
Σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, η οικογένεια ενός από τα μέλη του πληρώματος αναζητεί δικαίωση στα δικαστήρια καταθέτοντας μήνυση εναντίον της διαχειρίστριας εταιρείας και του πλοιάρχου για δολοφονική αμέλεια.
Ειδικότερα, η οικογένεια του μάγειρα Lonnie Jordan, που εικάζεται πως είναι νεκρός, προσέλαβε τον διάσημο δικηγόρο Willie E. Gary, ο οποίος είχε αναλάβει με επιτυχία παρόμοιες υποθέσεις στο παρελθόν.
Ο δικηγόρος της οικογένειας θα προχωρήσει τις διαδικασίες της μήνυσης εναντίον της Tote Maritime Inc. περί συνειδητής απόφασής της να επιτρέψει τον απόπλου ενός μη-αξιόπλοου πλοίου υπό ιδιαιτέρως κακές καιρικές συνθήκες, ενώ θα αναζητήσει τα αρχεία συντήρησης του πλοίου για να υποστηρίξει τη μήνυση της οικογένειας.
Για το συγκεκριμένο θέμα η διαχειρίστρια εταιρεία Tote Maritime Inc. αρνήθηκε να κάνει κάποια δήλωση, καθώς όπως αναφέρει όλο το προσωπικό της «είναι πλήρως απασχολημένο με την υποστήριξη των οικογενειών των αδικοχαμένων ναυτικών».
Βέβαια προ ολίγων ημερών είχε ανακοινώσει πως η βύθιση του πλοίου αποδίδεται σε μηχανική βλάβη εν μέσω του τυφώνα Joaquin.
Να σημειωθεί ότι το El Faro είχε ξεκινήσει το ταξίδι του με προορισμό το λιμένα του San Juan, στο Puerto Rico, με 33 μέλη πληρώματος – 28 Αμερικανοί και 5 Πολωνοί. Το σκαρί 40ετίας του πλοίου όμως δεν άντεξε την σφοδρότητα του τυφώνα Joaquin – τάξεως F4 – και κάλεσε δορυφορικά την Αμερικανική Ακτοφυλακή για να αναφέρει πως κατακλύζεται από ύδατα, αλλά το πρόβλημα έχει περιοριστεί. Όμως από την Πέμπτη 01/10 το πλοίο δεν ξανάδωσε σημεία ζωής. Η έρευνα προς αναζήτηση του σκάφους αλλά και επιζώντων έληξε άδοξα την προηγούμενη Τετάρτη 07/10.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ