
Αύξηση 9,8% παρουσίασε ο τομέας Διακίνησης Αυτοκινήτων στο Car Terminal του ΟΛΠ Α.Ε. κατά το 2012 έναντι του 2011 και κατά 66% έναντι του 2009. Βάσει των στοιχείων της αρμόδιας διεύθυνσης στο Car Terminal του ΟΛΠ Α.Ε. διακινήθηκαν το 2012 458.755 αυτοκίνητα – εμπορεύματα έναντι 417.659 το 2011. Από τα μεγέθη αυτά τα 403.970 ήταν διερχόμενα (transhipment) αυτοκίνητα, τα οποία στη συνέχεια μεταφέρθηκαν σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου και τα 54.785 εισήχθησαν στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτων. Η μεταβολή της transhipment διακίνησης αυξήθηκε κατά +22,8%, ενώ της εγχώριας διακίνησης μειώθηκε κατά -38,2%.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης: “Η αύξηση διακίνησης στο Car Terminal του ΟΛΠ Α.Ε., μέσα σε μία χρονιά γενικευμένης κρίσης με σοβαρότατες επιπτώσεις στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτων, αποδεικνύει την ορθότητα των πολιτικών μας να καταστήσουμε το λιμάνι του Πειραιά διεθνή κόμβο διακίνησης αυτοκινήτων. Διαθέτοντας τεράστιους χώρους (190.000 τ.μ.), σύγχρονες υποδομές με εφαρμογή ευρωπαϊκών προτύπων, έμπειρο και εξειδικευμένο στη μεταφόρτωση λιμενεργατικό προσωπικό, καταφέραμε να καταστήσουμε το λιμάνι του Πειραιά σταθερό διεθνή κόμβο στο εμπόριο αυτοκινήτων. Στο αναπτυξιακό σχέδιο του 2013:
(α) Θα αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο οι διαθέσιμες εκτάσεις για χρήση Car Terminal.
(β) Θα αξιοποιηθεί ο χώρος των όμορων 90.000 τ.μ. που διαθέτει ο ΟΛΠ (πρώην ΟΔΔΥ) για να δημιουργηθεί Logistic Center Αυτοκινήτων.
(γ) θα ολοκληρωθεί εντός του 2013 ο επιλιμένιος σιδηροδρομικός σταθμός φόρτωσης αυτοκινήτων στο Ν. Ικόνιο, ώστε να καταστεί δυνατή η μεταφόρτωση αυτοκινήτων από πλοίο σε τρένο με προορισμό τις βαλκανικές χώρες και την υπόλοιπη Ευρώπη και
(δ) θα ξεκινήσουν οι εργασίες νέων λιμενικών έργων στον Προβλήτα Ηρακλέους για υποδομές Car Terminal.
Μια απέραντη έκταση ρυπογόνων και υποβαθμισμένων περιοχών, μετατρέπεται σε πρότυπο περιβαλλοντικής διαχείρισης, για αυτοκίνητα – εμπορεύματα, των οποίων η μεταφόρτωση δεν επιβαρύνει ούτε το λιμάνι, ούτε τον αστικό ιστό που το περιβάλλει”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ