
Το λιμάνι της Χάβρης θα ξεκινήσει την λειτουργία ενός νέου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων, κόστους $215 εκατομμυρίων, στις αρχές του νέου έτους. Ο νέος τερματικός θα δώσει την δυνατότητα στο μεγαλύτερο Γαλλικό λιμάνι διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, να εξυπηρετεί τα μεγαλύτερα containerships, ενώ θα αυξήσει την ετήσια χωρητικότητα του λιμανιού περισσότερο από 1.000.000 TEU.
Ο τερματικός σταθμός θα χρησιμοποιείται από την MSC και θα διαθέτει τέσσερα κρηπιδώματα, συνολικού μήκους άνω των 1500 μέτρων, ενώ θα μπορούν να εξυπηρετούν πλοία μέχρι 14.000 TEU χωρίς περιορισμούς από την παλίρροια.
Κύκλοι της λιμενικής αρχής τόνισαν ότι ο νέος τερματικός αποτελεί τμήμα του στρατηγικού της σχεδιασμού να διπλασιάσει την ετήσια διακίνηση στα 5.000.000 TEU μέχρι το 2020.
Ο κ. Stephan Snjjders, γενικός διευθυντής της MSC France δήλωσε ότι οι νέες εγκαταστάσεις θα επιτρέψουν στην εταιρεία να εξυπξηρετεί τα μεγαλύτερα πλοία του στόλου της καθώς υπάρχει επαρκές βύθισμα 16 μέτρων. Το γεγονός αυτό είναι σίγουρο ότι θα αυξήσει την κίνηση της εταιρείας από το λιμάνι της Χάβρης. Το πρώτο κρηπίδωμα θα ξεκινήσει την λειτουργία του στις αρχές του 2012, ενώ τα υπόλοιπα τρία θα μπουν σταδιακά σε λειτουργία μέχρι το τέλος του έτους. Εντός του 2012 η MSC θα ξεκινήσει και την μεταφορά των δραστηριοτήτων της από τις παλιές της εγκαταστάσεις στο λιμάνι, στο νέο τερματικό σταθμό.
Περισσότερα για τις λιμενικές επενδύσεις @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ