
Η Royal Caribbean International παρουσίασε πρόσφατα για την αγορά της Αμερικής, μια νέα καμπάνια με το motto “The Sea is Calling. Answer it Royally.”, καλώντας το κοινό να ακούσει και ανταποκριθεί στο κάλεσμα της θάλασσας. Η νέα καμπάνια εμπνέεται από το κύριο στοιχείο της εταιρείας, που δεν είναι άλλο από τη θάλασσα και στόχο έχει να υπενθυμίσει στο κοινό την εικόνα και τους ήχους της θάλασσας και να μεταφέρει την ηρεμία, την χαλάρωση, το ειδύλλιο και την περιπέτεια που μπορεί να συναντήσει κανείς στις κρουαζιέρες της Royal Caribbean International.
Μέσα από τη νέα καμπάνια, η Royal Caribbean International απευθύνεται στο συναίσθημα και παρακινεί τους καταναλωτές να δοκιμάσουν την απαράμιλλη ταξιδιωτική εμπειρία που προσφέρει. Το motto “The Sea is Calling. Answer it Royally.” εμπλέκει τους καταναλωτές και τους προσκαλεί να εξερευνήσουν τις καλύτερες επιλογές κρουαζιέρας με την Royal Caribbean International, να ανακαλύψουν εκ νέου το δέσιμό τους με τη θάλασσα, να απολαύσουν τις ξεχωριστές κρουαζιέρες της εταιρείας και να απαλλαγούν από τη φασαρία και τη βιασύνη της καθημερινότητας.
Η Royal Caribbean International ανταποκρίνεται στο ήρεμο και χαλαρωτικό “κάλεσμα” της θάλασσας με κρουαζιέρες σε 270 προορισμούς παγκοσμίως, ενώ προσφέρει δραστηριότητες εν πλω, όπως zip-lining, ορειβασία, χορός, θεατρικές παραστάσεις, μιούζικαλ του Μπρόντγουεη, πακέτα spa κ.α.
Ο κ. Ανδρέας Στυλιανόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Navigator Travel & Tourist Services, αποκλειστικού αντιπροσώπου της Royal Caribbean International στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: “Η εταιρεία χρησιμοποιεί τη δύναμη της θάλασσας για να επαναπροσδιορίσει το πλαίσιο της κρουαζιέρας για το κοινό που δεν αντιλαμβάνεται τι προσφέρουν οι διακοπές με την Royal Caribbean International. Η καμπάνια “The Seas is Calling” προσφέρει ακριβώς αυτό, αφού απευθύνεται σε όλο το κοινό, ανεξάρτητα με το που μένουν, τι γλώσσα μιλούν ή αν έχουν συμμετάσχει ποτέ ξανά σε κάποια κρουαζιέρα. Και αυτός είναι ο πρωταρχικός στόχος της εταιρείας, να δώσει στους καταναλωτές να καταλάβουν ότι σε αυτό το κάλεσμα απαντάμε με μοναδικά και πρωτοποριακά κρουαζιερόπλοια, άριστη προσωπική εξυπηρέτηση και μεγάλο εύρος προορισμών.”
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο «STEROPE», με στόχο την ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής για την παραγωγή καθαρών καυσίμων από βιομηχανικές εκπομπές CO2,…

Μετά την πρόσφατη «ανακωχή» ΗΠΑ-Κίνας και την απόφαση αναστολής των αμοιβαίων λιμενικών τελών στις 30 Οκτωβρίου για ένα έτος, τα σημάδια για τα bulk…

Ο Όμιλος AKTOR και η ΔΕΠΑ Εμπορίας, όπως ανακοίνωσαν, προχώρησαν στη σύσταση της εταιρείας ATLANTIC – SEE LNG TRADE Α.Ε., η οποία έχει ως…

H ταχεία μετατροπή της τεχνολογικής και βιομηχανικής υποδομής της Αυστραλίας στον τομέα των υποβρύχιων ρομποτικών συστημάτων επιβεβαιώνεται από την Anduril. Συγκεκριμένα, στο Σίδνεϊ άνοιξε…

Το νέο υπερσύγχρονο σύστημα φωτισμού CoeLux, το οποίο δημιουργεί την αίσθηση του φυσικού φωτισμού με στόχο τη βελτίωση της εύθραυστης ψυχολογίας των παιδιών με…

Λίγο πριν από τη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα COP30 στη Βραζιλία, η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξε σήμερα σε συμβιβασμό όσον αφορά τους στόχους…

Το 24ο NAVIGATOR – The Shipping Decision Makers Forum 2025 επιστρέφει πιο δυναμικό από ποτέ, την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025, 09.00 -16.30 στον Φάρο…

Oι ΗΠΑ αποτελούν πλέον την πρώτη χώρα που έσπασε το φράγμα των 10 εκατ. μετρικών τόνων LNG σε εξαγωγές σε μηνιαίο επίπεδο. Αναλυτικότερα, οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ