
Σε 24ωρη πανλιμενική απεργιακή κινητοποίηση θα προχωρήσουν την Πέμπτη 7 Μαΐου οι εργαζόμενοι στα λιμάνια της χώρας, εκφράζοντας την έντονη αντίθεσή τους προς τις σχεδιαζόμενες ιδιωτικοποιήσεις των ελληνικών λιμανιών.
Περαιτέρω, στις 7 του μηνός θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στον Πειραιά στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 10:30 ενώ θα ακολουθήσει πορεία στο Υπ. Ναυτιλίας.
Όπως δηλώνουν από κοινού η Ομοσπονδία Λιμανιών Ελλάδος και η Ένωση Μόνιμων και Δόκιμων Λιμενεργατών ΟΛΠ, οι εργαζόμενοι απαιτούν να σταματήσει η προκήρυξη πώλησης του 67% του μετοχικού κεφαλαίου των Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ και κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης των λιμανιών.
Όπως επισημαίνουν, η κυβέρνηση, ενώ στις προγραμματικές της θέσεις στη Βουλή ανακοίνωσε το σταμάτημα της πώλησης των μετοχών, φαίνεται από δηλώσεις και δημοσιεύματα να προτίθεται να προχωρήσει, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, την πώληση του μετοχικού κεφαλαίου του Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ.
Η πολιτική πώλησης των Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ θεωρούν ότι θα οδηγήσει στην απεμπόληση της δημόσιας αρχής λιμένων και θα παραδώσει σε ξένους μονοπωλιακούς ομίλους κρίσιμες δραστηριότητες της ελληνικής οικονομίας φαλκιδεύοντας την ανάπτυξη. Επίσης, θα δημιουργήσει καταστάσεις αποξένωσης των λιμανιών από τις τοπικές κοινωνίες και τους επιλιμένιους δήμους.
Ταυτόχρονα, οι εργαζόμενοι των λιμένων διεκδικούν να σταματήσει η απαξίωση των λιμανιών, να προχωρήσουν άμεσα οι προσλήψεις προσωπικού σύμφωνα με τις ανάγκες των λιμανιών και να υπογραφούν ΣΣΕ, χωρίς τους μνημονιακούς νόμους που αναιρούν τις ελεύθερες διαπραγματεύσεις.
Τέλος, την Τρίτη 05.05.2015 και ώρα 12:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ο.Λ.Π (Ακτή Μιαούλη 10) θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη τύπου με θέμα: «Οι επιπτώσεις της πώλησης των λιμανιών και οι επόμενες δράσεις των συνδικάτων».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ