
Το ζήτημα των ωρών ανάπαυσης των ναυτικών εξετάζει έρευνα του Paris MoU, που διεξήχθη από την 1η Σεπτεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου του 2014.
Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα της Concentrated Inspection Campaign (CIC), στην περίοδο αυτών των τριών μηνών, 16 πλοία κρατήθηκαν από τα Port State Control λόγω μη τήρησης των προβλεπόμενων κανόνων από την International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers, σχετικά με τις ώρες ανάπαυσης των ναυτικών. Παράλληλα, η έρευνα επεσήμανε πως δεν γινόταν σωστή καταγραφή ενώ οι αξιωματικοί φυλακής δεν ξεκουράζονταν αρκετά.
Η έρευνα έγινε με τη συνεργασία πολλών Port State Controls, μεταξύ των οποίων το Paris MoU και το Tokyo MoU, και περιελάμβανε τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου κατά τη διάρκεια 4,041 επιθεωρήσεων πλοίων. Συνολικά κατεγράφησαν 912 παραβιάσεις. Ακόμη, η σημαία που κατέλαβε την πρώτη θέση στις προαναφερθείσες παραβιάσεις, ήταν η Μολδαβία.
Ο γενικός γραμματέας του Paris MoU, Richard Schiferli τόνισε τη σημασία του ζητήματος επισημαίνοντας : «Η ανεπάρκεια ύπνου και η κούραση έχουν προκαλέσει πολλά ατυχήματα στο παρελθόν, με μεγάλες επιπτώσεις για την ασφάλεια και το περιβάλλον».
Αναλυτικά αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να βρεθούν στην ιστοσελίδα του Paris MoU.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ