
Σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, η οικογένεια ενός από τα μέλη του πληρώματος αναζητεί δικαίωση στα δικαστήρια καταθέτοντας μήνυση εναντίον της διαχειρίστριας εταιρείας και του πλοιάρχου για δολοφονική αμέλεια.
Ειδικότερα, η οικογένεια του μάγειρα Lonnie Jordan, που εικάζεται πως είναι νεκρός, προσέλαβε τον διάσημο δικηγόρο Willie E. Gary, ο οποίος είχε αναλάβει με επιτυχία παρόμοιες υποθέσεις στο παρελθόν.
Ο δικηγόρος της οικογένειας θα προχωρήσει τις διαδικασίες της μήνυσης εναντίον της Tote Maritime Inc. περί συνειδητής απόφασής της να επιτρέψει τον απόπλου ενός μη-αξιόπλοου πλοίου υπό ιδιαιτέρως κακές καιρικές συνθήκες, ενώ θα αναζητήσει τα αρχεία συντήρησης του πλοίου για να υποστηρίξει τη μήνυση της οικογένειας.
Για το συγκεκριμένο θέμα η διαχειρίστρια εταιρεία Tote Maritime Inc. αρνήθηκε να κάνει κάποια δήλωση, καθώς όπως αναφέρει όλο το προσωπικό της «είναι πλήρως απασχολημένο με την υποστήριξη των οικογενειών των αδικοχαμένων ναυτικών».
Βέβαια προ ολίγων ημερών είχε ανακοινώσει πως η βύθιση του πλοίου αποδίδεται σε μηχανική βλάβη εν μέσω του τυφώνα Joaquin.
Να σημειωθεί ότι το El Faro είχε ξεκινήσει το ταξίδι του με προορισμό το λιμένα του San Juan, στο Puerto Rico, με 33 μέλη πληρώματος – 28 Αμερικανοί και 5 Πολωνοί. Το σκαρί 40ετίας του πλοίου όμως δεν άντεξε την σφοδρότητα του τυφώνα Joaquin – τάξεως F4 – και κάλεσε δορυφορικά την Αμερικανική Ακτοφυλακή για να αναφέρει πως κατακλύζεται από ύδατα, αλλά το πρόβλημα έχει περιοριστεί. Όμως από την Πέμπτη 01/10 το πλοίο δεν ξανάδωσε σημεία ζωής. Η έρευνα προς αναζήτηση του σκάφους αλλά και επιζώντων έληξε άδοξα την προηγούμενη Τετάρτη 07/10.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ