
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 27/9/2011, η Τεχνική Εσπερίδα (Forum) για το πρώτο Ελληνικό σύστημα Ballast Water Treatment από την εταιρεία ERMA FIRST ESK Engineering Solutions S.A., στις εγκαταστάσεις της στο Βιομηχανικό Πάρκο Σχιστού.
Πάνω από 250 άτομα, στελέχη των μεγαλύτερων Ελληνικών Ναυτιλιακών παρευρέθησαν στηρίζοντας έτσι μια μεγάλη προσπάθεια που γίνεται από μια Ελληνική Εταιρία. Η ERMA FIRST αποτελούμενη από νέους επιστήμονες και κατέχοντας τεχνογνωσία κατάφερε να δημιουργήσει ένα σύστημα Επεξεργασίας Θαλασσίου Έρματος υψηλών προδιαγραφών.
Στο Forum παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν οι κανονισμοί του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για τη Διαχείριση του Θαλασσίου Έρματος (Ballast Water and Sediment Control Convention, 2004) και ενημερώθηκαν επισταμένως σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις ως προς το νομοθετικό πλαίσιο, τα ζητήματα δοκιμών και δειγματοληψίας επί του πλοίου, ζητήματα που προβληματίζουν εντόνως τις ναυτιλιακές και διαχειρίστριες εταιρείες. Παράλληλα είχαν δε την ευκαιρία να γνωρίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συστήματος ERMA FIRST ως προτεινόμενη λύση.
Φιλοξενούμενοι ειδικοί του χώρου, όπως ο Dr. Stephan Gollasch, διακεκριμένος και διεθνώς αναγνωρισμένος Θαλάσσιος Βιολόγος, πρωτοπόρος στον τομέα της δειγματοληψίας και θαλασσίων δοκιμών (sampling & shipboard testing) και ο κ. Frank Fuhr, διακεκριμένος Θαλάσσιος Βιολόγος, Ερευνητής του φημισμένου NIOZ (TheRoyalNetherlandsInstituteforSeaResearch), ειδικός σε θέματα επίγειων δοκιμών, συνέβαλαν σημαντικά προσδίδοντας μια διαφορετική διάσταση ενημέρωσης για τα σημαντικά τούτα ζητήματα.
Η εταιρία ERMA FIRST ESK Engineering Solutions S.A., η Πρώτη Ελληνική Εταιρία που σχεδίασε, πιστοποίησε και παράγει σύστημα για τη διαχείριση του θαλασσίου Έρματος, χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία ηλεκτρόλυσης του θαλασσινού νερού για την παραγωγή ενεργών ουσιών, σε συνδυασμό με υψηλής απόδοσης μηχανικού διαχωρισμού των σωματιδίων με την χρήση υδροκυκλώνων με Τεχνολογία η οποία εξασφαλίζει απόλυτη συμμόρφωση όχι μόνο με τις ελάχιστές απαιτήσεις των ορίων απόρριψης του κανονισμού IMO D-2 αλλά ακόμη αυστηρότερων.
Τέτοιες προσπάθειες από Ελληνικές εταιρίες όπως η ERMA FIRST Α.Ε χρήζουν της προσοχής όχι μόνο του Ελληνικού αλλά ολόκληρου του Ναυτιλιακού κόσμου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ