
Πάνω από 200 δις ρούβλια ($ 3,1 δις) απαιτούνται για την κατασκευή των νέων μεταφορικών αρτηριών Primorye-1 και Primorye-2 σύμφωνα με τον αναπληρωτή πρωθυπουργό της Ρωσίας και Προεδρικό Πληρεξούσιος της Άπω Ανατολής Υuri Trutnev, Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του.
«Τα έργα που είναι ακόμα στο στάδιο της συζήτησης, διότι είναι τεράστια ταποσά των κεφαλαίων που απαιτούνται. – 172 δις ρούβλια ($ 2,7 δις) για Primorye-1 και περίπου 30 δις ρούβλια ($ 466,3 εκατ) για Primorye-2. Πιστεύουμε ότι δεν είναι σωστό να διαθέσουν αυτά τα κονδύλια από τον προϋπολογισμό. Και οι δύο διάδρομοι μεταφορών θα πρέπει να αποτελέσουν εναλλακτική λύση στις υπάρχουσες αυτοκινητοδρόμους και να προσελκύσουν διεθνείς επενδυτές . Οι διάδρομοι μεταφορών θα πρέπει να παρουσιάζονται ως σαφή, διαφανή και βιώσιμα επενδυτικά σχέδια. Νομίζω ότι υπάρχουν οι συνιστώσες ώστε να αρχίσει η κατασκευή τους το 2016» δήλωσε ο κ. Trutnev, σύμφωνα με το πρακτορείο TASS.
Τα έργα, τα οποία αποτελούν μέρος ενός εξαιρετικά φιλόδοξου προγράμματος του Κρεμλίνου για την ανατολική Ρωσία και τη Σιβηρία, με τεράστια σημασία για την ανάπτυξη και των θαλασσίων μεταφορών της περιοχής, θα παρουσιαστούν στο πολυαναμενόμενο Οικονομικό Φόρουμ στη το Σεπτέμβριο του 2015.
O διάδρομος Primorye-1 θα συνδέει τα κινεζικά σύνορα από την πόλη Suifenhe, το σιδηροδρομικό σταθμό της Ρωσίας Grodekovo, την περιφέρεια Primorsky με τους λιμένες της Ανατολικής Ρωσίας.
Ο διάδρομος Primorye-2 θα συνδεθεί τα λιμάνια Posyet, Zarubino και Slavyanka στην επαρχία Primorsky με επαρχίες της Βορειοανατολικής Κίνας και της κεντρικής και ανατολικής Σιβηρίας.
Οι νέοι διάδρομοι- κόμβοι μεταφορών θα αλλάξουν ριζικά το χάρτη των θαλασσίων μεταφορών του πλανήτη και θα επιφέρουν νέα δεδομένα στην αγορά και στις μεταφορές των ξηρών φορτίων.
ΦΩΤΟ: EPA/ALEXEY NIKOLSKY NO SALES – NO ARCHIVES – NOT FOR USE AFTER 11 JUNE 2010
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ