
Σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, η οικογένεια ενός από τα μέλη του πληρώματος αναζητεί δικαίωση στα δικαστήρια καταθέτοντας μήνυση εναντίον της διαχειρίστριας εταιρείας και του πλοιάρχου για δολοφονική αμέλεια.
Ειδικότερα, η οικογένεια του μάγειρα Lonnie Jordan, που εικάζεται πως είναι νεκρός, προσέλαβε τον διάσημο δικηγόρο Willie E. Gary, ο οποίος είχε αναλάβει με επιτυχία παρόμοιες υποθέσεις στο παρελθόν.
Ο δικηγόρος της οικογένειας θα προχωρήσει τις διαδικασίες της μήνυσης εναντίον της Tote Maritime Inc. περί συνειδητής απόφασής της να επιτρέψει τον απόπλου ενός μη-αξιόπλοου πλοίου υπό ιδιαιτέρως κακές καιρικές συνθήκες, ενώ θα αναζητήσει τα αρχεία συντήρησης του πλοίου για να υποστηρίξει τη μήνυση της οικογένειας.
Για το συγκεκριμένο θέμα η διαχειρίστρια εταιρεία Tote Maritime Inc. αρνήθηκε να κάνει κάποια δήλωση, καθώς όπως αναφέρει όλο το προσωπικό της «είναι πλήρως απασχολημένο με την υποστήριξη των οικογενειών των αδικοχαμένων ναυτικών».
Βέβαια προ ολίγων ημερών είχε ανακοινώσει πως η βύθιση του πλοίου αποδίδεται σε μηχανική βλάβη εν μέσω του τυφώνα Joaquin.
Να σημειωθεί ότι το El Faro είχε ξεκινήσει το ταξίδι του με προορισμό το λιμένα του San Juan, στο Puerto Rico, με 33 μέλη πληρώματος – 28 Αμερικανοί και 5 Πολωνοί. Το σκαρί 40ετίας του πλοίου όμως δεν άντεξε την σφοδρότητα του τυφώνα Joaquin – τάξεως F4 – και κάλεσε δορυφορικά την Αμερικανική Ακτοφυλακή για να αναφέρει πως κατακλύζεται από ύδατα, αλλά το πρόβλημα έχει περιοριστεί. Όμως από την Πέμπτη 01/10 το πλοίο δεν ξανάδωσε σημεία ζωής. Η έρευνα προς αναζήτηση του σκάφους αλλά και επιζώντων έληξε άδοξα την προηγούμενη Τετάρτη 07/10.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ