
Στις πρόσφατες αρχαιρεσίες της Διεθνούς Ένωσης Eφοπλιστών ξηρού φορτίου, της Intercargo, ο κ. Nίκος Παππαδάκης (πρόεδρος της AG Pappadakis & Co Ltd) παρέδωσε τη σκυτάλη μετά από 7 χρόνια επιτυχημένης θητείας, στον κ. Γιάννη Πλατσιδάκη, γενικό διευθυντή της Anangel Maritime Services Inc.
H σημασία της συγκεκριμένης Διεθνούς Ενώσεως για τη ναυτιλιακή κοινότητα, που επηρεάζεται από τους δύσκολους καιρούς της ναυλαγοράς και του παγκόσμιου εμπορίου αλλά και από το απρόβλεπτο γεωπολιτικό σκηνικό της Αφρικής και Άπω Ανατολής, παραμένει σε υψηλό επίπεδο. Με αυτό το γνώμονα είναι εξαιρετικά θετικό το γεγονός ότι η ελληνική αλλά και η διεθνής πλοιοκτησία πρότεινε και στήριξε την υποψηφιότητα του κ. Πλατσιδάκη στο συγκεκριμένο θεσμικό forum.
Η Ιntercargo .εκπροσωπεί τα συμφέροντα των ανεξάρτητων πλοιοκτητών ξηρού φορτίου και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο τόσο στους κόλπους του Ιnternational Μaritime Οrganization (IMO) όσο και των διεθνών ναυτιλιακών και ναυτικών fora. Δημιούργημα του αείμνηστου Αντώνη Χανδρή, παραμένει σήμερα ένα πολύτιμο θεσμικό όργανο για τη διεθνή πλοιοκτησία που εξειδικεύεται στα Bulk Carriers και έχει ιδιαίτερη συναισθηματική και ουσιαστική αξία η διατήρηση της προεδρίας της στην ελληνική ναυτιλιακή οικογένεια.
O κ. Γιάννης Πλατσιδάκης, βραβευμένος με το βραβείο Ευκράντη από τα «Ναυτικά Χρονικά» και την ΕΝΟΕ το 2010, είναι από το 1989 γενικός διευθυντής της Anangel Maritime Services Inc., εταιρείας του Ομίλου Αγγελικούση και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Είναι επίσης ένας από τους εμπνευστές και υποστηρικτές της Ελληνικής Ημέρας Εμπορικού Ναυτικού που εορτάζεται κάθε Μάιο. Ο κ. Πλατσιδάκης είναι απόφοιτος του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του London School of Economics.Στο παρελθόν έχει εργασθεί στον τραπεζικό κλάδο ενώ ασχολείται ενεργά και εκτεταμένα με θέματα χρηματοδότησης και επέκτασης του σημαντικότατου χαρτοφυλακίου του Ομίλου Αγγελικούση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ