
H Μαλαισία θα πρέπει να παράσχει μια λεπτομερή εξήγηση για το συμπέρασμα ότι τα συντρίμμια που βρέθηκαν την περασμένη εβδομάδα ήταν μέρος της ατράκτου του αεροσκάφους της Malaysia Airlines δήλωσε, πριν λίγες ώρες ο υπουργός Εξωτερικών της Κίνας.
«Οι οικογένειες των 153 κινεζικών επιβατών επί του αεροσκάφους δικαιούνται να γνωρίζουν τι συνέβη» συμπλήρωσε ο κινέζος υπουργός Wang Yi.
Στο Παρίσι, την Τετάρτη 5 Αυγούστου, ο Γάλλος εισαγγελέας S. Mackowiak ανακοίνωσε δημόσια ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι τα τμήμα που βρέθηκαν στο γαλλικό νησί Ρεϋνιόν ήταν από το Boeing 777 που εκτελούσε την πτήση MH370. Επιπρόσθετα ο πρωθυπουργός της Μαλαισίας Najib Razak ανέφερε σε ΜΜΕ στην Κουάλα Λουμπούρ ότι οι εμπειρογνώμονες οριστικά επιβεβαίωσαν ότι τα συντρίμμια ήταν από την πτήση MH370.
Ωστόσο ο υπουργός εξωτερικών της Κίνας κ. Wang δήλωσε, στο περιθώριο των συνεδριάσεων των υπουργών εξωτερικών του Συνδέσμου Κρατών της Νοτιοανατολικής Ασίας, ότι η αναζήτηση της ατράκτου, ή άλλων ευρημάτων από τα συντρίμμια του αεροσκάφους πρέπει οπωσδήποτε να συνεχιστεί.
Σε αυτό το πλαίσιο ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας Tony Abbott δεσμεύθηκε ότι οι αυστραλιανές αρχές θα συνεχίσουν την αναζήτηση ευρημάτων και στοιχείων που θα διαλευκάνουν την υπόθεση της εξαφάνισης.
Ως γνωστόν η Αυστραλία ηγείται της ερευνητικής ομάδας στην περιοχή του νότιου Ινδικού Ωκεανού που αναζητά τους λόγους της εξαφάνισης του αεροσκάφους.
«Το οφείλουμε στις οικογένειες των ανθρώπων που χάθηκαν. Το οφείλουμε στο επιβατικό κοινό, που προφανώς θέλει να είναι σίγουρο για την ασφάλειά του στον αέρα,» δήλωσε ο αυστραλιανός πρωθυπουργός σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό.
Η ανακάλυψη κομματιού από το φτερό του αεροσκάφους κοντά στην ανατολική Αφρική φαίνεται να επιβεβαιώνει τις πρόσφατες εικασίες ότι το αεροσκάφος κινήθηκε για άγνωστους λόγους προς τον Ινδικό Ωκεανό όπως δήλωσαν σήμερα διπλωματικές πηγές στη Μαλαισία.
Φωτο: EPA/RAYMOND WAE
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων δεξαμενόπλοιων συνεχίζονται για τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, με τη Pantheon Tankers Management LTD, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση…
Η ταχεία πρόοδος της θαλάσσιας ρομποτικής και των αυτόνομων πλοίων αλλάζει ριζικά το μέλλον της ναυτιλίας, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, απομακρυσμένο έλεγχο και ενεργειακή αποδοτικότητα.…
Πάνω από έναν χρόνο μετά την έναρξη της νέας θητείας της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δει ελάχιστες ενέργειες για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας,…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας 2% τόσο για εφέτος όσο και για το 2026, έναντι 2,3% το 2024, προβλέπει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ