
Ο πρόεδρος του ΝΑΤ Γιώργος Θεοτοκάς απαντά σε τρεις επίκαιρες; ερωτήσεις που του έθεσαν τα Ναυτικά Χρονικά
1. Εισπράττει το ΝΑΤ τις εισφορές που προβλέπονται στο σύνολο της οργανικής σύνθεσης για τον απαιτούμενο αριθμό σπουδαστών όπως ορίζει η εγκριτική πράξη κάθε πλοίου;
Το ΝΑΤ εισπράττει τις εισφορές που προβλέπονται για τους Σπουδαστές από την εγκριτική πράξη του πλοίου (νέος όρος 8). Άλλωστε για να τύχουν οι πλοιοκτήτες των ευεργετικών διατάξεων του άρθρου 12 του Ν.3569/07, πρέπει απαραίτητα να έχουν σπουδαστή. Μη ύπαρξη σπουδαστή συνεπάγεται επιβολή ασφαλιστικών εισφορών για όλη την οργανική σύνθεση του πλοίου.
2. Λαμβάνει, όπως προβλέπεται από την εγκριτική πράξη, τη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις που αφορούν τη σύνθεση του πληρώματος;
Το ΝΑΤ λαμβάνει υπόψη την δήλωση του νομίμου εκπροσώπου περί απαρέγκλιτης τήρησης του όρου 8 προβαίνοντας και στον έλεγχο αυτής, αφού αποτελεί όρο της εγκριτικής πράξης του πλοίου.
3. Πως σχολιάζετε και πως θα ανταποκριθεί το ΝΑΤ στην απόφαση του υπουργού σχετικά με τις προϋποθέσεις απόκτησης αποδεικτικών ναυτικής ικανότητας και τα δικαιώματα υπηρεσίας σε πλοία μη συμβεβλημένα με το ΝΑΤ; ( ΦΕΚ 232/20 Οκτωβρίου 2014- Π.Δ.Υπ’αριθμ.141).;
Η διάταξη του άρθρου 36 Π.Δ. 141/20-10-2004 θα επιφέρει για το ΝΑΤ αύξηση εσόδων διότι δημιουργεί κίνητρα για να πολλαπλασιαστούν οι εξαγορές ξένης υπηρεσίας από τους ναυτικούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ