
Αύξηση 9,8% παρουσίασε ο τομέας Διακίνησης Αυτοκινήτων στο Car Terminal του ΟΛΠ Α.Ε. κατά το 2012 έναντι του 2011 και κατά 66% έναντι του 2009. Βάσει των στοιχείων της αρμόδιας διεύθυνσης στο Car Terminal του ΟΛΠ Α.Ε. διακινήθηκαν το 2012 458.755 αυτοκίνητα – εμπορεύματα έναντι 417.659 το 2011. Από τα μεγέθη αυτά τα 403.970 ήταν διερχόμενα (transhipment) αυτοκίνητα, τα οποία στη συνέχεια μεταφέρθηκαν σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου και τα 54.785 εισήχθησαν στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτων. Η μεταβολή της transhipment διακίνησης αυξήθηκε κατά +22,8%, ενώ της εγχώριας διακίνησης μειώθηκε κατά -38,2%.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης: “Η αύξηση διακίνησης στο Car Terminal του ΟΛΠ Α.Ε., μέσα σε μία χρονιά γενικευμένης κρίσης με σοβαρότατες επιπτώσεις στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτων, αποδεικνύει την ορθότητα των πολιτικών μας να καταστήσουμε το λιμάνι του Πειραιά διεθνή κόμβο διακίνησης αυτοκινήτων. Διαθέτοντας τεράστιους χώρους (190.000 τ.μ.), σύγχρονες υποδομές με εφαρμογή ευρωπαϊκών προτύπων, έμπειρο και εξειδικευμένο στη μεταφόρτωση λιμενεργατικό προσωπικό, καταφέραμε να καταστήσουμε το λιμάνι του Πειραιά σταθερό διεθνή κόμβο στο εμπόριο αυτοκινήτων. Στο αναπτυξιακό σχέδιο του 2013:
(α) Θα αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο οι διαθέσιμες εκτάσεις για χρήση Car Terminal.
(β) Θα αξιοποιηθεί ο χώρος των όμορων 90.000 τ.μ. που διαθέτει ο ΟΛΠ (πρώην ΟΔΔΥ) για να δημιουργηθεί Logistic Center Αυτοκινήτων.
(γ) θα ολοκληρωθεί εντός του 2013 ο επιλιμένιος σιδηροδρομικός σταθμός φόρτωσης αυτοκινήτων στο Ν. Ικόνιο, ώστε να καταστεί δυνατή η μεταφόρτωση αυτοκινήτων από πλοίο σε τρένο με προορισμό τις βαλκανικές χώρες και την υπόλοιπη Ευρώπη και
(δ) θα ξεκινήσουν οι εργασίες νέων λιμενικών έργων στον Προβλήτα Ηρακλέους για υποδομές Car Terminal.
Μια απέραντη έκταση ρυπογόνων και υποβαθμισμένων περιοχών, μετατρέπεται σε πρότυπο περιβαλλοντικής διαχείρισης, για αυτοκίνητα – εμπορεύματα, των οποίων η μεταφόρτωση δεν επιβαρύνει ούτε το λιμάνι, ούτε τον αστικό ιστό που το περιβάλλει”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ