
Δεν θα εκτελεστούν τα δρομολόγια από τον Πειραιά για τις Κυκλάδες, λόγω των ισχυρών νοτίων ανέμων που πνέουν σε πολλές θαλάσσιες περιοχές της χώρας και φθάνουν κατά τόπους τα 9 μποφόρ.
Για τον Αργοσαρωνικό τα δρομολόγια γίνονται μόνο με πλοία κλειστού τύπου ενώ δεν πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των μικρών σκαφών από τον Πειραιά για τη Σαλαμίνα.
Κλειστή παραμένει η γραμμή Αγία Μαρίνα Νέα Στύρα ενώ το πλοίο «Mακεδών» που ήταν προγραμματισμένο να φθάσει στο Λαύριο παραμένει στην Κέα. Στο ίδιο λιμάνι παραμένει από χθες και το «Άκουα Σπίριτ» που εκτελούσε δρομολόγιο από Λαύριο – Κέα – Κύθνο – Σύρο – Τήνο – Σύρο.
Κλειστή είναι επίσης, η γραμμή Ηγουμενίτσα – Λευκίμμη, ενώ στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα τα δρομολόγια γίνονται μόνο με πλοία κλειστού τύπου.
Χθες τις απογευματινές ώρες, η Λιμενική Αρχή Πειραιά ενημερώθηκε από τον πλοίαρχο του πλοίου «Αριάδνη» που είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Χίο – Μυτιλήνη, ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών δεν θα εκτελεστεί το δρομολόγιό του.
Το «Βιτσέντζος Κορνάρος» που εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο – Χάλκη – Διαφάνι – Κάρπαθο – Κάσο – Ανάφη – Θήρα – Μήλο – Πειραιά, δεν μπόρεσε να προσεγγίσει το λιμάνι της Ανάφης .
Το Λιμενικό Σώμα συστήνει στους επιβάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν πριν την αναχώρησή τους να επικοινωνούν με τα κατά τόπους λιμεναρχεία και τουριστικά πρακτορεία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ