
H Μαλαισία θα πρέπει να παράσχει μια λεπτομερή εξήγηση για το συμπέρασμα ότι τα συντρίμμια που βρέθηκαν την περασμένη εβδομάδα ήταν μέρος της ατράκτου του αεροσκάφους της Malaysia Airlines δήλωσε, πριν λίγες ώρες ο υπουργός Εξωτερικών της Κίνας.
«Οι οικογένειες των 153 κινεζικών επιβατών επί του αεροσκάφους δικαιούνται να γνωρίζουν τι συνέβη» συμπλήρωσε ο κινέζος υπουργός Wang Yi.
Στο Παρίσι, την Τετάρτη 5 Αυγούστου, ο Γάλλος εισαγγελέας S. Mackowiak ανακοίνωσε δημόσια ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι τα τμήμα που βρέθηκαν στο γαλλικό νησί Ρεϋνιόν ήταν από το Boeing 777 που εκτελούσε την πτήση MH370. Επιπρόσθετα ο πρωθυπουργός της Μαλαισίας Najib Razak ανέφερε σε ΜΜΕ στην Κουάλα Λουμπούρ ότι οι εμπειρογνώμονες οριστικά επιβεβαίωσαν ότι τα συντρίμμια ήταν από την πτήση MH370.
Ωστόσο ο υπουργός εξωτερικών της Κίνας κ. Wang δήλωσε, στο περιθώριο των συνεδριάσεων των υπουργών εξωτερικών του Συνδέσμου Κρατών της Νοτιοανατολικής Ασίας, ότι η αναζήτηση της ατράκτου, ή άλλων ευρημάτων από τα συντρίμμια του αεροσκάφους πρέπει οπωσδήποτε να συνεχιστεί.
Σε αυτό το πλαίσιο ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας Tony Abbott δεσμεύθηκε ότι οι αυστραλιανές αρχές θα συνεχίσουν την αναζήτηση ευρημάτων και στοιχείων που θα διαλευκάνουν την υπόθεση της εξαφάνισης.
Ως γνωστόν η Αυστραλία ηγείται της ερευνητικής ομάδας στην περιοχή του νότιου Ινδικού Ωκεανού που αναζητά τους λόγους της εξαφάνισης του αεροσκάφους.
«Το οφείλουμε στις οικογένειες των ανθρώπων που χάθηκαν. Το οφείλουμε στο επιβατικό κοινό, που προφανώς θέλει να είναι σίγουρο για την ασφάλειά του στον αέρα,» δήλωσε ο αυστραλιανός πρωθυπουργός σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό.
Η ανακάλυψη κομματιού από το φτερό του αεροσκάφους κοντά στην ανατολική Αφρική φαίνεται να επιβεβαιώνει τις πρόσφατες εικασίες ότι το αεροσκάφος κινήθηκε για άγνωστους λόγους προς τον Ινδικό Ωκεανό όπως δήλωσαν σήμερα διπλωματικές πηγές στη Μαλαισία.
Φωτο: EPA/RAYMOND WAE
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Το 2025 αποτέλεσε κομβικό έτος για τις συμμαχίες της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, καθώς φέτος διήλθαν μια περίοδο αναδιάρθρωσης. Σε πρόσφατη ανάλυση της Sea-Intelligence, αναδεικνύεται…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ