
Σε εντυπωσιακά επίπεδα διαμορφώθηκαν τα οικονομικά μεγέθη και η διακίνηση φορτίων της ΟΛΘ ΑΕ το 2014, καθώς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διανύει την πιο παραγωγική περίοδο της ιστορίας του. Παρά την περιορισμένη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας τον περασμένο χρόνο, αλλά και την κρίση που εξακολουθεί να πλήττει τις βαλκανικές χώρες, οι επιδόσεις της ΟΛΘ ΑΕ επιβεβαίωσαν τις προβλέψεις της διοίκησης, που είχαν διατυπωθεί στις αρχές του 2014.
Είναι σαφές ότι η δυναμική που έχουν προσδώσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης η στρατηγική και οι κινήσεις της διοίκησης τα τελευταία χρόνια αποδίδουν, αναδεικνύοντας την ΟΛΘ ΑΕ αφενός ως βασικό αναπτυξιακό μοχλό της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας και αφετέρου ως μία από τις πιο δυναμικές επιχειρήσεις της χώρας.
Σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία του 2014 τα μεγέθη της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκαν ως ακολούθως:
Για την εικόνα της ΟΛΘ ΑΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Στέλιος Αγγελούδης σχολιάζει: «Η προσπάθεια που καταβάλουν τα τελευταία χρόνια η διοίκηση και οι εργαζόμενοι, σε συνεργασία με τους πελάτες του λιμένος, δηλαδή τους χρήστες, αποδίδουν τα μέγιστα. Τα οικονομικά μεγέθη και ο όγκος των διακινούμενων φορτίων αποδεικνύουν τη δυναμική του λιμανιού, που αναπτύσσεται και ενισχύεται. Οι προοπτικές και οι προκλήσεις για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι μεγάλες. Η Θεσσαλονίκη οφείλει να αξιοποιήσει τις εξελίξεις, ώστε όχι μόνο να μην περιθωριοποιηθεί, αλλά αντίθετα να διατηρήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχει σήμερα, τόσο λόγω της γεωγραφικής της θέσης, όσο και λόγω της παραγωγικότητας του λιμανιού».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η τιμή του χρυσού έφθασε σήμερα στις αγορές της Ασίας τα 4.383,76 δολάρια ανά ουγγιά (31,10 γραμμάρια), ξεπερνώντας το προηγούμενο ιστορικό υψηλό που είχε…

Η μεταβλητότητα, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Drewry, θα αποτελέσει τον κανόνα για τη ναυλαγορά των LPG carriers το 2026. Ο στόλος των gas carriers…

Δύο νέες συμφωνίες για τη χρηματοδότηση πλοίων της ανακοίνωσε η Okeanis Eco Tankers Corp. της οικογένειας Αλαφούζου. Συγκεκριμένα, στις 19 Δεκεμβρίου 2025, η εταιρεία…

Σε μια κίνηση με άμεσο αντίκτυπο στην παγκόσμια αγορά χύδην ξηρού φορτίου, η κυβέρνηση της Ινδονησίας προχωρά στην επιβολή φόρου στις εξαγωγές άνθρακα από…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Σε επίπεδα-ρεκόρ ανέρχεται φέτος το orderbook των containerships, μετά το κύμα παραγγελιών που τοποθετήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους. Αναλυτικότερα, το orderbook αριθμεί 11,61…

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ναυτικής Τεχνολογίας (ΕΛ.Ι.Ν.Τ.) διοργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία το 19ο Ετήσιο Συνέδριο Ναυτικής Τεχνολογίας, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 9 και 10 Δεκεμβρίου…

Παρά το ρευστό περιβάλλον του διεθνούς εμπορίου κατά το τρέχον έτος, ο λιμένας του Λος Άντζελες οδεύει προς την επίτευξη ενός ιστορικού οροσήμου, ξεπερνώντας το φράγμα των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ