Page 175 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΙΟΥΛΙΟΣ 2024
P. 175

τομίες των νέων turbochargers, οι οποίες επιτρέ-
                                                                         πουν τη μείωση του όγκου τους, τη βελτίωση της
                                                                         αποδοτικότητάς τους, αλλά και την ευκολότερη
                                                                         συντήρησή τους. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Makino
                                                                         παρουσίασε τα αποτελέσματα λειτουργίας του
                                                                         νέου  turbocharger MET-MBII  με συμβατική
                                                                         μηχανή, με μηχανή καύσης αμμωνίας και μεθα-
                                                                         νόλης, τα προβλήματα που σημειώθηκαν, καθώς
                                                                         και τα επόμενα βήματα βελτιστοποίησης και
                                                                         δοκιμών. Τη Mitsubishi Heavy Industries – Marine
                                                                         Machinery & Equipment εκπροσώπησαν ακόμα
                                                                         οι κ. Katsuhide Matsunaga – President & CEO,
                                                                         Toshiaki Hori – Executive Vice President, Tomoo
                                                                         Kuzu – Senior Executive Vice President, Atsushi
                                                                         Arita – Director Turbocharger Division, S. Sueno –
                                                                         Marine Business Development, Koichi Sakamoto
                                                                         – Engineering Manager Turbocharger Division,
 του Χάρη Παππά                                                          Kazuki Kusano, Head of Tokyo Branch Office.
                                                                         Ο κ. Thomas Storgaard Hansen, Head of Promotion
            1                                                            και Customer Support της MAN Energy Solutions,
                                                                         αναφέρθηκε στις προκλήσεις και στις προοπτικές
                                                                         κατασκευής αποδοτικότερων μηχανών, καθώς και
                                                                         στο ταχέως μεταβαλλόμενο νομοθετικό και επιχει-
                                                                         ρηματικό περιβάλλον, επισημαίνοντας πως πριν
                                                                         από λίγες μόλις δεκαετίες η μείωση –πόσω μάλ-
                                                                         λον η καταμέτρηση– των εκπομπών των πλοίων
                                                                         δεν ήταν προτεραιότητα για τον κλάδο. Επιπλέον,
                                                                         ο κ. Hansen τόνισε πως έχουν γίνει σημαντικά
                                                                         βήματα ως προς τη βελτιστοποίηση της απόδο-
                                                                         σης των σύγχρονων συμβατικών μηχανών –με την
                                                                         πλειονότητα των παρεμβάσεων να επικεντρώνο-
                                                                         νται στη βελτιστοποίηση της θερμοδυναμικής–,
                                                                         εστιάζοντας ωστόσο και στις προκλήσεις που
                                                                         προκύπτουν για τον κλάδο από την ταυτόχρονη
                                                                         ανάπτυξη πολλαπλών μηχανών καύσης διαφο-
                                                                         ρετικών καυσίμων, για τις οποίες η ναυτιλία δεν
                                                                         φαίνεται να έχει λάβει οριστικές αποφάσεις. Τη
                                                                         MAN Energy Solutions εκπροσώπησαν ακόμη οι
            2                                                            κ. Stig Jakobsen – Senior Manager, Peter Nerenst –
                                                                         Manager και Γεώργιος Δρόσος – General Manager
            1. Ο οικοδεσπότης    καύση της. Σημειώνεται πως, σύμφωνα με τον κ.   New buildings.
            Δημήτρης Τσαλαπάτης    Lee, η πρώτη παράδοση μηχανής καύσης αμμω-  Κοινός παρονομαστής της συνάντησης ήταν αφε-
            καλωσορίζει τους     νίας υπολογίζεται να πραγματοποιηθεί το δεύτερο   νός η επιτακτική ανάγκη για στενή και διαρκή
            προσκεκλημένους του
            «ICE & EEXI Inter Marine   τρίμηνο του 2025. Τις Hyundai Heavy Industries   συνεργασία όλων των ενδιαφερόμενων μερών
            Meeting».            & HD Hyundai Marine Solutions εκπροσώπησαν   –ναυτιλιακών εταιρειών, κατασκευαστών μηχανών
            2. Στιγμιότυπο από το   ακόμη στη συνάντηση οι κ. Byung-Lak Yun – COO   και ναυπηγείων– για την επίτευξη ταχύτερων και
            γεύμα που ακολούθησε τις   & Executive Vice President, W. S. Jeong – Managing   αποδοτικότερων λύσεων απανθρακοποίησης τους
            παρουσιάσεις, οι οποίες   Director HMS Europe, C. Y. Lyu, Executive Vice   κλάδου, καθώς και η πεποίθηση της μεγάλης πλει-
            εστιάστηκαν στις μηχανές
            εσωτερικής καύσης και   President, Engine & Machinery, Hojeong Choi –   οψηφίας των παρευρισκομένων πως οι μηχανές
            στα εναλλακτικά καύσιμα.  Senior Vice President Design & Engineering, Cha   εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να βρίσκονται
                                 Jeong-Bo – Head of Engine System Sales Dpt., Ki   στο επίκεντρο, ανεξαρτήτως του (ή των) τελικού (ή
                                 Sung Choi – Senior Sales Officer, και Hayden Kim   τελικών) καυσίμου/-ων που θα επικρατήσει/-ουν.
                                 – Head of Athens Branch.                Οι συμμετέχοντες φάνηκαν επίσης αισιόδοξοι για
                                 Με τη σειρά του, ο κ. Satoshi Makino, Senior   την αξιοποίηση της πυρηνικής ενέργειας στη ναυ-
                                 Deputy Manager – Designing  Team  του   τιλία στο εγγύς μέλλον, επισημαίνοντας πως οι
                                 Turbocharger Division  της Mitsubishi Heavy   εξελίξεις είναι ραγδαίες σε ό,τι αφορά την έρευνα
                                 Industries, αναφέρθηκε στις σχεδιαστικές καινο-  και την ανάπτυξη.


                                                                                                             173
   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180