
Με αυτόν τον τίτλο ο υπουργός Ναυτιλίας δίνει την απάντησή του στον κ. Μ. Βαρβιτσιώτη για το γνωστό πλέον θέμα, αυτό των προσλήψεων στο Λιμενικό Σώμα:
«Ο κ. Βαρβιτσιώτης αφού με την πολιτική του προσέθεσε ένα ακόμα πρόβλημα, στα πολλά που μας κληρονόμησε στο Υπουργείο Ναυτιλίας, έρχεται τώρα με ανακοίνωσή του, να παίξει το ρόλο του τιμητή. Δεν περιμένουμε, βέβαια, να αναγνωρίσει την προσπάθεια του Υπουργείου να μην παίξει παιχνίδια στις πλάτες των νέων που, στις δύσκολες αυτές συνθήκες, έχουν τη φιλοδοξία να σταδιοδρομήσουν στο Λιμενικό Σώμα. Θα περιμέναμε, όμως, να μην αναπαράγει στην ανακοίνωσή του την ακροδεξιά ατζέντα περί μεταναστευτικού, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα της πολιτικής του και στο θέμα αυτό.
Ευτυχώς, είναι γνωστό στους υποψήφιους και τις υποψήφιες Δόκιμους Σημαιοφόρους και Δόκιμους Υπαξιωματικούς, αλλά και σε όλους τους παροικούντες το Υπουργείο Ναυτιλίας, το ποιος ενδιαφέρεται για τη νομιμότητα και για την ενίσχυση του Λιμενικού Σώματος, ώστε να επιτελέσει απερίσπαστο το έργο του.
Η απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας, έρχεται να διορθώσει μια κατάφωρη αδικία που ο τρόπος με τον οποίο ο κ. Βαρβιτσιώτης οργάνωσε τους διαγωνισμούς κατάταξης στο Λ.Σ. έχει δημιουργήσει: Να υπάρχουν υποψήφιοι που έχουν αξιολογηθεί υψηλότερα από επιτυχόντες, ωστόσο να μην κατατάσσονται στους επιτυχόντες εξαιτίας ποσοστώσεων που δεν στηρίζονται σε καμία λογική.
Αντίθετα, λοιπόν, από όσα επικαλείται ο κ. Βαρβιτσιώτης, με την απόφαση του Υπουργού κ. Δρίτσα, επιδιώκεται η αποκατάσταση της νομιμότητας και η ενίσχυση του Λ.Σ. εκτός των 110 Δόκιμων Υπαξιωματικών και των 45 Δοκίμων Σημαιοφόρων που έχουν επιτύχει στο διαγωνισμό με 83 επιπλέον Δόκιμους Υπαξιωματικούς και 69 επιπλέον Δόκιμους Σημαιοφόρους και για το σκοπό αυτό, έχει αποσταλεί αιτιολογημένο ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ