
Η προηγούμενη εβδομάδα έδωσε σημαντικές ειδήσεις για το λιμάνι του Ρότερνταμ το οποίο επενδύει σε υποδομές και ασφάλεια ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί άμεσα στις ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις των χρηστών αλλά και της ναυτιλιακής αγοράς γενικότερα.
Πιο συγκεκριμένα, το υπουργείο Υποδομών και Περιβάλλοντος της Ολλανδίας θα επεκτείνει το Maasgeul το οποίο αποτελεί δίοδο ναυσιπλοΐας για τα πλοία που κατευθύνονται από και προς την Βόρεια Θάλασσα. Ο δίαυλος έχει μήκος έξι ναυτικά μίλια και πλάτος 500-600 μέτρα και βάθος λίγο πάνω από τα 14,3 μέτρα. Στόχος είναι η διαπλάτυνσή του κατά 240 μέτρα ώστε να είναι εφικτή η προσπέραση στην θάλασσα μεγάλων πλοίων (παράλληλη κίνηση) γεγονός που αναμένεται να μειώσει τον χρόνο αναμονής για την είσοδο των πλοίων στο λιμάνι του Ρότερνταμ. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους.
Σε μία άλλη εξέλιξη, το λιμάνι του Ρότερνταμ ανακοίνωσε την εγκατάσταση και λειτουργία του ταχύτερου scanner βαγονιών. Το μηχάνημα παράγει υψηλής ευκρίνειας εικόνες ακόμη και αν το τραίνο κινείται με 60 χιλιόμετρα την ώρα, όταν αντίστοιχα μηχανήματα σε άλλους λιμένες είναι αποτελεσματικά όταν η μέγιστη ταχύτητα του τραίνου είναι 30 χιλιόμετρα ανά ώρα. Οι τελωνειακές αρχές επιλέγουν τα εμπορευματοκιβώτια προς έλεγχο με βάση την ανάλυση ρίσκου. Οι αμαξοστοιχίες προέρχονται από την ενδοχώρα του λιμένα και μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια τα οποία έχουν προορισμό λιμένες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πηγή του λιμένα δήλωσε ότι το νέο μηχάνημα είναι πλήρως ενσωματωμένο στην λειτουργία των Τελωνειακών Αρχών και ένα εμπορευματοκιβώτιο θα τίθεται εκτός της διαδικασίας logistics αν τα αποτελέσματα του ελέγχου με το scanner το επιβάλλουν. Το νέο μηχάνημα είναι εγκατεστημένο στο νέο τμήμα του λιμένα του Ρότερνταμ, την περιοχή Maasvlakte.
Περισσότερα για τους εμπορικούς λιμένες @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Davie Defense Inc. εξήγγειλε τα σχέδια για την ανακαίνιση του ιστορικού ναυπηγείου Gulf Copper στο Galveston του Τέξας, ύψους $1 δισ., με στόχο…
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ