
Αύξηση 9,8% παρουσίασε ο τομέας Διακίνησης Αυτοκινήτων στο Car Terminal του ΟΛΠ Α.Ε. κατά το 2012 έναντι του 2011 και κατά 66% έναντι του 2009. Βάσει των στοιχείων της αρμόδιας διεύθυνσης στο Car Terminal του ΟΛΠ Α.Ε. διακινήθηκαν το 2012 458.755 αυτοκίνητα – εμπορεύματα έναντι 417.659 το 2011. Από τα μεγέθη αυτά τα 403.970 ήταν διερχόμενα (transhipment) αυτοκίνητα, τα οποία στη συνέχεια μεταφέρθηκαν σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου και τα 54.785 εισήχθησαν στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτων. Η μεταβολή της transhipment διακίνησης αυξήθηκε κατά +22,8%, ενώ της εγχώριας διακίνησης μειώθηκε κατά -38,2%.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης: “Η αύξηση διακίνησης στο Car Terminal του ΟΛΠ Α.Ε., μέσα σε μία χρονιά γενικευμένης κρίσης με σοβαρότατες επιπτώσεις στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτων, αποδεικνύει την ορθότητα των πολιτικών μας να καταστήσουμε το λιμάνι του Πειραιά διεθνή κόμβο διακίνησης αυτοκινήτων. Διαθέτοντας τεράστιους χώρους (190.000 τ.μ.), σύγχρονες υποδομές με εφαρμογή ευρωπαϊκών προτύπων, έμπειρο και εξειδικευμένο στη μεταφόρτωση λιμενεργατικό προσωπικό, καταφέραμε να καταστήσουμε το λιμάνι του Πειραιά σταθερό διεθνή κόμβο στο εμπόριο αυτοκινήτων. Στο αναπτυξιακό σχέδιο του 2013:
(α) Θα αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο οι διαθέσιμες εκτάσεις για χρήση Car Terminal.
(β) Θα αξιοποιηθεί ο χώρος των όμορων 90.000 τ.μ. που διαθέτει ο ΟΛΠ (πρώην ΟΔΔΥ) για να δημιουργηθεί Logistic Center Αυτοκινήτων.
(γ) θα ολοκληρωθεί εντός του 2013 ο επιλιμένιος σιδηροδρομικός σταθμός φόρτωσης αυτοκινήτων στο Ν. Ικόνιο, ώστε να καταστεί δυνατή η μεταφόρτωση αυτοκινήτων από πλοίο σε τρένο με προορισμό τις βαλκανικές χώρες και την υπόλοιπη Ευρώπη και
(δ) θα ξεκινήσουν οι εργασίες νέων λιμενικών έργων στον Προβλήτα Ηρακλέους για υποδομές Car Terminal.
Μια απέραντη έκταση ρυπογόνων και υποβαθμισμένων περιοχών, μετατρέπεται σε πρότυπο περιβαλλοντικής διαχείρισης, για αυτοκίνητα – εμπορεύματα, των οποίων η μεταφόρτωση δεν επιβαρύνει ούτε το λιμάνι, ούτε τον αστικό ιστό που το περιβάλλει”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ