
Την προσοχή των πλοιοκτητών επισείει το American P&I Club, καθώς παρατηρήθηκαν αυξημένα περιστατικά λαθρεπιβατών σε πλοία που έχουν προσορμίσει στους λιμένες του Durban και του Cape Town.
Ειδικότερα, το American Club υπενθυμίζει πως στην Νότια Αφρική είναι υποχρέωση του πληρώματος να ελέγχει τα άτομα που επιβιβάζονται πάνω στο πλοίο, ενώ παράλληλα δίνει τις παρακάτω συμβουλές για την αποφυγή χρονοβόρων πολύπλοκων αλλά και οικονομικά επιζήμιων καταστάσεων:
Συνεχής επάνδρωση του σταθμού υποδοχής στη σκάλα επιβίβασης του πλοίου και παράλληλος έλεγχος των κάβων, διότι αποτελούν συχνό μέσο για την επιβίβαση των λαθρεπιβατών.
Κάθε άτομο που επιβιβάζεται στο πλοίο θα πρέπει να διαθέτει ειδική άδεια της Transnet National Ports Authority (TNPA). Χωρίς αυτή, δεν πρέπει να δίνεται άδεια για την επιβίβαση, ενώ στην περίπτωση που το άτομο αυτό είναι στοιβαδόρος, θα πρέπει να ζητηθεί από τον υπεύθυνο των στοιβαδόρων να εξηγήσει τους λόγους που το άτομο δεν διαθέτει άδεια και συγχρόνως σαν αποδεικτικά στοιχεία θα πρέπει να τραβηχθεί μια φωτογραφία του υπεύθυνου στοιβαδόρου με το άτομο αυτό.
Σε περίπτωση που βρεθεί λαθρεπιβάτης πάνω στο πλοίο, θα πρέπει να μεταφερθεί έξω από το πλοίο, στο ντόκο και να ενημερωθεί η ασφάλεια του λιμένα. Η πρακτική που συνηθίζεται να μεταφέρεται ο λαθρεπιβάτης στο γραφείο πλοίου δεν είναι αποτελεσματική, καθώς δίνει χρόνο στον παράνομο επιβάτη να επινοήσει μια ιστορία για τον λόγο που ήταν πάνω στο πλοίο.
Οι ιδιωτικές δυνάμεις ασφαλείας είναι προτιμότερο να περιπολούν το πλοίο από τον ντόκο και όχι μέσα από το πλοίο όπως συνηθίζεται.
Τέλος, το American Club αναφέρει πως η επαναλειτουργία των δεξαμενών σε Durban και Cape Town αυξάνει τον κίνδυνο λαθρεπιβίβασης, ειδικά στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις.
Photo: ΑΠΕ/KIM LUDBROOK
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ