
Το πολεμικό ναυτικό των ΗΠΑ με το σκάφος του USNS Apache άρχισε τις έρευνες εντοπισμού του El Faro, το οποίο ναυάγησε έξω από τις Μπαχάμες, την 1η Οκτωβρίου όταν βρέθηκε στο έλεος του τυφώνα Joaquin πλέοντας προς το Πουέρτο Ρίκο.
Τα τριάντα τρία μέλη του πληρώματός του χάθηκαν στη θάλασσα. Το πλοίο πιστεύεται ότι βυθίστηκε βορειοανατολικά από τα Crooked Islands στις Μπαχάμες.
Επικεφαλής της έρευνας είναι το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με δηλώσεις μελών του, το τμήμα διάσωσης και καταδύσεων θα αναλάβει το έργο εντοπισμού του καταγραφέα δεδομένων του πλοίου (VDR).
Μάλιστα θα χρησιμοποιήσει το ίδιο υδρόφωνο που χρησιμοποιήθηκε και στον Ινδικό Ωκεανό κατά την έρευνα για τον εντοπισμό τoυ χαμένου αεροσκάφους της Malaysian Airline (MH370), που εξαφανίστηκε το Μάρτιο του 2014.
Ο καταγραφέας δεδομένων του El Faro έχει μία διάρκεια ζωής που φτάνει σχεδόν τις τριάντα ημέρες.
Επιπλέον το πολεμικό ναυτικό των ΗΠΑ θα κάνει χρήση κι ενός υποβρύχιου οχήματος σόναρ (sonar vehicle) με την ονομασία Orion, το οποίο θα μεταδίδει τα δεδομένα που συγκεντρώνει σε πραγματικό χρόνο.
Πέραν του Orion, θα χρησιμοποιηθεί και το CURV 21. Πρόκειται για ένα τηλεχειριζόμενο όχημα που μπορεί να φτάσει σε θαλάσσια βάθη μέχρι και 6.100 μέτρα , ενώ είναι εξοπλισμένο με καταγραφέα εικόνας.
Η αρχική περιοχή αναζήτησης του El Faro καλύπτει μία έκταση περίπου 260 τετραγωγικών χιλιομέτρων, ενώ το βάθος της θάλασσας σε ολόκληρη την περιοχή έρευνας υπολογίζεται στα περίπου 4.500 μέτρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ