
Το Wrist Ship Supply, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες εφοδιασμού πλοίων και μέρος του Wrist Group, παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά χθες Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου στο Metropolitan Hotel, το καινούργιο της λογισμικό σύστημα «Xena» που σκοπό έχει την απλοποίηση της διαδικασίας προμηθειών για τα αναλώσιμα εφόδια του πλοίου, βελτιστοποίηση της οικονομίας μέσα στο πλοίο και τη βελτίωση της υγείας στη θάλασσα. Το νέο λογισμικό «Xena» είναι ένα εργαλείο σχεδιασμού μενού και ταυτόχρονα ηλεκτρονικών συνταγών που δίνει στους πλοιοκτήτες τον έλεγχο της απογραφής, τη μείωση των αποβλήτων και τη δυνατότητα διαφάνειας προκειμένου να διασφαλιστεί ότι θα παραμείνουν εντός κατευθυντήριων διατροφικών γραμμών.
Οι συνταγές για αυτό το πρόγραμμα παρέχουν επίσης κόστος ανά γεύμα καθώς και πληροφορίες έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα προσαρμογής σύμφωνα με τα αποθέματα τροφίμων.
Το «Χena» επιτρέπει την παραγγελία υλικού και το μενού προγραμματισμού έχοντας υπόψη τους κανονισμούς του safarer catering που ορίστηκαν στο Maritme Ladour Convention (MLC) to2006.
Το MLC 2006 έχει επικυρωθεί από 29 χώρες, και αναμένεται να μπει σε εφαρμογή το 2013. Ο κανονισμός θα είναι προς όφελος των πλοιοκτητών, δίνοντάς τους ένα ρυθμιστικό στοιχείο αναφοράς.
Η διαχείριση αυτής της πολυπλοκότητας μέσα από ένα έξυπνο σύστημα λογισμικού θα προσφέρει πραγματική αξία για τους πλοιοκτήτες και τους operators που θα τους επιτρέπει να επικεντρωθούν στις βασικές ασχολίες ενός πλοίου, μειώνοντας τον κίνδυνο προστίμων και παρέχοντας ένα σύστημα προμηθειών που προσφέρει διαφάνεια και έλεγχο του προϋπολογισμού.
Σχολιάζοντας την έναρξη του IMPA 2012 στο Λονδίνο, ο Robert Steen Kledal διευθύνων σύμβουλος Wrist Ship Supply ανέφερε: «H διαφάνεια και ο έλεγχοs του προϋπολογισμού αποτελούν τις βασικές προτεραιότητες για τους πελάτες μας και στην τρέχουσα αγορά η διασφάλιση της μέγιστης απόδοσης είναι από μόνη της μια πρόκληση.
Σ’ αυτό πρέπει να προστεθεί και ο κανονισμός από το Maritme Ladour Convention 2006, και βλέπουμε μια πραγματική ανάγκη για ένα πρόγραμμα λογισμικού που μπορεί να προσφέρει μια λύση και για τα δύο αυτά ζητήματα.
Το «Xena» έχει αναπτυχθεί για να παρέχει μια διαισθητική και διαδραστική διαδικασία προμηθειών και είμαστε στην ευχάριστη θέση να εισάγουμε αυτό το λογισμικό σε μια στιγμή που η χρησιμότητα του είναι πραγματικά απαραίτητη».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ