Η BIMCO δημοσίευσε τα αποτελέσματα της έρευνάς της για τις διαλύσεις πλοίων το 2015. Σύμφωνα με την έρευνα, η μέση ηλικία διάλυσης φορτηγών πλοίων capesize μειώθηκε κατλα 4 έτη το 2015 και πιο συγκεκριμένα τα capesize που οδηγήθηκαν στα διαλυτήρια είχαν μέση ηλικία κάτω των 21 ετών σε σύγκριση με τα 25 έτη το 2014. Τα capesize το 2015 κατείχαν άνω του 50% της συνολικής χωρητικότητας των φορτηγών πλοίων που διαλύθηκαν καθώς από τα συνολικά 30 εκ. dwt που διαλύθηκαν τα 15,5 εκ. dwt προήλθαν από τα capesize.
Σύμφωνα με τον Peter Sand, Chief Shiping Analyst της BIMCO, η αυξημένη δραστηριότητα διαλύσεων στην αγορά των φορτηγών πλοίων θα συνεχιστεί και το 2016. Μόνο για τον Ιανουάριο του 2016 φορτηγά πλοία συνολικής χωρητικότητας 4,6 εκ. dwt οδηγήθηκαν σε διαλυτήρια.