
Σε μία λαμπρή τελετή στο διεθνές αεροδρόμιο Pudong της Σαγκάης, όπου παραβρέθηκαν 4.000 κυβερνητικοί αξιωματούχοι αλλά και πλήθος κόσμου, έγιναν τα αποκαλυπτήρια του πρώτου επιβατικού αεροσκάφους της Κίνας C919 jet από την κρατική εταιρεία κατασκευής εμπορικών αεροσκαφών.
H κινεζική αγορά αερομεταφορών είναι μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Μέχρι σήμερα τη μερίδα του λέοντος σε αυτήν κατείχε η Airbus και η Boeing. Επιδίωξη των Κινεζικών αρχών είναι το C919 jet να αποτελέσει τον κύριο ανταγωνιστή των δικινητήριων, ευρείας ατράκτου και μονού διαδρόμου αεροσκαφών της Airbus (τύπου Α320/321) και Boeing (τύπος 737).
Το νέο αεροσκάφος θα έχει μήκος 39 μέτρων, θα μπορεί να μεταφέρει έως και 168 επιβάτες και να διεξάγει πτήσεις σε ακτίνα 5.555 χιλιομέτρων.
Πρόκειται για το πρώτο επιβατικό αεροσκάφος που συναρμολογείται στην Κίνα (αλλά σε συνεργασία και με Δυτικές εταιρείες) και αναμένεται να αρχίσει τις δοκιμαστικές πτήσεις το 2016 ενώ από το 2019 θα πετάει και επισήμως στους αιθέρες.
Η κατασκευάστρια εταιρεία Commercial Aircraft Corp. of China (COMAC) ανακοίνωσε ότι έχει ήδη λάβει παραγγελίες για 517 αεροσκάφη από 21 πελάτες, κατά κύριο λόγο από κινεζικού αερομεταφορείς αλλά και από την εταιρεία εκμετάλλευσης αεροσκαφών GE Capital Aviation Services, μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ