
Την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου ξεκίνησε το Louis Cristal από το Λιμάνι του Πειραιά για την πρώτη υπερατλαντική κρουαζιέρα που θα διαρκέσει συνολικά 24 ημέρες. Η πρώτη αυτή υπερατλαντική κρουαζιέρα σηματοδοτεί μία νέα εποχή για την ελληνική κρουαζιέρα, καθώς η τελευταία φορά που ελληνικό κρουαζιερόπλοιο πραγματοποίησε ανάλογο ταξίδι ήταν το 2002.
Το Louis Cristal σε αυτό το πολυήμερο και μοναδικό ταξίδι εμπειρίας θα διασχίσει τη Μεσόγειο, τον Ατλαντικό για να φτάσει στην τροπική θάλασσα της Καραϊβικής, όπου στη συνέχεια θα πραγματοποιεί επταήμερες κρουαζιέρες μέχρι και τις 30 Μαρτίου κάτω από την εμπορική επωνυμία, Cuba Cruises. Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού θα προσεγγίσει τα λιμάνια της Μασσαλίας, της Ταγγέρης, το Φουντσάλ (Funchal) στο νησί της Μαδέιρα, τα νησιά Μπαρμπέιντος, τη Σάντα Λουτσία, το Μοντέγκο Μπέι στην Τζαμάικα, για να καταπλεύσει στα λιμάνια της Κούβας, Σιέν Φουέγκος (CienFuegos) και Πούντα Φρανσές (Punta Frances) με τελικό προορισμό την Αβάνα.
Ο κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, CEO) της Louis Cruises, αναφερόμενος στη σημαντική αυτή συγκυρία για την ελληνική κρουαζιέρα, δήλωσε: «Η ελληνική κρουαζιέρα και η μοναδική αυτή τη στιγμή εκπρόσωπος της, Celestyal Cruises, προχωρά ακάθεκτη την πορεία ανάπτυξης που έχουμε χαράξει. Είμαστε χαρούμενοι αλλά και περήφανοι που μετά από 12 χρόνια ελληνικό κρουαζιερόπλοιο ταξιδεύει προς την Κούβα με επιβάτες όλων των εθνικοτήτων με σκοπό να ανακαλύψουν και να απολαύσουν την ‘ανέγγιχτη’ φυσική ομορφιά της. Πέρυσι κάναμε το πρώτο βήμα και με τη γνώση και εμπειρία που αποκτήσαμε θα συνεχίσουμε για δεύτερη χρονιά το εγχείρημα με θετικές προοπτικές βάσει και της ανταπόκρισης του κοινού».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ