
Όπως μεταδίδουν τα μεγαλύτερα γερμανικά ειδησεογραφικά πρακτορεία η Deutsche Bank ανακοίνωσε ότι προχωρά σε μείωση κατά 9.000 θέσεων εργασίας εντός του ομίλου καθώς και κατά 6.000 σε θέσεις εξωτερικών παρόχων υπηρεσιών, όπως στο χρηματιστηριακό κέντρο της Φρανκφούρτης. Η απόφαση της τράπεζας έρχεται μετά την ανακοίνωση για ζημίες κατά το τρίτο τρίμηνο που αγγίζουν το ύψος των 6 δις ευρώ.
Η διοίκηση της τράπεζας ενημέρωσε, επίσης, ότι θα προχωρήσει μέσα στα επόμενα δύο χρόνια σε πώληση συμμετοχών της σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς και κατά συνέπεια σε νέα μείωση του ανθρώπινου δυναμικού της, κατά περίπου 20.000 θέσεις. Σημειώνεται ότι σήμερα ο αριθμός των εργαζομένων φτάνει τους 103.000.
Επιπλέον, η Deutsche Bank προτίθεται να τερματίσει την παρουσία της σε δέκα χώρες μεταξύ των οποίων βρίσκονται η Αργεντινή, η Χιλή, το Μεξικό αλλά και η Δανία. Παράλληλα ανακοίνωσε και την οριστική της απόφαση για σταδιακό διαχωρισμό της Postbank από τον όμιλο με πώληση του 20% της τελευταίας στην κινεζική τράπεζα Hua Xia Bank.
Το σχέδιο της Deutsche Bank είναι να μειωθούν κατά 3,8 δις ευρώ οι ετήσιες δαπάνες της, μέσα σε ένα πανευρωπαϊκό πλαίσιο βραδείας οικονομικής ανάπτυξης και αυστηρότερων λειτουργικών κανονισμών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το σχέδιο μείωσης δαπανών της τράπεζας έχει τεθεί σε εφαρμογή ήδη από τον περασμένο Ιούνιο όταν τη θέση του συνδιευθύνοντος συμβούλου της τράπεζας –από κοινού με τον Γερμανό Jürgen Fitschen– ανέλαβε ο Βρετανός John Cryan.
Ο John Cryan δήλωσε με έμφαση ότι «στο τρίτο τρίμηνο του 2015 παρουσιάσαμε καθαρές ζημίες ρεκόρ, που αποτελεί ένα εξαιρετικά απογοητευτικό αποτέλεσμα που οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό σε στοιχεία που είχαν ήδη επισημανθεί από τις αρχές Οκτωβρίου».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ