
Η διαχειρίστρια εταιρεία του επιβατηγού πλοίου Sewol, Chonghaejin Marine, βγάζει σε πλειστηριασμό τα πλοία της, προκειμένου να πληρώσει τα χρέη της. Η εταιρεία διέκοψε τη λειτουργία της μετά το ναυάγιο του επιβατηγού πλοίου Sewol, στη Νότια Κορέα, τον Απρίλιο του 2014. Σύμφωνα με πληροφορίες διεθνών μέσων ενημέρωσης, η κρατική Τράπεζα Ανάπτυξης της Κορέας, υπέβαλλε αίτημα στο δικαστήριο για την πώληση τεσσάρων πλοίων της εταιρείας (Ohamana, Democracy 1, Democracy 5, Ogago), προκειμένου να εξοφλήσει χρέη ύψους $15 εκ. Το πρώτο πλοίο με την ονομασία Ohamana πωλήθηκε ήδη στο 27% της αξίας του, έναντι $2.63 εκ. Σύμφωνα με αναλυτές, το πιθανότερο σενάριο, είναι οι μεταπωλήσεις των πλοίων στο εξωτερικό ή η διάλυσή τους.
Υπενθυμίζουμε ότι στο ναυάγιο βρήκαν τραγικό θάνατο 304 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων και πολλοί μαθητές γυμνασίου, οι οποίοι πήγαιναν εκδρομή.
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Chonghaejin Marine, Yoo Byung-Eun, ο οποίος αρχικά διέφευγε της σύλληψης, αυτοκτόνησε.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ