
Απάντηση έδωσε ο πρόεδρος της Minoan Lines και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, κ. Emanuele Grimaldi, σχετικά με πρόσφατα δημοσιεύματα στον πανελλαδικό έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο.
Πληροφορηθήκαμε ότι έχει στηθεί μία παραπλανητική εκστρατεία δυσφήμησης, έντεχνα αναρτημένη σε κάποια blogs από ομάδες συμφερόντων μη επαρκώς αναγνωρισμένων, κάτι το οποίο υποχρεώνει τον Πρόεδρο της Minoan Lines και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ομίλου Grimaldi να λάβει αποστάσεις.
Ο κ. Emanuele Grimaldi και ο όμιλος Grimaldi συνδέονται με μία δυνατή σχέση σεβασμού και φιλίας με πολλούς διεθνείς Έλληνες ιδιοκτήτες εφοπλιστές, οι οποίοι συγκαταλέγονται ανάμεσα στους πιο ιδιοφυείς και προικισμένους εκπροσώπους στον τομέα τους, και λειτουργούν, υπό την ιδιοκτησία τους, τις καλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο.
Σε μία πανελλαδική εφημερίδα αναφέρθηκε εσφαλμένα ότι θα αφήναμε «με το εισιτήριο στο χέρι» 80.000 επιβάτες που ταξίδευαν από τη Βενετία στην Ελλάδα ενώ στην πραγματικότητα οι επιβάτες ήταν κατά πολύ λιγότεροι, περίπου 30.000 και στους οποίους προσφέρθηκαν εναλλακτικές αναχωρήσεις την ίδια μέρα από την Αγκώνα και επιπλέον μείωση τιμών στους ναύλους των εισιτηρίων και δωρεάν γεύματα στο πλοίο.
Επιπροσθέτως, λανθασμένα ερμηνεύοντας ότι ο όμιλος Grimaldi εγγυάται τις διακοπές των Ιταλικών οικογενειών, τονίζουμε ότι απλώς παρεξηγήθηκε η πρόθεσή μας να επικοινωνήσουμε προς τα έξω ότι, ως Grimaldi Tours, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους επιβάτες ότι απαιτείται για να εξασφαλίσουμε το ταξίδι τους, το κατάλυμά τους και τυχόν προβλήματα που πιθανόν να προκύψουν.
Αυτό δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το ότι συνέβη στο Μπάρι και το Μπρίντιζι. Στην προκειμένη περίπτωση μεσολαβήσαμε για να μεταφέρουμε τους επιβάτες που ταξίδευαν με πλοία που κρατήθηκαν δεσμευμένα στα λιμάνια λόγω οικονομικών οφειλών τους, με μόνη πρόθεση την παροχή βοήθειας στους επιβάτες, σύμφωνα με τα όσα απαιτούνταν από τις Δημόσιες Τοπικές Αρχές.
Δυστυχώς, η κρίση στην Ευρώπη και ιδιαίτερα στην Ιταλία, Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία και γενικότερα στην παγκόσμια ναυτιλία είναι μία πραγματικότητα και επιθυμούμε να εκφράσουμε την συμπάθεια και την αλληλεγγύη μας στους συναδέλφους μας ιδιοκτήτες εφοπλιστές, στους διαχειριστές ναυτιλιακών εταιρειών και τους πράκτορες που βιώνουν ιδιαίτερα δύσκολες στιγμές.
Σε αντίθεση με αυτά που διαβάζουμε, έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στην Ελλάδα και δεσμευόμαστε απόλυτα να αυξήσουμε το μεταφορικό έργο με την χώρα, οργανώνοντας πακέτα με ξενοδοχεία και επενδύοντας δυνατά στην διαφήμιση και προώθηση διακοπών στην Ελλάδα και στα Ελληνικά νησιά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ