
 
															Φωτό:ΑΠΕ-ΜΠΕ (Αλέξανδρος Μπελτές)
Συνάντηση του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλία, Θοδωρή Δρίτσα, με τους ναυτιλιακούς συντάκτες πραγματοποιήθηκε σήμερα στο κτίριο του υπουργείου.
Η συνάντηση, στην οποία ήταν παρόν ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του ΥΝΑ καθηγητής Ιωάννης Θεοτοκάς και στελέχη του υπουργείου, είναι η πρώτη μετά την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης και είχε στόχο τη γνωριμία του κ. Δρίτσα με τους δημοσιογράφους του ναυτιλιακού Τύπου.
Στη συζήτηση που ακολούθησε ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας δήλωσε ότι δεν υπήρξε ιδανική η μέχρι σήμερα επικοινωνία με τους δημοσιογράφους διότι επέλεξε να καταναλώσει το χρόνο του για την οργάνωση των προτεραιοτήτων του υπουργείου με κυρίαρχο θέμα αυτό της απλήρωτης ναυτικής εργασίας και της ανεργίας των ναυτικών, -πρωταρχική αξιολόγηση άλλωστε που αφορούσε την πλειονότητα των μέχρι σήμερα δελτίων Τύπου του υπουργείου-.
«Λύσαμε προβλήματα πιεστικά» δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός «όπως αυτό της στελέχωσης της πλοηγικής υπηρεσίας στην οποία έγιναν περικοπές ατόμων σε οργανικές θέσεις με αποτέλεσμα λιμάνια που υποδέχονται κρουαζιερόπλοια να μην διαθέτουν πλοηγικό σταθμό».
Εκτενή αναφορά έκανε ο κ. Δρίτσας για τον τρόπο διεξαγωγής κατάταξης στο Λ.Σ. αξιωματικών και λιμενοφυλάκων τον οποίο χαρακτήρισε ανισότιμο και διαβλητό, υπογραμμίζοντας ότι επιδιώκοντας την αποκατάσταση της νομιμότητας έχει αποσταλεί αιτιολογημένο ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους.
Για το μεγάλο θέμα των ημερών, το μεταναστευτικό πρόβλημα, ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας, επισήμανε ότι το πρόβλημα θα έχει διάρκεια και θα εντείνεται λόγω των εξελίξεων στις χώρες προέλευσης των προσφύγων και των μεταναστών. «Η κυβέρνηση θα αναλάβει συντονισμένες δράσεις μεταξύ των συναρμόδιων υπουργείων» τόνισε, ζητώντας να σταματήσει η αντιμετώπιση του προβλήματος με μικροπολιτικές και η έντονη εκμετάλλευση από την αντιπολίτευση.
Τέλος, ο κ. Δρίτσας αναφερόμενος στη ναυτική εκπαίδευση δήλωσε ότι είναι σε οξύτατη κρίση. «Μελετάμε τη συνολική αναδιοργάνωση και αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης ενώ θα ενθαρρύνουμε τη στελέχωση των ελληνικών και ελληνόκτητων πλοίων με ελληνικά πληρώματα» κατέληξε ο αναπληρωτής υπουργός.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ