
Το λιμάνι της Χάβρης θα ξεκινήσει την λειτουργία ενός νέου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων, κόστους $215 εκατομμυρίων, στις αρχές του νέου έτους. Ο νέος τερματικός θα δώσει την δυνατότητα στο μεγαλύτερο Γαλλικό λιμάνι διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, να εξυπηρετεί τα μεγαλύτερα containerships, ενώ θα αυξήσει την ετήσια χωρητικότητα του λιμανιού περισσότερο από 1.000.000 TEU.
Ο τερματικός σταθμός θα χρησιμοποιείται από την MSC και θα διαθέτει τέσσερα κρηπιδώματα, συνολικού μήκους άνω των 1500 μέτρων, ενώ θα μπορούν να εξυπηρετούν πλοία μέχρι 14.000 TEU χωρίς περιορισμούς από την παλίρροια.
Κύκλοι της λιμενικής αρχής τόνισαν ότι ο νέος τερματικός αποτελεί τμήμα του στρατηγικού της σχεδιασμού να διπλασιάσει την ετήσια διακίνηση στα 5.000.000 TEU μέχρι το 2020.
Ο κ. Stephan Snjjders, γενικός διευθυντής της MSC France δήλωσε ότι οι νέες εγκαταστάσεις θα επιτρέψουν στην εταιρεία να εξυπξηρετεί τα μεγαλύτερα πλοία του στόλου της καθώς υπάρχει επαρκές βύθισμα 16 μέτρων. Το γεγονός αυτό είναι σίγουρο ότι θα αυξήσει την κίνηση της εταιρείας από το λιμάνι της Χάβρης. Το πρώτο κρηπίδωμα θα ξεκινήσει την λειτουργία του στις αρχές του 2012, ενώ τα υπόλοιπα τρία θα μπουν σταδιακά σε λειτουργία μέχρι το τέλος του έτους. Εντός του 2012 η MSC θα ξεκινήσει και την μεταφορά των δραστηριοτήτων της από τις παλιές της εγκαταστάσεις στο λιμάνι, στο νέο τερματικό σταθμό.
Περισσότερα για τις λιμενικές επενδύσεις @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Την έντονη ενόχλησή της για τη δήλωση της νέας Αμερικανίδας πρέσβειρας αναφορικά με το λιμάνι του Πειραιά εξέφρασε με ανακοίνωσή της η Πρεσβεία της…

Σε ρυθμούς επέκτασης και ανανέωσης κινείται ο στόλος της Laskaridis Shipping Co. Ltd., με επικεφαλής τον κ. Πάνο Λασκαρίδη, καθώς πρόσφατα παραδόθηκαν δύο νεότευκτα.…

Ισχυρή ζήτηση κατέγραψε η έκδοση νέων μετοχών της Okeanis Eco Tankers Corp., τόσο από Αμερικανούς, όσο και από Eυρωπαίους επενδυτές, με το βιβλίο προσφορών…

Η εγκατάσταση Rotor Sails ως τεχνολογίας αιολικά υποβοηθούμενης πρόωσης εισέρχεται πλέον στη μεγάλη κλίμακα, καθώς η Anemoi Marine Technologies ολοκλήρωσε μία ακόμα μετασκευή σε…

Η ταχεία εξέλιξη των «έξυπνων» ναυτιλιακών τεχνολογιών και των ψηφιακών οικοσυστημάτων στα ναυπηγεία δημιουργεί νέες απαιτήσεις για περιβαλλοντική συμμόρφωση, αποδοτικότητα και ασφάλεια. Σε αυτό…

Η πρωτοποριακή τεχνολογία μετατροπής βιομάζας σε συνθετικό αέριο και κατόπιν σε βιομεθανόλη βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νέου μεγάλου έργου στην Καλιφόρνια, όπου η Haffner…

Η QatarEnergy ενισχύει περαιτέρω το διεθνές αποτύπωμά της στον τομέα της υπεράκτιας έρευνας (υδρογονανθράκων), υπογράφοντας Συμφωνία Διανομής Παραγωγής (Production Sharing Agreement) για το θαλάσσιο…

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε 70 έργα με στόχο την αποανθρακοποίηση των μεταφορών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βιομηχανιών της ΕΕ μέσω της εγκατάστασης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ