
Την προσοχή των πλοιοκτητών επισείει το American P&I Club, καθώς παρατηρήθηκαν αυξημένα περιστατικά λαθρεπιβατών σε πλοία που έχουν προσορμίσει στους λιμένες του Durban και του Cape Town.
Ειδικότερα, το American Club υπενθυμίζει πως στην Νότια Αφρική είναι υποχρέωση του πληρώματος να ελέγχει τα άτομα που επιβιβάζονται πάνω στο πλοίο, ενώ παράλληλα δίνει τις παρακάτω συμβουλές για την αποφυγή χρονοβόρων πολύπλοκων αλλά και οικονομικά επιζήμιων καταστάσεων:
Συνεχής επάνδρωση του σταθμού υποδοχής στη σκάλα επιβίβασης του πλοίου και παράλληλος έλεγχος των κάβων, διότι αποτελούν συχνό μέσο για την επιβίβαση των λαθρεπιβατών.
Κάθε άτομο που επιβιβάζεται στο πλοίο θα πρέπει να διαθέτει ειδική άδεια της Transnet National Ports Authority (TNPA). Χωρίς αυτή, δεν πρέπει να δίνεται άδεια για την επιβίβαση, ενώ στην περίπτωση που το άτομο αυτό είναι στοιβαδόρος, θα πρέπει να ζητηθεί από τον υπεύθυνο των στοιβαδόρων να εξηγήσει τους λόγους που το άτομο δεν διαθέτει άδεια και συγχρόνως σαν αποδεικτικά στοιχεία θα πρέπει να τραβηχθεί μια φωτογραφία του υπεύθυνου στοιβαδόρου με το άτομο αυτό.
Σε περίπτωση που βρεθεί λαθρεπιβάτης πάνω στο πλοίο, θα πρέπει να μεταφερθεί έξω από το πλοίο, στο ντόκο και να ενημερωθεί η ασφάλεια του λιμένα. Η πρακτική που συνηθίζεται να μεταφέρεται ο λαθρεπιβάτης στο γραφείο πλοίου δεν είναι αποτελεσματική, καθώς δίνει χρόνο στον παράνομο επιβάτη να επινοήσει μια ιστορία για τον λόγο που ήταν πάνω στο πλοίο.
Οι ιδιωτικές δυνάμεις ασφαλείας είναι προτιμότερο να περιπολούν το πλοίο από τον ντόκο και όχι μέσα από το πλοίο όπως συνηθίζεται.
Τέλος, το American Club αναφέρει πως η επαναλειτουργία των δεξαμενών σε Durban και Cape Town αυξάνει τον κίνδυνο λαθρεπιβίβασης, ειδικά στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις.
Photo: ΑΠΕ/KIM LUDBROOK
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ