
Το μεγαλύτερο φορτηγό πλοίο (container-ship) που έχει ιστορικά προσεγγίσει σε ελληνικό λιμάνι υποδέχθηκε σήμερα στον Πειραιά ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Στη λιτή εκδήλωση υποδοχής που πραγματοποιήθηκε στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του λιμένος Πειραιώς, όπου είχε προσδέσει το “MSC LONDON ”, παρευρέθησαν, επίσης, ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά, Γιώργος Ανωμερίτης, ο Γ.Γ. Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Αθανάσιος Χριστόπουλος, ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, αντιναύαρχος Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. Αθανάσιος Αθανασόπουλος, καθώς και η πρόεδρος της MSC Greece, Χριστίνα Θεοδωρίκα.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης, αφού συνομίλησε με τον καπετάνιο και με το πλήρωμα του “MSC LONDON ” ενημερώθηκε στη συνέχεια για τις μεγάλες μεταφορικές και τεχνολογικές δυνατότητες του πλοίου.
Σημειώνεται ότι το “MSC LONDON” ναυπηγήθηκε το 2014, έχει μήκος 399 μέτρα, ενώ έχει χωρητικότητα 16.500 εμπορευματοκιβωτίων και συνολική δυναμική 165.000 τόνων.
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής του ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, δήλωσε:
«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε ένα από τα μεγαλύτερα πλοία που μεταφέρουν containersστον κόσμο. Το ΜSC LONDONέχει ικανότητα μεταφοράς περίπου 16.500 containers και αποτελεί ένα σύγχρονο θαύμα της ναυπηγικής.
Το λιμάνι του Πειραιά έχει σήμερα τις υποδομές για να μπορεί να φιλοξενήσει τα μεγαλύτερα container ships. Έχει δυνατότητες που δεν έχουν άλλα λιμάνια της Μεσογείου, όπως για παράδειγμα κανένα ιταλικό λιμάνι.
Εμείς, θέλουμε να κάνουμε τον Πειραιά μεγάλο διαμετακομιστικό κέντρο. Γι’ αυτό δουλεύουμε. Γι’ αυτό και έχουμε προχωρήσει τη συμφωνία με την Cosco για την επέκταση της σύμβασης, την οποία έχουμε και ελπίζουμε ότι σύντομα θα ξεκινήσουν έργα 230 εκατομμυρίων ευρώ. Βούλησή μας είναι να καταστήσουμε τον Πειραιά ένα από τα κεντρικά λιμάνια της Μεσογείου.
Η ανάπτυξη της χώρας έρχεται μέσα από τα λιμάνια, μέσα από την αύξηση των δυνατοτήτων τους, μέσα από το διεθνή τους προσανατολισμό. Και για να το πετύχουμε αυτό χρειαζόμαστε σοβαρές, ουσιαστικές διεθνείς συνεργασίες, όπως η συνεργασία που έχουμε αναπτύξει με την MSC, που είναι ο υπ’ αριθμόν ένα πελάτης μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις ρυθμίσεις που περικλείουν τη ναυτιλιακή βιομηχανία, την ενεργειακή μετάβαση, καθώς και το ρόλο των λιμενικών υποδομών προς αυτή την κατεύθυνση, επικεντρώθηκε η συζήτηση…
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους παρευρέθηκαν σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025, στην τελετή εγκαινίων των ανακαινισμένων εργαστηρίων του…
Ο όμιλος ERMA TECH, ανακοίνωσε την απόκτηση της τεχνολογίας Ultrasonic Antifouling Technology, που αναπτύχθηκε από την γερμανικών συμφερόντων HASYTEC, και των σχετικών δικαιωμάτων πνευματικής…
Για μια ιστορικής σημασίας MEPC στον ΙΜΟ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το Net Zero Framework υιοθετηθεί από τα κράτη μέλη, έκανε λόγο ο κ.…
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώθηκε η διακοπή της ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα της Κορίνθου από σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 και μέχρι νεωτέρας, λόγω προγραμματισμένων…
Αν και οι διπλωματικές σχέσεις Ουάσιγκτον-Καράκας παραμένουν τεταμένες, οι εταιρείες ενέργειας που έχουν αφήσει «ανοιχτές υποθέσεις» στη Βενεζουέλα φιλοδοξούν ότι σύντομα θα εξαιρεθούν από…
Έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών για ακόμη μία εβδομάδα στην αγορά των νεότευκτων, με τα δεξαμενόπλοια να έχουν την τιμητική τους. Συγκεκριμένα,…
Το 2025 δεν έχει εξελιχθεί ιδανικά για τις αποστολές σιτηρών ‒κυρίως για το σιτάρι‒, με τη συνολική μείωση των αγαθών να ξεπερνά το 10%.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ