
Στην εφαρμογή νέων κανονισμών για τα καύσιμα σκοπεύει να προχωρήσει το Χόνγκ Κόνγκ, σύμφωνα με το North of England P&I Club.
Ειδικότερα, από την 1η Ιουλίου 2015, όλα τα πλοία τα οποία προσεγγίζουν το Χόνγκ Κόνγκ θα πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, καθώς η κυβέρνηση εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση με βάση την οποία ο κανονισμός Air Pollution Control Regulation θα τεθεί επίσημα σε ισχύ τον Ιούλιο του 2015.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον κανονισμό, όλα τα ποντοπόρα πλοία υποχρεούνται να χρησιμοποιούν καύσιμο, η περιεκτικότητα σε θείο του οποίου δεν ξεπερνά το 0.5% (εξαιρείται η πρώτη ώρα μετά την προσέγγιση στο λιμένα και η τελευταία ώρα προ του απόπλου). Εναλλακτικά, πλοίο που χρησιμοποιεί ειδική τεχνολογία, η οποία επιτυγχάνει αντίστοιχα τη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του θείου, θα θεωρείται ότι συμμορφώνεται με τον κανονισμό.
Πλοίαρχοι οι οποίοι αρνούνται να χρησιμοποιήσουν σωστό καύσιμο και δεν διαθέτουν επικυρωμένο πιστοποιητικό εξαίρεσης, θα αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης 6 μηνών και χρηματικό πρόστιμο ύψους 200.000 δολαρίων.
Ο νέος κανονισμός αναμένεται να μειώσει τις συνολικές εκπομπές διοξειδίου του θείου από 12% σε 6%, αναβαθμίζοντας την ποιότητα του περιβάλλοντος στο Χόνγκ Κονγκ και μειώνοντας τους κινδύνους που σχετίζονται με την ρύπανση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ