
Το πρόβλημα πού αντιμετωπίζουν η Ύδρα οι Σπέτσες και ο Πόρος έφερε για παράδειγμα με δύο φωτογραφίες, τις οποίες και κατέθεσε στην επιτροπή, ο πρόεδρος του ΕΔΜΝ Ελευθέριος Σ Κεχαγιόγλου κατά την παρέμβαση του στις Βρυξέλλες, παρουσία της επιτρόπου θαλασσίων Υποθέσεων Μαρίας Δαμανάκη και ευρωβουλευτών μελών της επιτροπής μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Συγκεκριμένα κατά τη συζήτηση της συνεδρίασης πού αφορούσε την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών της Ευρώπης ο πρόεδρος του ΕΔΜΝ σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο Σπετσών Σπύρο Φαρδέλλο τόνισαν ότι: Τα νησιά του Αργοσαρωνικού , τα μοναδικά νησιά της ευρωπαϊκής ένωσης, τα οποία αν και απέχουν μόλις μιάμιση ώρα από την πρωτεύουσα της χώρας, με τη λάθος πολιτική σε θέματα ακτοπλοΐας, τα καταστήσαμε άγονα νησιά.
Συγκεκριμένα σηκώνοντας την πρώτη φωτογραφία στην οποία και φαίνονται πέντε πλοία κλειστού τύπου, να πηγαίνουν και τα πέντε από το Πειραιά μέχρι την Αίγινα καλύπτοντας έτσι με ένα δρομολόγιο, περισσότερους από 4.000 επιβάτες ενώ στα υπόλοιπα νησιά δεν πάει κανένα πλοίο δημιουργώντας τριτοκοσμικές συνθήκες σε αυτά. Ιδιαίτερα δε στην Ύδρα παρουσιάζοντας την επόμενη φωτογραφία, έδειξε την τραγική κατάσταση πού επικρατεί στην Ύδρα ακόμα και για τη μεταφορά των νεκρών στο νησί.
Παίρνοντας το λόγο οι εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκή Επιτροπής ζήτησαν για το συγκεκριμένο θέμα τις προτάσεις μας και ενημέρωσαν ότι το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεση ιδιαίτερα των μικρών αποστάσεων θα πρέπει να το ξαναδούμε ποιο αποτελεσματικά.
Για το λόγο αυτό το ΕΔΜΝ σε συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα μέλη και φορείς των νησιών δεσμεύτηκε να καταθέσει τις προτάσεις του για το συγκεκριμένο θέμα σε διαβούλευση με την αρμόδια Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Έτσι ορίσθηκε άμεσα συντονιστές αυτής της προσπάθειας οι Ελευθέριος Σ Κεχαγιόγλου και Σπύρος Φαρδέλλος, να ετοιμάσουν και να καταθέσουν στα αρμόδια όργανα την πρόταση για το ακτοπλοϊκό πρόβλημα της γραμμής Αργοσαρωνικού. Σκόπιμο επίσης κρίθηκε να ενημερωθεί και ο νέος υπουργός Εμπορικής ναυτιλίας αλλά και ο ελληνικός τύπος για την πορεία του θέματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ