
Μετά από πολλά χρόνια απουσίας από τον τομέα του ξηρού φορτίου ο Όμιλος Γρηγορίου Καλλιμανόπουλου επέστρεψε δυναμικά στο χώρο ξεκινώντας τον Δεκέμβριο του 2012 με την αγορά από την εταιρεία NORDEN SHIPPING δύο φορτηγών πλοίων, τα TRADE VISION και TRADE WILL, 81,200 DWT ναυπηγήσεως 2011 και 2012 αντιστοίχως, και επεκτείνεται τον Απρίλιο του 2013 με την παραγγελία στα Ναυπηγεία Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding Co Ltd, της Κίνας 3+2 πλοίων «ECO TYPE» Kamsramaxes 82,000 DWT, και με παράδοση του πρώτου το φθινόπωρο του 2015.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Γρηγορίου Καλλιμανόπουλου είναι μεταξύ των πρώτων που αποφάσισε την ναυπήγηση «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ» φορτηγών πλοίων επενδύοντας έτσι στην προστασία του περιβάλλοντος, χάρις στον καινοτόμο σχεδιασμό της CS Marine Technology Pte Ltd και των Ναυπηγείων Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding Co Ltd, που έχει ως αποτέλεσμα την εκπομπή κατά 40% λιγότερων ρύπων (από τα αντίστοιχα σημερινά φορτηγά) και βεβαίως στην εξοικονόμηση καυσίμων.
Τα ανωτέρω έχουν επιτευχτεί με τις παρακάτω παρεμβάσεις τόσο στο ίδιο το σκάφος όσο και στο σύστημα πρόωσης αυτού:
Εξομάλυνση των ‘γραμμών’ του σκάφους, ώστε να βελτιωθεί ο βαθμός αντίστασης στο νερό,
Τοποθέτηση τελευταίου τύπου ‘ηλεκτρονική’ μηχανή, MAN B&W 6S60ME-C8.2 Tier II, σχεδιασμένη για λειτουργία με χαμηλούς ρύπους,
Τοποθέτηση συστήματος, Exhaust Gas Bypass, στην Κυρία Μηχανή για οικονομικότερη λειτουργία σε χαμηλά φορτία και ταχύτητες, ‘PART LOAD’ tuning at 50% – 85% M/E load,
‘High Efficient’ προπέλα σχεδιασμένη για λειτουργία μέγιστης απόδοσης στο βύθισμα του πλοίου με πλήρες φορτίο και με λειτουργία της Κ/Μ στις 85 στροφές και στο 76% του φορτίου της, για ταχύτητα 13.6 κόμβους και χωρίς την τοποθέτηση ‘Energy Saving Device’,
Τοποθέτηση Βοηθητικού Λέβητα, όπου όταν το πλοίο βρίσκεται σε αγκυροβόλιο τα καυσαέρια των δυο (2) εκ των τριών (3) ηλεκτρομηχανών θα χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ατμού.
Η Κ/Μ και οι Ηλεκτρογεννήτριες και ο Βοηθητικός Λέβητα θα έχουν την δυνατότητα λειτουργίας με χαμηλού θειου καύσιμο, MGO.
Τα πλοία θα παραδοθούν με εγκατεστημένο το σύστημα επεξεργασίας θαλασσίου έρματος, Water Ballast Treatment System.
Τα χαρακτηριστικά των πλοίων έχουν ως ακολούθως:
Ολικό Μήκος : 229.00m
Πλάτος : 32.26m
Ολικό Βύθισμα : 20.00m
Βύθισμα Φορτίου : 14.45m
Cargo Hold Capacity : 97,300m3
Complement : 26 άτομα
Class : DNV
Τα Ναυπηγεία Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding Co Ltd άρχισαν λειτουργία το 2007 και ανήκουν στο Yangzijiang Shipbuilding Group που δημιουργήθηκε το 1956 και είναι από τα παλαιοτέρα και μεγαλύτερα της Κίνας. Είναι ιδιωτικά και τα πρώτα ναυπηγεία της Κίνας εισηγμένα στο Χρηματιστήριο της Σιγκαπούρης, Straits Times Index Stocks. Είναι εξειδικευμένα στην κατασκευή πλοίων εμπορευματοκιβώτιων και ξηρού/χύδην φορτίου με ετήσια δυνατότητα παράδοσης πέραν των 35 πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ