
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 27/9/2011, η Τεχνική Εσπερίδα (Forum) για το πρώτο Ελληνικό σύστημα Ballast Water Treatment από την εταιρεία ERMA FIRST ESK Engineering Solutions S.A., στις εγκαταστάσεις της στο Βιομηχανικό Πάρκο Σχιστού.
Πάνω από 250 άτομα, στελέχη των μεγαλύτερων Ελληνικών Ναυτιλιακών παρευρέθησαν στηρίζοντας έτσι μια μεγάλη προσπάθεια που γίνεται από μια Ελληνική Εταιρία. Η ERMA FIRST αποτελούμενη από νέους επιστήμονες και κατέχοντας τεχνογνωσία κατάφερε να δημιουργήσει ένα σύστημα Επεξεργασίας Θαλασσίου Έρματος υψηλών προδιαγραφών.
Στο Forum παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν οι κανονισμοί του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για τη Διαχείριση του Θαλασσίου Έρματος (Ballast Water and Sediment Control Convention, 2004) και ενημερώθηκαν επισταμένως σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις ως προς το νομοθετικό πλαίσιο, τα ζητήματα δοκιμών και δειγματοληψίας επί του πλοίου, ζητήματα που προβληματίζουν εντόνως τις ναυτιλιακές και διαχειρίστριες εταιρείες. Παράλληλα είχαν δε την ευκαιρία να γνωρίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συστήματος ERMA FIRST ως προτεινόμενη λύση.
Φιλοξενούμενοι ειδικοί του χώρου, όπως ο Dr. Stephan Gollasch, διακεκριμένος και διεθνώς αναγνωρισμένος Θαλάσσιος Βιολόγος, πρωτοπόρος στον τομέα της δειγματοληψίας και θαλασσίων δοκιμών (sampling & shipboard testing) και ο κ. Frank Fuhr, διακεκριμένος Θαλάσσιος Βιολόγος, Ερευνητής του φημισμένου NIOZ (TheRoyalNetherlandsInstituteforSeaResearch), ειδικός σε θέματα επίγειων δοκιμών, συνέβαλαν σημαντικά προσδίδοντας μια διαφορετική διάσταση ενημέρωσης για τα σημαντικά τούτα ζητήματα.
Η εταιρία ERMA FIRST ESK Engineering Solutions S.A., η Πρώτη Ελληνική Εταιρία που σχεδίασε, πιστοποίησε και παράγει σύστημα για τη διαχείριση του θαλασσίου Έρματος, χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία ηλεκτρόλυσης του θαλασσινού νερού για την παραγωγή ενεργών ουσιών, σε συνδυασμό με υψηλής απόδοσης μηχανικού διαχωρισμού των σωματιδίων με την χρήση υδροκυκλώνων με Τεχνολογία η οποία εξασφαλίζει απόλυτη συμμόρφωση όχι μόνο με τις ελάχιστές απαιτήσεις των ορίων απόρριψης του κανονισμού IMO D-2 αλλά ακόμη αυστηρότερων.
Τέτοιες προσπάθειες από Ελληνικές εταιρίες όπως η ERMA FIRST Α.Ε χρήζουν της προσοχής όχι μόνο του Ελληνικού αλλά ολόκληρου του Ναυτιλιακού κόσμου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Εν μέσω επιβράδυνσης του επενδυτικού ενδιαφέροντος για νεότευκτα σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Την τελευταία εβδομάδα, μάλιστα,…
Οι ελλείψεις νερού στο νότιο Τέξας εγκυμονούν κινδύνους για έναν ταχέως αναπτυσσόμενο βιομηχανικό κόμβο, ο οποίος θεωρείται ζωτικής σημασίας για τον διπλό στόχο Τραμπ,…
Πολυδιάστατες φαίνεται πως θα είναι οι επιδράσεις στις στρατηγικές των ναυλωτών από τα αντίμετρα της Κίνας στις ΗΠΑ. Στις 10 Οκτωβρίου 2025, το Υπουργείο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ