
Σε μια σημαντική στρατηγική κίνηση που στοχεύει στην αύξηση του μεριδίου που κατέχει στην αγορά, προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία AAL.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία-κολοσσός στο χώρο της μεταφοράς βαρέων φορτίων και εμπορευμάτων αποφάσισε να επεκτείνει το στόλο της, ώστε η συνολική χωρητικότητα του να ξεπεράσει τα 500.000 dwt για το 2015, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση των υπηρεσιών της. Ο υπάρχων στόλος της AAL, αποτελείται από δέκα πλοία A-Class 31,000 dwt και τέσσερα 19,000 dwt S-Class. Η εταιρεία εδρεύει στη Σιγκαπούρη και δραστηριοποιείται κυρίως στις διαδρομές της liner ναυτιλίας στην Αυστραλία, την Ασία, την Ευρώπη και την Αμερική.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κυριάκος Παναγίδης σχολιάζοντας την απόφαση αύξησης του στόλου ανέφερε χαρακτηριστικά : «Παρά τις αντιξοότητες που θέτει το σύγχρονο ναυτιλιακό περιβάλλον, έχουμε καταφέρει να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις και να αναπτυχθούμε. Αυτό επετεύχθη με σωστή διαχείριση του λειτουργικού κόστους, μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας του στόλου και επέκταση σε νέες αγορές».
Αξίζει να σημειωθεί πως τα δύο προηγούμενα έτη, η AAL, διπλασίασε τα έσοδά της και αύξησε το μερίδιο που κατείχε στην αγορά, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε νέες περιοχές και υπηρεσίες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ