
Ολοκληρώθηκε η Γενική Συνέλευση των μετόχων του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ Α.Ε.), η οποία και ψήφισε ομόφωνα όλα τα θέματα, τα οποία ετέθησαν για τον Οικονομικό Απολογισμό του 2012 και τις προοπτικές του 2013.
Στην κύρια και βασική ομιλία του ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος κ. Γιώργος Ανωμερίτης τόνισε ότι για τον ΟΛΠ Α.Ε. το 2012 ήταν η
τρίτη κερδοφόρα χρονιά και ότι το 2013 θα είναι ακόμα καλύτερο. Ανέφερε τις θέσεις του ευρωπαϊκού λιμενικού συστήματος για το ιδιοκτησιακό και τις παραχωρήσεις, υπογραμμίζοντας ότι το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο του Μνημονίου ΙΙΙ, (Ν. 4093/2012) μιλάει “για αξιοποίηση των λιμένων μέσω παραχωρήσεων και όχι μέσω πώλησης των μετοχών τους”. Φυσικά όλα τα θέματα ιδιωτικοποιήσεων θα
συζητηθούν εισηγητικά, όπως συμφωνήθηκε, μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και ΟΛΠ Α.Ε. σε σύσκεψη υπό τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και στη συνέχεια η Κυβέρνηση θα λάβει τις τελικές της αποφάσεις.
Ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης ανέφερε αναλυτικά τα μεγέθη, τις ευκαιρίες και τις προοπτικές για τους κλάδους εμπορευματοκιβωτίων, αυτοκινήτων (car terminal) και κρουαζιέρας, καταλήγοντας ότι ο ΟΛΠ Α.Ε., ο οποίος είναι λόγω του μεγέθους του το εθνικό λιμάνι της χώρας, στους δύσκολους αυτούς καιρούς θα γίνει η κύρια ‘‘μηχανή ανάπτυξης’’, όπως χαρακτήρισε τα λιμάνια και ο Επίτροπος Slim Kalas.
Στη Γενική Συνέλευση, μίλησε επίσης ο Πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ κ. Γιώργος Γεωργακόπουλος, ο οποίος καταφέρθηκε με επιχειρήματα κατά της ιδιωτικοποίησης των λιμανιών της χώρας.
Στην Τακτική Γενική Συνέλευση συμμετείχαν μέτοχοι, οι οποίοι εκπροσωπούσαν το 82,72% των μετοχών και φυσικά το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο πρότεινε και η Γ.Σ. εξέλεξε ως νέο μέλος του Δ.Σ., την κα. Ελισάβετ Αργυροπούλου, στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ