
Η Etihad Airways είναι η νικήτρια του διαγωνισμού «Passenger Service Award» που διοργάνωσε το κορυφαίο μηνιαίο περιοδικό Air Transport World για το 2012.
Οι συντάκτες του κορυφαίου μηνιαίου περιοδικού για την παγκόσμια αγορά αερογραμμών, βράβευσαν την Etihad Airways για «την άριστη εξυπηρέτηση πελατών καθώς και για τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε όλες τις θέσεις».
Σύμφωνα με τους συντάκτες, η Etihad Airways διατηρεί μία γνήσια φιλοσοφία εξυπηρέτησης, που συνδυάζει υψηλού επιπέδου φιλοξενία και άνεση, ενώ το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας αποτελείται από περισσότερες από 120 διαφορετικές εθνικότητες.
«Η Etihad και η υπεροχή στην εξυπηρέτηση συμβαδίζουν. Αυτό που είναι πραγματικά αξιοσημείωτο είναι πως η εταιρεία έχει καταφέρει όχι μόνο να διατηρήσει το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών της αλλά να το αναπτύξει με εντυπωσιακούς ρυθμούς.» σημείωσε ο αρχισυντάκτης, Geoffrey Thomas.
«Η δημιουργία της υπηρεσίας “inspired service”, αποτέλεσμα της στρατηγικής κίνησης του James Hogan, Πρόεδρου και Γενικού Διευθυντή της Etihad Airways, αποτελεί σημείο αναφοράς όχι μόνο συγκριτικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες άλλων αεροπορικών εταιρειών αλλά και ξενοδοχείων 5 αστέρων και εκλεπτυσμένων εστιατόριων.»
«Έτσι η Etihad Airways ακολουθεί μία λιγότερο προβλέψιμη πορεία την οποία δύσκολα θα μπορέσουν οι ανταγωνιστές της να ακολουθήσουν.»
«Η κουλτούρα της υψηλού επιπέδου παροχής υπηρεσιών δεν περιορίζεται στην εν πτήση εξυπηρέτηση αλλά αγγίζει κάθε πτυχή της λειτουργίας της εταιρείας» σχολίασε σχετικά ο κος Hogan, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Etihad Airways.
Επίσης συμπλήρωσε πως: «Η βράβευση αυτή είναι ένας υπέροχος τρόπος να ξεκινήσει το 2012, το πιο σημαντικό έτος στην ιστορία της εταιρείας.»
Και συνέχισε: «Φέτος θα πετύχουμε βιώσιμη κερδοφορία προσφέροντας ένα προϊόν το οποίο είναι το καλύτερο στον κόσμο».
«Η κουλτούρα μας στην εξυπηρέτηση αντιπροσωπεύει την αποφασιστικότητα μας να ανταμείβουμε όλους μας τους επιβάτες μας με μία πλούσια ταξιδιωτική εμπειρία όταν επιλέγουν να πετάξουν μαζί μας».
«Στους προσεχείς μήνες και χρόνια θα συνεχίσουμε να θέτουμε ακόμα ψηλότερα τον πήχη καθώς βρίσκουμε καινοτόμους τρόπους για να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την επίγεια και εναέρια εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας» συμπλήρωσε ο κ. Hogan.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε πλήρη επαναφορά της λειτουργίας του λιμανιού της Ραφήνας προχώρησαν οι αρχές, καθώς σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας, οι κατάπλοι των επιβατηγών-οχηματαγωγών…
Η πυρκαγιά που μαίνεται αυτή τη στιγμή στην περιοχή της Ραφήνας έχει προκαλέσει ήδη σοβαρά προβλήματα. Η Αστυνομία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των…
Η ελληνική ναυτιλία εξακολουθεί να αποδεικνύει πως αποτελεί αέναο υποστηρικτή της ελληνικής κοινωνίας. Υπό αυτό το πρίσμα, την Τετάρτη 2 Ιουλίου σε μια εμβληματική…
Ο Ιρανός πρόεδρος Μασούντ Πεζεσκιάν έδωσε στις 2 Ιουλίου την τελική του έγκριση σε νόμο που αναστέλλει τη συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής…
Την Τρίτη 1η Ιουλίου 2025 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της ανακαινισμένης αίθουσας τοκετών του Γ.Ν.A Αλεξάνδρα και η τελετή ονοματοδοσίας Αίθουσα Τοκετών «Μαριλένας Λασκαρίδη». Η…
Ο κινέζος υπουργός Εξωτερικών Ουάνγκ Γι προειδοποίησε εναντίον των κινδύνων μιας «αντιπαράθεσης», σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου του που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, τη…
Άνοδο κατέγραψαν οι εξαγωγές πετρελαίου και καυσίμων της Βενεζουέλας τον Ιούνιο, καθώς η Κίνα αποτέλεσε «σανίδα σωτηρίας» για τα φορτία του Καράκας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Καθώς το ενδιαφέρον κορυφαίων οικονομιών παγκοσμίως επικεντρώνεται ολοένα και περισσότερο στις πολικές περιοχές του πλανήτη, η ζήτηση για προηγμένα παγοθραυστικά παρουσιάζει σημαντική άνοδο. Στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ