εκτιμήθηκε από τους εμπειρογνώμονες ότι το πλοίο κατά τη σύγκρουσή του με τα πρανή της Διώρυγας υπέστη ρήγμα 12 μέτρων.
Το πλοίο σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες οδηγήθηκε σε προσάραξη και σύγκρουση με τα πρανή λόγω βλάβης του κύριου µηχανισµού κινήσεως του πηδαλίου.
Προς το παρόν δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή κάποια μόλυνση του περιβάλλοντος από διαρροή καυσίμων.
Το πλοίο, υπό σημαία Παναμά, κατασκευάστηκε το 1997 και έπλεε από τον λιμένα του Γιούζνι της Ουκρανίας προς τον λιμένα του Κινγκντάο της ανατολικής Κίνας.
Να σημειωθεί ότι βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη εργασίες για την αποκόλληση του πλοίου.
Φωτό:flickr.com/Wim
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ