
															Η DP World ανακοίνωσε ικανοποιητικά χρηματοοικονομικά αποτελέσματα για το χαρτοφυλάκιο των τερματικών λιμενικών σταθμών που διαχειρίζεται για το 2011, τα οποία είναι καλύτερα από αυτά που είχαν προβλεφθεί. Κατά το 2011 η DP World επωφελήθηκε από την βελτίωση που υπήρξε στο παγκόσμιο εμπόριο εμπορευματοκιβωτίων, ενώ τα μέγιστα συνέβαλλε η στρατηγική της προσήλωσης στην δημιουργία πρόσθετων εσόδων, στην αύξηση της παραγωγικότητας και στην βέλτιστη διαχείριση του κόστους.
Όλα αυτά συνέβαλλαν στο να παρουσιάσει η εταιρεία EBITDΑ της τάξης των$1,307 δις. Συγκρινόμενα με την προηγούμενη χρονιά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η εταιρεία πέτυχε αύξηση των εσόδων κατά 9%, αύξηση των κερδών κατά 14% και αύξηση των EBITDA κατά 19%. Κάθε μία από τις τρεις γεωγραφικές περιοχές δραστηριοποίησης της DP World παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση της αποδοτικότητας σε σύγκριση με το 2010. Στην Μέση Ανατολή, την Ευρώπη και την Αφρική, τα EBITDA αυξήθηκαν κατά 9% και διαμορφώθηκαν στα $861 εκατομμύρια.
Στην περιοχή της Ινδίας και Νοτιοανατολικής Ασίας, τα EBITDA αυξήθηκαν κατά 26% και διαμορφώθηκαν στα $322 εκατομμύρια. Η Αμερική και Αυστραλία έδωσαν EBITDA $203 εκατομμυρίων, αυξανόμενα κατά 37%, έχοντας αφαιρέσει την επίπτωση της πώλησης πέντε τερματικών στην Αυστραλία στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας.
Η DP World συνέχισε τις επενδύσεις ώστε να εξασφαλίσει ότι θα επωφεληθεί από την αύξηση του παγκόσμιου εμπορίου αλλά και για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της. Το 2011 η DP World ολοκλήρωσε μία σημαντική επέκταση στο λιμένα του Dakar (Σενεγάλη) και στο Karachi (Πακιστάν) ενώ δημιούργησε ένα νέο τερματικό σταθμό στο Vallarpadam (Ινδία).
«H DP World πέτυχε εντυπωσιακή βελτίωση στην κερδοφορία της κατά το 2011. Αυτή η βελτίωση αντανακλά την στρατηγική της εταιρείας για την ταχύτερη εδραίωση της σε αναπτυσσόμενες αγορές και σε ποιο κερδοφόρες ναυτιλιακές γραμμές (Origin-Destination)» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Mohammed Sharaf, ο οποίος πρόσθεσε επίσης ότι «παραμένουμε αισιόδοξοι για την μακροχρόνια προοπτική της βιομηχανίας. Πιστεύουμε ότι οι συνεχόμενες επενδύσεις σε υπάρχοντες και νέους τερματικούς σταθμούς σε όλο τον κόσμο θα διασφαλίσουν ότι το χαρτοφυλάκιό μας είναι πολύ καλά τοποθετημένο στις διάφορες αγορές ώστε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας, κάτι το οποίο θα μας βοηθήσει στην συνεχή βελτίωση των αποτελεσμάτων».
Περισσότερα για τους παγκόσμιους διαχειριστές τερματικών σταθμών @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ