
Στo ιταλικό ναυπηγείo Fincantieri στην Αγκόνα, ναυπηγείται το νέο ποντοπόρο κρουαζιερόπλοιο της Viking Ocean, θυγατρικής εταιρείας της Viking Cruises, που έχει λάβει το όνομα «Viking Sea».
Η Viking Cruises, με τα κεντρικά της γραφεία να βρίσκονται στην Ελβετία, ειδικεύεται σε ποτάμιες κρουαζιέρες. Τα τελευταία, όμως, χρόνια αποφάσισε να εισέλθει δυναμικά και στην αγορά της θαλάσσιας κρουαζιέρας. Ο λόγος είναι οι ισχυρές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης του τομέα της κρουαζιέρας, με τις πλέον πρόσφατες εκτιμήσεις των ειδικών να υπολογίζουν σε 24 εκατ. τους επιβάτες που αναμένεται να αγοράσουν υπηρεσίες κρουαζιέρας μέσα στο 2016.
Αυτή την δυναμική της αγοράς κρουαζιέρας καταδεικνύει και το γεγονός ότι ενώ το μακρινό 1980 οι επιβάτες κρουαζιέρας ήταν 1,4 εκατ., το 2006 άγγιξαν τους 15 εκατ., με τα 30 εκατομμύρια να μην μοιάζουν πλέον μακρινός στόχος. Επίσης, ο στόλος των κρουαζιερόπλοιων θα ανέλθει το τρέχον έτος στα 471 πλοία, εκ των οποίων τα 301 αφορούν θαλάσσιες κρουαζιέρες και τα 170 δραστηριοποιούνται σε ποτάμιες κρουαζιέρες.
Η Viking Ocean, λοιπόν, επιχειρεί να αξιοποιήσει το θετικό μομέντουμ της αγοράς. Έτσι, πέρυσι το πρώτο ποντοπόρο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας ξεκίνησε τα δρομολόγιά του το «Viking Star», σε Μεσόγειο και Βόρεια και Βαλτική Θάλασσα, ενώ φέτος σειρά έχει το «Viking Sea» και το 2017 το «Viking Sky».
Το «Viking Sea» έχει μήκος 228 μέτρα και χωρητικότητα 48.000 τόνων. Μπορεί να φιλοξενήσει 940 επιβάτες, τους οποίους θα φροντίζουν 489 μέλη πληρώματος.
Στο εντυπωσιακό βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την πορεία κατασκευής του «Viking Sea» στα ναυπηγεία Fincantieri στην Ανκόνα.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ.
https://www.youtube.com/watch?v=klCHEHk8WGU
Φωτό: http://www.vikingcruises.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ