
Τη Δευτέρα 4 Ιουνίου ο καπετάν Παναγιώτης Τσάκος τίμησε με την παρουσία του την Ελληνική
τεχνολογία και τεχνογνωσία. Ο καπετάνιος στο πλαίσιο μιας λιτής και συγκινητικής εκδήλωσης
που πραγματοποιήθηκε στο περίπτερο της εταιρίας ERMA FIRST στα πλαίσια της Διεθνούς
έκθεσης ναυτιλίας ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ 2012 προέβει στα αποκαλυπτήρια του συστήματος
επεξεργασίας θαλασσίου έρματος ERMA FIRST. Τα αποκαλυπτήρια πραγματοποίησε ο
πρωθυπουργός, κος Πικραμένος, ο καπετάν Παναγιώτης και ο τέως Γενικός Γραμματέας του
ΙΜΟ κ. Ευθύμιος Μητρόπουλος, παρουσία βουλευτών της Ελληνικής Κυβέρνησης και του
προέδρου του Ναυτικού επιμελητηρίου κου Γ. Γράτσου.
Ο πρωθυπουργός δήλωσε: «Συγχαίρω την εταιρία για τη δημιουργία του πρώτου Ελληνικού
συστήματος διαχείρισης θαλασσίου έρματος. Το παράδειγμα της αποτελεί αρωγό για την
ανάπτυξη που χρειάζεται η χώρα μας τις δύσκολες μέρες που διανύουμε».
Ο καπετάν Παναγιώτης δήλωσε: «Η εταιρία ERMA FIRST δαπανώντας σημαντικά ποσά στην
έρευνα και ανάπτυξη κατάφερε να δημιουργήσει ένα Ελληνικό σύστημα. Με μεγάλη
υπερηφάνεια οι Έλληνες ναυτικοί θα βλέπουν την Ελληνική σημαία που κοσμεί το σύστημα
στα μηχανοστάσια των πλοίων».
Το σύστημα ERMA FIRST αποτελεί το πρώτο και μοναδικό Ελληνικό σύστημα επεξεργασίας
θαλασσίου έρματος το οποίο σχεδιάστηκε και πιστοποιήθηκε από πλήθος Ελλήνων
επιστημόνων και μηχανικών. Οι ομάδες έρευνας, ανάπτυξης καθώς και μηχανικού
σχεδιασμού της ERMA FIRST, μετά από μια πενταετή περίοδο συνεχών δοκιμών και
βελτιώσεων και αφού δοκίμασε το σύστημα της στα πιο απαιτητικά ινστιτούτα δοκιμών του
κόσμου έλαβε αρχικά τις απαιτούμενες πιστοποιήσεις από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό
και εν συνεχεία έλαβε την έγκριση Τύπου (Type Approval) από την Ελληνική Αρχή.
Μετά το πέρας τον αποκαλυπτηρίων ο καπετάν Παναγιώτης, αποδεικνύοντας εμπράκτως την
υποστήριξη και εμπιστοσύνη του στην Ελληνική τεχνολογία και στους Έλληνες μηχανικούς
υπέγραψε παραγγελία για εγκατάσταση του ERMA FIRST BWTS σε νεότευκτα πλοία του.
Το σύστημα ERMA FIRST έχει ήδη παραγγελθεί από άλλους Έλληνες και ξένους πλοιοκτήτες
για εγκατάσταση σε πλοία τους που χτίζονται σε Ναυπηγεία της Άπω Ανατολής αλλά και σε
εγκαταστάσεις σε υπάρχοντα πλοία στην Ελλάδα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ