
Σε 24ωρη πανλιμενική απεργιακή κινητοποίηση θα προχωρήσουν την Πέμπτη 7 Μαΐου οι εργαζόμενοι στα λιμάνια της χώρας, εκφράζοντας την έντονη αντίθεσή τους προς τις σχεδιαζόμενες ιδιωτικοποιήσεις των ελληνικών λιμανιών.
Περαιτέρω, στις 7 του μηνός θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στον Πειραιά στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 10:30 ενώ θα ακολουθήσει πορεία στο Υπ. Ναυτιλίας.
Όπως δηλώνουν από κοινού η Ομοσπονδία Λιμανιών Ελλάδος και η Ένωση Μόνιμων και Δόκιμων Λιμενεργατών ΟΛΠ, οι εργαζόμενοι απαιτούν να σταματήσει η προκήρυξη πώλησης του 67% του μετοχικού κεφαλαίου των Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ και κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης των λιμανιών.
Όπως επισημαίνουν, η κυβέρνηση, ενώ στις προγραμματικές της θέσεις στη Βουλή ανακοίνωσε το σταμάτημα της πώλησης των μετοχών, φαίνεται από δηλώσεις και δημοσιεύματα να προτίθεται να προχωρήσει, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, την πώληση του μετοχικού κεφαλαίου του Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ.
Η πολιτική πώλησης των Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ θεωρούν ότι θα οδηγήσει στην απεμπόληση της δημόσιας αρχής λιμένων και θα παραδώσει σε ξένους μονοπωλιακούς ομίλους κρίσιμες δραστηριότητες της ελληνικής οικονομίας φαλκιδεύοντας την ανάπτυξη. Επίσης, θα δημιουργήσει καταστάσεις αποξένωσης των λιμανιών από τις τοπικές κοινωνίες και τους επιλιμένιους δήμους.
Ταυτόχρονα, οι εργαζόμενοι των λιμένων διεκδικούν να σταματήσει η απαξίωση των λιμανιών, να προχωρήσουν άμεσα οι προσλήψεις προσωπικού σύμφωνα με τις ανάγκες των λιμανιών και να υπογραφούν ΣΣΕ, χωρίς τους μνημονιακούς νόμους που αναιρούν τις ελεύθερες διαπραγματεύσεις.
Τέλος, την Τρίτη 05.05.2015 και ώρα 12:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ο.Λ.Π (Ακτή Μιαούλη 10) θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη τύπου με θέμα: «Οι επιπτώσεις της πώλησης των λιμανιών και οι επόμενες δράσεις των συνδικάτων».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Το 2025 αποτέλεσε κομβικό έτος για τις συμμαχίες της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, καθώς φέτος διήλθαν μια περίοδο αναδιάρθρωσης. Σε πρόσφατη ανάλυση της Sea-Intelligence, αναδεικνύεται…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ