
H μείωση των αποδοχών των εργαζομένων του ΟΛΠ στο πλαίσιο της εφαρμογής του Ν 4024/2011, η ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών επισκευαστικών επιχειρήσεων του Πειραιά προς τον οργανισμό, αλλά και νέες τροποποιήσεις στους όρους του διαγωνισμού για την κατασκευή και εκμετάλλευση ξενοδοχείου πέντε αστέρων στο χώρο της Παγόδας (παλιό εκθεσιακό κέντρο), συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων, στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού. Όσον αφορά το θέμα της περικοπής των μισθών με βάση τις κυβερνητικές αποφάσεις, ο ΟΛΠ έχει βρεθεί να υπολείπεται κατά περίπου 12% του στόχου που έχει τεθεί να μειωθούν οι αμοιβές στις ΔΕΚΟ σε ποσοστό 35% σε σχέση με τα επίπεδά τους στα τέλη του 2009.
Ο Οργανισμός έχει κάνει γνωστό πως η μείωση που έχει επέλθει ήδη είναι 23%, ενώ έχουν γίνει προσπάθειες περαιτέρω αύξησης αυτού του ποσοστού μέσω της περικοπής των πρόσθετων αμοιβών για τις υπερωρίες και την εργασία στις αργίες. Γι’ αυτό το λόγο το προηγούμενο διάστημα πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με τα συνδικαλιστικά όργανα των εργαζομένων, την ΟΜΥΛΕ και την Ένωση Λιμενεργατών. Ο ΟΛΠ οφείλει έως το τέλος Ιανουαρίου να αποστείλει στη Γενική Γραμματεία των ΔΕΚΟ τα απολογιστικά του στοιχεία για τη μείωση του μισθολογικού κόστους.
Υπερωρίες
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιώργος Ανωμερίτης, πρόκειται να εισηγηθεί στο Δ.Σ. τους τρόπους πλήρους εφαρμογής του Ν 4024/2011 ώστε να καλυφθεί και το ποσοστό του 12% που απομένει και να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης των αποδοχών κατά 35%.
Στο προηγούμενο Δ.Σ. είχε παρουσιαστεί ένα σχέδιο αλλαγών στον Κανονισμό Εργασίας.
Ο ΟΛΠ, λόγω της ιδιαιτερότητας που παρουσιάζει το λιμάνι εξαιτίας της 24ωρης λειτουργίας του επί 365 μέρες το χρόνο, έχει ζητήσει από τη γενική γραμματεία των ΔΕΚΟ, να αποστέλλει τα απολογιστικά του στοιχεία κάθε εξάμηνο αντί του τριμήνου που προβλέπεται από το σχετικό νόμο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ