
Μετά από πολλά χρόνια απουσίας από τον τομέα του ξηρού φορτίου ο Όμιλος Γρηγορίου Καλλιμανόπουλου επέστρεψε δυναμικά στο χώρο ξεκινώντας τον Δεκέμβριο του 2012 με την αγορά από την εταιρεία NORDEN SHIPPING δύο φορτηγών πλοίων, τα TRADE VISION και TRADE WILL, 81,200 DWT ναυπηγήσεως 2011 και 2012 αντιστοίχως, και επεκτείνεται τον Απρίλιο του 2013 με την παραγγελία στα Ναυπηγεία Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding Co Ltd, της Κίνας 3+2 πλοίων «ECO TYPE» Kamsramaxes 82,000 DWT, και με παράδοση του πρώτου το φθινόπωρο του 2015.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Γρηγορίου Καλλιμανόπουλου είναι μεταξύ των πρώτων που αποφάσισε την ναυπήγηση «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ» φορτηγών πλοίων επενδύοντας έτσι στην προστασία του περιβάλλοντος, χάρις στον καινοτόμο σχεδιασμό της CS Marine Technology Pte Ltd και των Ναυπηγείων Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding Co Ltd, που έχει ως αποτέλεσμα την εκπομπή κατά 40% λιγότερων ρύπων (από τα αντίστοιχα σημερινά φορτηγά) και βεβαίως στην εξοικονόμηση καυσίμων.
Τα ανωτέρω έχουν επιτευχτεί με τις παρακάτω παρεμβάσεις τόσο στο ίδιο το σκάφος όσο και στο σύστημα πρόωσης αυτού:
Εξομάλυνση των ‘γραμμών’ του σκάφους, ώστε να βελτιωθεί ο βαθμός αντίστασης στο νερό,
Τοποθέτηση τελευταίου τύπου ‘ηλεκτρονική’ μηχανή, MAN B&W 6S60ME-C8.2 Tier II, σχεδιασμένη για λειτουργία με χαμηλούς ρύπους,
Τοποθέτηση συστήματος, Exhaust Gas Bypass, στην Κυρία Μηχανή για οικονομικότερη λειτουργία σε χαμηλά φορτία και ταχύτητες, ‘PART LOAD’ tuning at 50% – 85% M/E load,
‘High Efficient’ προπέλα σχεδιασμένη για λειτουργία μέγιστης απόδοσης στο βύθισμα του πλοίου με πλήρες φορτίο και με λειτουργία της Κ/Μ στις 85 στροφές και στο 76% του φορτίου της, για ταχύτητα 13.6 κόμβους και χωρίς την τοποθέτηση ‘Energy Saving Device’,
Τοποθέτηση Βοηθητικού Λέβητα, όπου όταν το πλοίο βρίσκεται σε αγκυροβόλιο τα καυσαέρια των δυο (2) εκ των τριών (3) ηλεκτρομηχανών θα χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ατμού.
Η Κ/Μ και οι Ηλεκτρογεννήτριες και ο Βοηθητικός Λέβητα θα έχουν την δυνατότητα λειτουργίας με χαμηλού θειου καύσιμο, MGO.
Τα πλοία θα παραδοθούν με εγκατεστημένο το σύστημα επεξεργασίας θαλασσίου έρματος, Water Ballast Treatment System.
Τα χαρακτηριστικά των πλοίων έχουν ως ακολούθως:
Ολικό Μήκος : 229.00m
Πλάτος : 32.26m
Ολικό Βύθισμα : 20.00m
Βύθισμα Φορτίου : 14.45m
Cargo Hold Capacity : 97,300m3
Complement : 26 άτομα
Class : DNV
Τα Ναυπηγεία Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding Co Ltd άρχισαν λειτουργία το 2007 και ανήκουν στο Yangzijiang Shipbuilding Group που δημιουργήθηκε το 1956 και είναι από τα παλαιοτέρα και μεγαλύτερα της Κίνας. Είναι ιδιωτικά και τα πρώτα ναυπηγεία της Κίνας εισηγμένα στο Χρηματιστήριο της Σιγκαπούρης, Straits Times Index Stocks. Είναι εξειδικευμένα στην κατασκευή πλοίων εμπορευματοκιβώτιων και ξηρού/χύδην φορτίου με ετήσια δυνατότητα παράδοσης πέραν των 35 πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ