
Νέες επιπρόσθετες ευθύνες ως προς τον έλεγχο των πλοίων προ του απόπλου συνιστούν οι κρατικές αρχές της Νότιας Αφρικής για όσα πλοία ταξιδεύουν στην περιοχή. Η νέα νομοθεσία σχετικά με το κόστος επαναπατρισμού των λαθρεπιβατών, μετακυλεί πλέον την ευθύνη στις ναυτιλιακές εταιρείες.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, αλλοδαποί οι οποίοι έχουν επιβιβαστεί παράνομα σε πλοίο, θα αντιμετωπίζονται πλέον ως λαθρεπιβάτες και όχι ως μη εξουσιοδοτημένοι επιβάτες, αλλάζοντας άρδην το ισχύον νομικό καθεστώς. Η προαναφερθείσα αλλαγή, θα έχει ως συνέπεια, τη μετακύλιση του κόστους επαναπατρισμού στον πλοιοκτήτη. Οι αλλαγές εφαρμόζονται ήδη στο λιμάνι του Ντερμπάν, όπου σύμφωνα με στοιχεία του North of England P&I Club, σε πρόσφατο περιστατικό, ανακαλύφθηκαν λαθρεπιβάτες σε πλοία και ειδοποιήθηκαν οι αρμόδιες μεταναστευτικές αρχές.
Τα P&I Clubs, συνιστούν ιδιαίτερη μέριμνα από τα πληρώματα, αναφορικά με όλα τα άτομα που επιβιβάζονται στα πλοία, συμπεριλαμβανομένων πρακτόρων, επιθεωρητών, και τεχνικών, οι οποίοι θα πρέπει να διαθέτουν άδεια από την Transnet National Port Authority (TNPA). Σε περίπτωση όπου κατά τη διάρκεια ελέγχου από τις κρατικές αρχές σε πλοίο, ανακύψει οποιοδήποτε ζήτημα, θα πρέπει να ειδοποιούνται άμεσα οι αρμόδιες λιμενικές αρχές. Περαιτέρω, πριν την αναχώρηση του πλοίου, θα πρέπει να γίνεται ενδελεχής έλεγχος του πλοίου για λαθρεπιβάτες, προς αποφυγή μη αναμενόμενων και …περιττών εξόδων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ