
To UK P&I Club μας υπενθυμίζει πως οι περιορισμοί στην ταχύτητα των πλοίων με σκοπό την προστασία των φαλαινών του Β. Ατλαντικού κοντά στις Αμερικανικές ακτές συνεχίζουν να είναι σε ισχύ.
Ειδικότερα, οι κανονισμοί οι οποίοι αναφέρονται στον 50 CFR 224.105, ορίζουν πως ένα πλοίο το οποίο πλέει μέσα στα όρια των καθορισμένων περιοχών, πρέπει να διατηρεί μια ασφαλή ταχύτητα η οποία δεν θα ξεπερνά τους 10 κόμβους.
Στην περίπτωση που το πλοίο ξεπεράσει τους 10 κόμβους, θα του επιβληθεί πρόστιμο οικονομικής φύσεως εκτός και εάν η αύξηση της ταχύτητας είναι απαραίτητη λόγω δυσμενών συνθηκών που περιορίζουν την δυνατότητα χειρισμών του πλοίου. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πλοηγός θα πρέπει να επιβεβαιώσει την ανάγκη για αύξηση της ταχύτητας και σε περίπτωση που δεν υπάρχει πλοηγός, ο Πλοίαρχος θα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη και να καταγράψει στο ημερολόγιο τους λόγους για την παρέκκλιση από τον κανονισμό, το στίγμα του πλοίου την δεδομένη στιγμή, την τωρινή ταχύτητα του πλοίου και το χρονικό διάστημα για το οποίο θα την διατηρήσει.
Φωτο ΑΠΕ EPA-PHOTO/EPA/MATT CAMPBELL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ