
Η Σιγκαπούρη θα χάσει μερίδιο αγοράς στις πετρελεύσεις πλοίων, το οποίο αναμένεται να κερδίσουν λιμένες της Βόρειας Ασίας όπως το Χονγκ-Κονγκ, η Σαγκάη και λιμένες της Νότιας Κορέας, εξαιτίας αλλαγών στο παγκόσμιο εμπόριο. Ο CEO της IBIA (International Bunker Industry Association), κ. Peter Hall, δήλωσε στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης ότι ως φυσική πρόοδος των εμπορευματικών ροών, θα έχει περισσότερο νόημα να γίνεται η προμήθεια καυσίμων στα λιμάνια φόρτωσης παρά σε λιμένες κατά την διάρκεια του ταξιδίου.
Ως αποτέλεσμα αυτής της τάσης, οι Κινεζικοί λιμένες θα κερδίσουν μερίδιο αγοράς στις πετρελεύσεις καθώς περισσότερες κύριε γραμμές συνδέουν λιμένες της Βόρειας Ασίας με την Δύση. «Τα επόμενα δέκα χρόνια θα συμβούν σημαντικές αλλαγές, τέτοιες που η συγκεκριμένη αγορά δεν έχει αντιμετωπίσει στο παρελθόν» συμπλήρωσε ο κ. Hall. Κατά την άποψή του δεν θεωρεί ότι θα υπάρξουν μεγάλοι χαμένοι και κερδισμένοι από αυτή την νέα δυναμική. Είναι πολύ πιθανό να υπάρξει μία αναδιάταξη της αγοράς με παίκτες της αγοράς (όπως το Χονγκ-Κονγκ και η Σαγκάη) να κερδίζουν μερίδιο αγοράς εις βάρος των «ηγετών» του κλάδου όπως είναι η Σιγκαπούρη. Αυτό φυσικά συνεπάγεται μία μεγαλύτερη διασπορά των εταιρειών παροχής πετρέλευσης.
Περισσότερα για την λιμενική βιομηχανία @ www.PortEconomics.eu
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ