
Πάνω από 200 δις ρούβλια ($ 3,1 δις) απαιτούνται για την κατασκευή των νέων μεταφορικών αρτηριών Primorye-1 και Primorye-2 σύμφωνα με τον αναπληρωτή πρωθυπουργό της Ρωσίας και Προεδρικό Πληρεξούσιος της Άπω Ανατολής Υuri Trutnev, Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του.
«Τα έργα που είναι ακόμα στο στάδιο της συζήτησης, διότι είναι τεράστια ταποσά των κεφαλαίων που απαιτούνται. – 172 δις ρούβλια ($ 2,7 δις) για Primorye-1 και περίπου 30 δις ρούβλια ($ 466,3 εκατ) για Primorye-2. Πιστεύουμε ότι δεν είναι σωστό να διαθέσουν αυτά τα κονδύλια από τον προϋπολογισμό. Και οι δύο διάδρομοι μεταφορών θα πρέπει να αποτελέσουν εναλλακτική λύση στις υπάρχουσες αυτοκινητοδρόμους και να προσελκύσουν διεθνείς επενδυτές . Οι διάδρομοι μεταφορών θα πρέπει να παρουσιάζονται ως σαφή, διαφανή και βιώσιμα επενδυτικά σχέδια. Νομίζω ότι υπάρχουν οι συνιστώσες ώστε να αρχίσει η κατασκευή τους το 2016» δήλωσε ο κ. Trutnev, σύμφωνα με το πρακτορείο TASS.
Τα έργα, τα οποία αποτελούν μέρος ενός εξαιρετικά φιλόδοξου προγράμματος του Κρεμλίνου για την ανατολική Ρωσία και τη Σιβηρία, με τεράστια σημασία για την ανάπτυξη και των θαλασσίων μεταφορών της περιοχής, θα παρουσιαστούν στο πολυαναμενόμενο Οικονομικό Φόρουμ στη το Σεπτέμβριο του 2015.
O διάδρομος Primorye-1 θα συνδέει τα κινεζικά σύνορα από την πόλη Suifenhe, το σιδηροδρομικό σταθμό της Ρωσίας Grodekovo, την περιφέρεια Primorsky με τους λιμένες της Ανατολικής Ρωσίας.
Ο διάδρομος Primorye-2 θα συνδεθεί τα λιμάνια Posyet, Zarubino και Slavyanka στην επαρχία Primorsky με επαρχίες της Βορειοανατολικής Κίνας και της κεντρικής και ανατολικής Σιβηρίας.
Οι νέοι διάδρομοι- κόμβοι μεταφορών θα αλλάξουν ριζικά το χάρτη των θαλασσίων μεταφορών του πλανήτη και θα επιφέρουν νέα δεδομένα στην αγορά και στις μεταφορές των ξηρών φορτίων.
ΦΩΤΟ: EPA/ALEXEY NIKOLSKY NO SALES – NO ARCHIVES – NOT FOR USE AFTER 11 JUNE 2010
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Εγκαινιάζουμε ένα σύγχρονο σύστημα προσομοίωσης, που θα επιτρέψει στα στελέχη μας να αποκτούν σε ελεγχόμενα και κλιμακούμενα σενάρια, την εμπειρία η οποία απαιτείται. Είμαστε…

Αεροσκάφος της Aegean Airlines από την Αθήνα προσγειώθηκε σήμερα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Βαγδάτης – στην πρώτη απευθείας πτήση που εκτελεί έπειτα από 35…

Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) convened the 39th Hellenic Marine Technical Committee meeting in Athens on December 3, bringing together leading stakeholders of…

Σφίγγει ο κλοιός της ΕΕ προς τη Μόσχα με το καθεστώς κυρώσεων σε βάρος νομικών και φυσικών προσώπων που διευκολύνουν το εμπόριο ρωσικού πετρελαίου…

Σε κλίμα άρτιας συνεργασίας, το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο, ενεργώντας υπό την ιδιότητά του ως εργοδοτικός σύνδεσμος, υπέγραψε στις 15 Δεκεμβρίου 2025 την ανανέωση της…

Η CEVA Logistics ανακοίνωσε στις 15 Δεκεμβρίου την υπογραφή συμφωνίας αγοράς μετοχών για την απόκτηση του 100% του Fagioli Group, που επίσης δραστηριοποιείται στα…

Σε τροχιά «στρατοσφαιρικής» ανόδου κινείται η αγορά του χαλκού, σύμφωνα με το CNBC, με τις τιμές spot στο London Metals Exchange (LME) να καταγράφουν…

Tη συμφωνία της για την απόκτηση της σκανδιναβικής ναυλομεσιτικής εταιρείας Grieg Shipbrokers ανακοίνωσε η SSY. Η Grieg Shipbrokers, η οποία θα ενταχθεί στην SSY…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ