
Σύμφωνα με δημοσίευμα του West of England P&I Club, από τις 29 Φεβρουαρίου 2016 η Αμερικανική Ακτοφυλακή θα εφαρμόσει ένα νέο σχέδιο δειγματοληψίας καυσίμων από τα πλοία που καταπλέουν σε λιμένες των Η.Π.Α.
Πιο συγκεκριμένα, η δειγματοληψία αυτή αποσκοπεί στο να προσδιοριστεί ο αριθμός των πλοίων που πραγματικά ακολουθούν τους κανονισμούς του παραρτήματος VI της ΜARPOL, μέσα στο οποίο ορίζονται και οι SECAs, δηλαδή οι θαλάσσιες περιοχές στις οποίες πρέπει να χρησιμοποιούνται καύσιμα με ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό θείου και στις οποίες περιλαμβάνεται η πλειονότητα των λιμένων της Βορείου Αμερικής.
Αξίζει να αναφερθεί πως η USCG θα αναζητήσει δείγματα μόνον από ορισμένους λιμένες -δεν έχει, όμως, αναφέρει ποιοι θα είναι αυτοί- και πως θα επικεντρωθεί σε πλοία ξένης σημαίας.
Τα δείγματα αυτά θα ζητηθεί να ληφθούν κατά τη διάρκεια μιας κανονικής επιθεώρησης Port State Control (PSC). Σημειώνεται ότι η επιθεώρηση πραγματοποιείται σε εθελοντική βάση και ότι ο πλοίαρχος διατηρεί την δυνατότητα άρνησης παράδοσης των δειγμάτων στις αρχές.
Να σημειωθεί ότι εάν τα δείγματα παραδοθούν εθελοντικά, τότε το πλοίο και το πλήρωμα δεν αντιμετωπίζουν κάποιο κίνδυνο για πρόστιμο ή ποινή. Στην περίπτωση, όμως, που ο πλοίαρχος επιλέξει να μην δώσει τα δείγματα, τότε οι αμερικανικές αρχές έχουν την δυνατότητα να τα απαιτήσουν.
Εάν, τώρα, τα ληφθέντα δείγματα δεν πληρούν τους τοπικούς κανονισμούς, τότε δύναται να επιβληθεί χρηματική ποινή ακόμα και κράτηση του πλοίου από τις αρχές.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα σχετικά με την νέα απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής, εδώ: Marine Safety Information Bulletin – Voluntary Vessel Fuel Oil Sampling Program
Φωτό: flickr/com/Rudy Chiarello
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…

Άνοδο των εσόδων από τις εξαγωγές εμπορευμάτων βλέπει η Αυστραλία για το 2026, καθώς συνεχίζεται το ράλι του χρυσού και το σιδηρομετάλλευμα αποδεικνύεται ανθεκτικό,…

Ανάμεικτες τάσεις εμφανίζουν οι θαλάσσιες μεταφορές αυτοκινήτων στην εκπνοή του 2025. Σύμφωνα με την Clarksons, o όγκος διά θαλάσσης μεταφορών αυτοκινήτων θα αυξηθεί φέτος…

Παρά το ρευστό περιβάλλον του διεθνούς εμπορίου κατά το τρέχον έτος, ο λιμένας του Λος Άντζελες οδεύει προς την επίτευξη ενός ιστορικού οροσήμου, ξεπερνώντας το φράγμα των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ