
Με αυτόν τον τίτλο ο υπουργός Ναυτιλίας δίνει την απάντησή του στον κ. Μ. Βαρβιτσιώτη για το γνωστό πλέον θέμα, αυτό των προσλήψεων στο Λιμενικό Σώμα:
«Ο κ. Βαρβιτσιώτης αφού με την πολιτική του προσέθεσε ένα ακόμα πρόβλημα, στα πολλά που μας κληρονόμησε στο Υπουργείο Ναυτιλίας, έρχεται τώρα με ανακοίνωσή του, να παίξει το ρόλο του τιμητή. Δεν περιμένουμε, βέβαια, να αναγνωρίσει την προσπάθεια του Υπουργείου να μην παίξει παιχνίδια στις πλάτες των νέων που, στις δύσκολες αυτές συνθήκες, έχουν τη φιλοδοξία να σταδιοδρομήσουν στο Λιμενικό Σώμα. Θα περιμέναμε, όμως, να μην αναπαράγει στην ανακοίνωσή του την ακροδεξιά ατζέντα περί μεταναστευτικού, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα της πολιτικής του και στο θέμα αυτό.
Ευτυχώς, είναι γνωστό στους υποψήφιους και τις υποψήφιες Δόκιμους Σημαιοφόρους και Δόκιμους Υπαξιωματικούς, αλλά και σε όλους τους παροικούντες το Υπουργείο Ναυτιλίας, το ποιος ενδιαφέρεται για τη νομιμότητα και για την ενίσχυση του Λιμενικού Σώματος, ώστε να επιτελέσει απερίσπαστο το έργο του.
Η απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας, έρχεται να διορθώσει μια κατάφωρη αδικία που ο τρόπος με τον οποίο ο κ. Βαρβιτσιώτης οργάνωσε τους διαγωνισμούς κατάταξης στο Λ.Σ. έχει δημιουργήσει: Να υπάρχουν υποψήφιοι που έχουν αξιολογηθεί υψηλότερα από επιτυχόντες, ωστόσο να μην κατατάσσονται στους επιτυχόντες εξαιτίας ποσοστώσεων που δεν στηρίζονται σε καμία λογική.
Αντίθετα, λοιπόν, από όσα επικαλείται ο κ. Βαρβιτσιώτης, με την απόφαση του Υπουργού κ. Δρίτσα, επιδιώκεται η αποκατάσταση της νομιμότητας και η ενίσχυση του Λ.Σ. εκτός των 110 Δόκιμων Υπαξιωματικών και των 45 Δοκίμων Σημαιοφόρων που έχουν επιτύχει στο διαγωνισμό με 83 επιπλέον Δόκιμους Υπαξιωματικούς και 69 επιπλέον Δόκιμους Σημαιοφόρους και για το σκοπό αυτό, έχει αποσταλεί αιτιολογημένο ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ