
Το μεγαλύτερο φορτηγό πλοίο (container-ship) που έχει ιστορικά προσεγγίσει σε ελληνικό λιμάνι υποδέχθηκε σήμερα στον Πειραιά ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Στη λιτή εκδήλωση υποδοχής που πραγματοποιήθηκε στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του λιμένος Πειραιώς, όπου είχε προσδέσει το “MSC LONDON ”, παρευρέθησαν, επίσης, ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά, Γιώργος Ανωμερίτης, ο Γ.Γ. Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Αθανάσιος Χριστόπουλος, ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, αντιναύαρχος Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. Αθανάσιος Αθανασόπουλος, καθώς και η πρόεδρος της MSC Greece, Χριστίνα Θεοδωρίκα.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης, αφού συνομίλησε με τον καπετάνιο και με το πλήρωμα του “MSC LONDON ” ενημερώθηκε στη συνέχεια για τις μεγάλες μεταφορικές και τεχνολογικές δυνατότητες του πλοίου.
Σημειώνεται ότι το “MSC LONDON” ναυπηγήθηκε το 2014, έχει μήκος 399 μέτρα, ενώ έχει χωρητικότητα 16.500 εμπορευματοκιβωτίων και συνολική δυναμική 165.000 τόνων.
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής του ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, δήλωσε:
«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε ένα από τα μεγαλύτερα πλοία που μεταφέρουν containersστον κόσμο. Το ΜSC LONDONέχει ικανότητα μεταφοράς περίπου 16.500 containers και αποτελεί ένα σύγχρονο θαύμα της ναυπηγικής.
Το λιμάνι του Πειραιά έχει σήμερα τις υποδομές για να μπορεί να φιλοξενήσει τα μεγαλύτερα container ships. Έχει δυνατότητες που δεν έχουν άλλα λιμάνια της Μεσογείου, όπως για παράδειγμα κανένα ιταλικό λιμάνι.
Εμείς, θέλουμε να κάνουμε τον Πειραιά μεγάλο διαμετακομιστικό κέντρο. Γι’ αυτό δουλεύουμε. Γι’ αυτό και έχουμε προχωρήσει τη συμφωνία με την Cosco για την επέκταση της σύμβασης, την οποία έχουμε και ελπίζουμε ότι σύντομα θα ξεκινήσουν έργα 230 εκατομμυρίων ευρώ. Βούλησή μας είναι να καταστήσουμε τον Πειραιά ένα από τα κεντρικά λιμάνια της Μεσογείου.
Η ανάπτυξη της χώρας έρχεται μέσα από τα λιμάνια, μέσα από την αύξηση των δυνατοτήτων τους, μέσα από το διεθνή τους προσανατολισμό. Και για να το πετύχουμε αυτό χρειαζόμαστε σοβαρές, ουσιαστικές διεθνείς συνεργασίες, όπως η συνεργασία που έχουμε αναπτύξει με την MSC, που είναι ο υπ’ αριθμόν ένα πελάτης μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ