
Πάνω από 200 δις ρούβλια ($ 3,1 δις) απαιτούνται για την κατασκευή των νέων μεταφορικών αρτηριών Primorye-1 και Primorye-2 σύμφωνα με τον αναπληρωτή πρωθυπουργό της Ρωσίας και Προεδρικό Πληρεξούσιος της Άπω Ανατολής Υuri Trutnev, Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του.
«Τα έργα που είναι ακόμα στο στάδιο της συζήτησης, διότι είναι τεράστια ταποσά των κεφαλαίων που απαιτούνται. – 172 δις ρούβλια ($ 2,7 δις) για Primorye-1 και περίπου 30 δις ρούβλια ($ 466,3 εκατ) για Primorye-2. Πιστεύουμε ότι δεν είναι σωστό να διαθέσουν αυτά τα κονδύλια από τον προϋπολογισμό. Και οι δύο διάδρομοι μεταφορών θα πρέπει να αποτελέσουν εναλλακτική λύση στις υπάρχουσες αυτοκινητοδρόμους και να προσελκύσουν διεθνείς επενδυτές . Οι διάδρομοι μεταφορών θα πρέπει να παρουσιάζονται ως σαφή, διαφανή και βιώσιμα επενδυτικά σχέδια. Νομίζω ότι υπάρχουν οι συνιστώσες ώστε να αρχίσει η κατασκευή τους το 2016» δήλωσε ο κ. Trutnev, σύμφωνα με το πρακτορείο TASS.
Τα έργα, τα οποία αποτελούν μέρος ενός εξαιρετικά φιλόδοξου προγράμματος του Κρεμλίνου για την ανατολική Ρωσία και τη Σιβηρία, με τεράστια σημασία για την ανάπτυξη και των θαλασσίων μεταφορών της περιοχής, θα παρουσιαστούν στο πολυαναμενόμενο Οικονομικό Φόρουμ στη το Σεπτέμβριο του 2015.
O διάδρομος Primorye-1 θα συνδέει τα κινεζικά σύνορα από την πόλη Suifenhe, το σιδηροδρομικό σταθμό της Ρωσίας Grodekovo, την περιφέρεια Primorsky με τους λιμένες της Ανατολικής Ρωσίας.
Ο διάδρομος Primorye-2 θα συνδεθεί τα λιμάνια Posyet, Zarubino και Slavyanka στην επαρχία Primorsky με επαρχίες της Βορειοανατολικής Κίνας και της κεντρικής και ανατολικής Σιβηρίας.
Οι νέοι διάδρομοι- κόμβοι μεταφορών θα αλλάξουν ριζικά το χάρτη των θαλασσίων μεταφορών του πλανήτη και θα επιφέρουν νέα δεδομένα στην αγορά και στις μεταφορές των ξηρών φορτίων.
ΦΩΤΟ: EPA/ALEXEY NIKOLSKY NO SALES – NO ARCHIVES – NOT FOR USE AFTER 11 JUNE 2010
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ