
Με αυτόν τον τίτλο ο υπουργός Ναυτιλίας δίνει την απάντησή του στον κ. Μ. Βαρβιτσιώτη για το γνωστό πλέον θέμα, αυτό των προσλήψεων στο Λιμενικό Σώμα:
«Ο κ. Βαρβιτσιώτης αφού με την πολιτική του προσέθεσε ένα ακόμα πρόβλημα, στα πολλά που μας κληρονόμησε στο Υπουργείο Ναυτιλίας, έρχεται τώρα με ανακοίνωσή του, να παίξει το ρόλο του τιμητή. Δεν περιμένουμε, βέβαια, να αναγνωρίσει την προσπάθεια του Υπουργείου να μην παίξει παιχνίδια στις πλάτες των νέων που, στις δύσκολες αυτές συνθήκες, έχουν τη φιλοδοξία να σταδιοδρομήσουν στο Λιμενικό Σώμα. Θα περιμέναμε, όμως, να μην αναπαράγει στην ανακοίνωσή του την ακροδεξιά ατζέντα περί μεταναστευτικού, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα της πολιτικής του και στο θέμα αυτό.
Ευτυχώς, είναι γνωστό στους υποψήφιους και τις υποψήφιες Δόκιμους Σημαιοφόρους και Δόκιμους Υπαξιωματικούς, αλλά και σε όλους τους παροικούντες το Υπουργείο Ναυτιλίας, το ποιος ενδιαφέρεται για τη νομιμότητα και για την ενίσχυση του Λιμενικού Σώματος, ώστε να επιτελέσει απερίσπαστο το έργο του.
Η απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας, έρχεται να διορθώσει μια κατάφωρη αδικία που ο τρόπος με τον οποίο ο κ. Βαρβιτσιώτης οργάνωσε τους διαγωνισμούς κατάταξης στο Λ.Σ. έχει δημιουργήσει: Να υπάρχουν υποψήφιοι που έχουν αξιολογηθεί υψηλότερα από επιτυχόντες, ωστόσο να μην κατατάσσονται στους επιτυχόντες εξαιτίας ποσοστώσεων που δεν στηρίζονται σε καμία λογική.
Αντίθετα, λοιπόν, από όσα επικαλείται ο κ. Βαρβιτσιώτης, με την απόφαση του Υπουργού κ. Δρίτσα, επιδιώκεται η αποκατάσταση της νομιμότητας και η ενίσχυση του Λ.Σ. εκτός των 110 Δόκιμων Υπαξιωματικών και των 45 Δοκίμων Σημαιοφόρων που έχουν επιτύχει στο διαγωνισμό με 83 επιπλέον Δόκιμους Υπαξιωματικούς και 69 επιπλέον Δόκιμους Σημαιοφόρους και για το σκοπό αυτό, έχει αποσταλεί αιτιολογημένο ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ