
Η Σιγκαπούρη θα χάσει μερίδιο αγοράς στις πετρελεύσεις πλοίων, το οποίο αναμένεται να κερδίσουν λιμένες της Βόρειας Ασίας όπως το Χονγκ-Κονγκ, η Σαγκάη και λιμένες της Νότιας Κορέας, εξαιτίας αλλαγών στο παγκόσμιο εμπόριο. Ο CEO της IBIA (International Bunker Industry Association), κ. Peter Hall, δήλωσε στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης ότι ως φυσική πρόοδος των εμπορευματικών ροών, θα έχει περισσότερο νόημα να γίνεται η προμήθεια καυσίμων στα λιμάνια φόρτωσης παρά σε λιμένες κατά την διάρκεια του ταξιδίου.
Ως αποτέλεσμα αυτής της τάσης, οι Κινεζικοί λιμένες θα κερδίσουν μερίδιο αγοράς στις πετρελεύσεις καθώς περισσότερες κύριε γραμμές συνδέουν λιμένες της Βόρειας Ασίας με την Δύση. «Τα επόμενα δέκα χρόνια θα συμβούν σημαντικές αλλαγές, τέτοιες που η συγκεκριμένη αγορά δεν έχει αντιμετωπίσει στο παρελθόν» συμπλήρωσε ο κ. Hall. Κατά την άποψή του δεν θεωρεί ότι θα υπάρξουν μεγάλοι χαμένοι και κερδισμένοι από αυτή την νέα δυναμική. Είναι πολύ πιθανό να υπάρξει μία αναδιάταξη της αγοράς με παίκτες της αγοράς (όπως το Χονγκ-Κονγκ και η Σαγκάη) να κερδίζουν μερίδιο αγοράς εις βάρος των «ηγετών» του κλάδου όπως είναι η Σιγκαπούρη. Αυτό φυσικά συνεπάγεται μία μεγαλύτερη διασπορά των εταιρειών παροχής πετρέλευσης.
Περισσότερα για την λιμενική βιομηχανία @ www.PortEconomics.eu
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Εν μέσω επιβράδυνσης του επενδυτικού ενδιαφέροντος για νεότευκτα σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Την τελευταία εβδομάδα, μάλιστα,…
Οι ελλείψεις νερού στο νότιο Τέξας εγκυμονούν κινδύνους για έναν ταχέως αναπτυσσόμενο βιομηχανικό κόμβο, ο οποίος θεωρείται ζωτικής σημασίας για τον διπλό στόχο Τραμπ,…
Πολυδιάστατες φαίνεται πως θα είναι οι επιδράσεις στις στρατηγικές των ναυλωτών από τα αντίμετρα της Κίνας στις ΗΠΑ. Στις 10 Οκτωβρίου 2025, το Υπουργείο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ