
Με θέμα τη νέα Παγκόσμια Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) δημοσίευσε την παρακάτω ανακοίνωση:
“Είναι κατανοητό ότι όλοι οι φορείς που ασχολούνται με το θέμα της κρουαζιέρας επικροτούν την κίνηση της CLIA να συγκροτήσει σε μια νέα Παγκόσμια Ένωση με το όνομα CLIA, ανεξάρτητες μέχρι τώρα ενώσεις (ECC, ACA, PSA/ALE, AFCC, ABREMAR, NWCCA, ICCA) που εκπροσωπούν την κρουαζιέρα σε Ασία, Ευρώπη, Αυστραλία, Βραζιλία καθώς και κράτη όπως Γαλλία, Ιταλία.
Η CLIA που λειτουργεί σήμερα έχει ως μέλη τις εξής εταιρίες κρουαζιερών:
AMA WATERWAYS
AMERICAN CRUISE LINE
AVALON WATERWAYS
AZAMARA (CELEBRITY)
CARNIVAL
CELEBRITY
COSTA
CRYSTAL
CUNARD
DISNEY
HAL
HURTIGRUTEN
MSC
NCL
OCEANIA
PAUL GAUGUIN
PEARL
PRINCESS
REGENT 7 SEAS
ROYALL CARIBBEAN
SEA DREAM
SEA BOURN
SILVERSEA
UNIWORLD
WIND STAR
Άσχετα από δημοσιεύσεις πρέπει να διευκρινιστεί ότι αυτή τη στιγμή καμία Ελληνική εταιρία δεν είναι μέλος της CLIA η οποία έχει σημαντικές οικονομικές εισφορές από τα μέλη της.
Αυτοί οι πόροι χρησιμοποιούνται πέραν των εξόδων διοίκησης της CLIA για τη δυναμική παρουσία της σε Κυβερνητικά και νομοθετικά όργανα για να προωθηθούν σημαντικά θέματα Τεχνικά, Κανονιστικά, Ασφαλείας, Περιβάλλοντος και Υγείας. Επίσης ταξιδιωτικά γραφεία και οργανισμοί μπορούν να γίνουν μέλη της CLIA απολαμβάνοντας του κύρους της στην αγορά εισφέροντας ένα μικρό ποσό συνδρομής, σε αντίθεση με την συνεισφορά των πλοιοκτητριών εταιριών.
Η ανάγκη συνένωσης, ιδιαίτερα του European Cruise Council έρχεται τη στιγμή όπου καινούργιοι προορισμοί (Ασία, Αυστραλία, Κίνα) αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους, λόγω και οικονομικής κρίσης της Ευρώπης όπως και της αστάθειας σε προορισμούς της «Αραβικής Άνοιξης».
O ΣΕΕΝ σε επαφές με την CLIA θα επιδιώξει συνεργασία με τον νέο φορέα που δημιουργείται”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ