
Την προσοχή των πλοιοκτητών επισείει το American P&I Club, καθώς παρατηρήθηκαν αυξημένα περιστατικά λαθρεπιβατών σε πλοία που έχουν προσορμίσει στους λιμένες του Durban και του Cape Town.
Ειδικότερα, το American Club υπενθυμίζει πως στην Νότια Αφρική είναι υποχρέωση του πληρώματος να ελέγχει τα άτομα που επιβιβάζονται πάνω στο πλοίο, ενώ παράλληλα δίνει τις παρακάτω συμβουλές για την αποφυγή χρονοβόρων πολύπλοκων αλλά και οικονομικά επιζήμιων καταστάσεων:
Συνεχής επάνδρωση του σταθμού υποδοχής στη σκάλα επιβίβασης του πλοίου και παράλληλος έλεγχος των κάβων, διότι αποτελούν συχνό μέσο για την επιβίβαση των λαθρεπιβατών.
Κάθε άτομο που επιβιβάζεται στο πλοίο θα πρέπει να διαθέτει ειδική άδεια της Transnet National Ports Authority (TNPA). Χωρίς αυτή, δεν πρέπει να δίνεται άδεια για την επιβίβαση, ενώ στην περίπτωση που το άτομο αυτό είναι στοιβαδόρος, θα πρέπει να ζητηθεί από τον υπεύθυνο των στοιβαδόρων να εξηγήσει τους λόγους που το άτομο δεν διαθέτει άδεια και συγχρόνως σαν αποδεικτικά στοιχεία θα πρέπει να τραβηχθεί μια φωτογραφία του υπεύθυνου στοιβαδόρου με το άτομο αυτό.
Σε περίπτωση που βρεθεί λαθρεπιβάτης πάνω στο πλοίο, θα πρέπει να μεταφερθεί έξω από το πλοίο, στο ντόκο και να ενημερωθεί η ασφάλεια του λιμένα. Η πρακτική που συνηθίζεται να μεταφέρεται ο λαθρεπιβάτης στο γραφείο πλοίου δεν είναι αποτελεσματική, καθώς δίνει χρόνο στον παράνομο επιβάτη να επινοήσει μια ιστορία για τον λόγο που ήταν πάνω στο πλοίο.
Οι ιδιωτικές δυνάμεις ασφαλείας είναι προτιμότερο να περιπολούν το πλοίο από τον ντόκο και όχι μέσα από το πλοίο όπως συνηθίζεται.
Τέλος, το American Club αναφέρει πως η επαναλειτουργία των δεξαμενών σε Durban και Cape Town αυξάνει τον κίνδυνο λαθρεπιβίβασης, ειδικά στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις.
Photo: ΑΠΕ/KIM LUDBROOK
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ