
Αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις για τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου ΑΕ, ενώ θετικός υπήρξε ο ισολογισμός για το προηγούμενο έτος, παρά την κρίση της εθνικής οικονομίας. Ο κύκλος εργασιών του ΟΛΗ ΑΕ, για το οικονομικό έτος 2013, ανήλθε στα € 6.186.334,00, ενώ για το 2014* στα € 6.206.000,00, έναντι των € 5.777.896,00 το 2012.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και καθαρών αποσβέσεων ανήλθαν στα € 2.687.670,00 το 2013 και στα 1.800.000,00 το 2014, έναντι € 1.318.768,00 το 2012.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε € 1.666.676,00 για το 2013 και στα € 1.088.000,00 για το 2014, έναντι των € 845.102,00 για το 2012.
Η διανομή μερίσματος ανήλθε στο ύψος των € 554.169,70 για το 2013 και στα € 361.760,00 για το 2014, έναντι των € 280.996,32 για το 2012.
Από την συνολική εικόνα των οικονομικών στοιχείων του ΟΛΗ προκύπτει ότι για την περίοδο 2011-2014, υπήρξε αύξηση κερδών 198%. Επίσης τα λειτουργικά έξοδα του Οργανισμού μειώθηκαν 20% κατά μέσο όρο ενώ έχει σημειωθεί αύξηση των ταμειακών διαθεσίμων του κατά 174,5% (σήμερα πάνω από 6 εκ. €). Τα παραπάνω αποτελέσματα επιτεύχθηκαν παρά την μείωση του τζίρου λόγω της οικονομικής κρίσης, κατά 16,2% (από 7,4 εκ. € σε 6,2 εκ. €).
Είναι προφανές, ότι τα παραπάνω αποτελέσματα αποδεικνύουν τόσο την χρηστή διαχείριση από την διοίκηση του Οργανισμού όσο και την στοχευμένη αναπτυξιακή στρατηγική που υλοποιείται, σε απόλυτη σύμπνοια με το προσωπικό του Οργανισμού και τους τοπικούς φορείς.
Παράλληλα, ο ΟΛΗ έχει επιτύχει την συμμετοχή του σε σημαντικά συγχρηματοδοτούμενα ευρωπαϊκά προγράμματα τα οποία βελτιώνουν τα διαθέσιμα σχέδια & τον εξοπλισμό ασφάλειας, αλλά και τον εισάγουν στον χώρο των ευφυών συστημάτων μεταφορών. Συγκεκριμένα, αυτά είναι:
Το έργο «Mediterranean Decision Support System for Marine Safety (MEDESS-4MS)», προϋπολογισμού € 283.278,00, με συγχρηματοδότηση από το Διακρατικό Πρόγραμμα «Μεσογειακός Χώρος MED 2007-2013″ κατά 75% και από εθνικούς Πόρους κατά 25%. Στόχος του έργου είναι ενίσχυση της τεχνογνωσίας του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου σε θέματα πρόληψης θαλάσσιας ρύπανσης, την εμπεριστατωμένη καταγραφή και παρακολούθηση των περιστατικών ρύπανσης από θαλάσσιες δραστηριότητες και την εν γένει απόκτηση τεχνογνωσίας σε θέματα οργάνωσης, παρακολούθησης, εποπτείας και αντιμετώπισης περιστατικών με σύγχρονα μέσα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ