
Αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις για τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου ΑΕ, ενώ θετικός υπήρξε ο ισολογισμός για το προηγούμενο έτος, παρά την κρίση της εθνικής οικονομίας. Ο κύκλος εργασιών του ΟΛΗ ΑΕ, για το οικονομικό έτος 2013, ανήλθε στα € 6.186.334,00, ενώ για το 2014* στα € 6.206.000,00, έναντι των € 5.777.896,00 το 2012.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και καθαρών αποσβέσεων ανήλθαν στα € 2.687.670,00 το 2013 και στα 1.800.000,00 το 2014, έναντι € 1.318.768,00 το 2012.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε € 1.666.676,00 για το 2013 και στα € 1.088.000,00 για το 2014, έναντι των € 845.102,00 για το 2012.
Η διανομή μερίσματος ανήλθε στο ύψος των € 554.169,70 για το 2013 και στα € 361.760,00 για το 2014, έναντι των € 280.996,32 για το 2012.
Από την συνολική εικόνα των οικονομικών στοιχείων του ΟΛΗ προκύπτει ότι για την περίοδο 2011-2014, υπήρξε αύξηση κερδών 198%. Επίσης τα λειτουργικά έξοδα του Οργανισμού μειώθηκαν 20% κατά μέσο όρο ενώ έχει σημειωθεί αύξηση των ταμειακών διαθεσίμων του κατά 174,5% (σήμερα πάνω από 6 εκ. €). Τα παραπάνω αποτελέσματα επιτεύχθηκαν παρά την μείωση του τζίρου λόγω της οικονομικής κρίσης, κατά 16,2% (από 7,4 εκ. € σε 6,2 εκ. €).
Είναι προφανές, ότι τα παραπάνω αποτελέσματα αποδεικνύουν τόσο την χρηστή διαχείριση από την διοίκηση του Οργανισμού όσο και την στοχευμένη αναπτυξιακή στρατηγική που υλοποιείται, σε απόλυτη σύμπνοια με το προσωπικό του Οργανισμού και τους τοπικούς φορείς.
Παράλληλα, ο ΟΛΗ έχει επιτύχει την συμμετοχή του σε σημαντικά συγχρηματοδοτούμενα ευρωπαϊκά προγράμματα τα οποία βελτιώνουν τα διαθέσιμα σχέδια & τον εξοπλισμό ασφάλειας, αλλά και τον εισάγουν στον χώρο των ευφυών συστημάτων μεταφορών. Συγκεκριμένα, αυτά είναι:
Το έργο «Mediterranean Decision Support System for Marine Safety (MEDESS-4MS)», προϋπολογισμού € 283.278,00, με συγχρηματοδότηση από το Διακρατικό Πρόγραμμα «Μεσογειακός Χώρος MED 2007-2013″ κατά 75% και από εθνικούς Πόρους κατά 25%. Στόχος του έργου είναι ενίσχυση της τεχνογνωσίας του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου σε θέματα πρόληψης θαλάσσιας ρύπανσης, την εμπεριστατωμένη καταγραφή και παρακολούθηση των περιστατικών ρύπανσης από θαλάσσιες δραστηριότητες και την εν γένει απόκτηση τεχνογνωσίας σε θέματα οργάνωσης, παρακολούθησης, εποπτείας και αντιμετώπισης περιστατικών με σύγχρονα μέσα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ