Page 175 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΙΟΥΛΙΟΣ 2024
P. 175
τομίες των νέων turbochargers, οι οποίες επιτρέ-
πουν τη μείωση του όγκου τους, τη βελτίωση της
αποδοτικότητάς τους, αλλά και την ευκολότερη
συντήρησή τους. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Makino
παρουσίασε τα αποτελέσματα λειτουργίας του
νέου turbocharger MET-MBII με συμβατική
μηχανή, με μηχανή καύσης αμμωνίας και μεθα-
νόλης, τα προβλήματα που σημειώθηκαν, καθώς
και τα επόμενα βήματα βελτιστοποίησης και
δοκιμών. Τη Mitsubishi Heavy Industries – Marine
Machinery & Equipment εκπροσώπησαν ακόμα
οι κ. Katsuhide Matsunaga – President & CEO,
Toshiaki Hori – Executive Vice President, Tomoo
Kuzu – Senior Executive Vice President, Atsushi
Arita – Director Turbocharger Division, S. Sueno –
Marine Business Development, Koichi Sakamoto
– Engineering Manager Turbocharger Division,
του Χάρη Παππά Kazuki Kusano, Head of Tokyo Branch Office.
Ο κ. Thomas Storgaard Hansen, Head of Promotion
1 και Customer Support της MAN Energy Solutions,
αναφέρθηκε στις προκλήσεις και στις προοπτικές
κατασκευής αποδοτικότερων μηχανών, καθώς και
στο ταχέως μεταβαλλόμενο νομοθετικό και επιχει-
ρηματικό περιβάλλον, επισημαίνοντας πως πριν
από λίγες μόλις δεκαετίες η μείωση –πόσω μάλ-
λον η καταμέτρηση– των εκπομπών των πλοίων
δεν ήταν προτεραιότητα για τον κλάδο. Επιπλέον,
ο κ. Hansen τόνισε πως έχουν γίνει σημαντικά
βήματα ως προς τη βελτιστοποίηση της απόδο-
σης των σύγχρονων συμβατικών μηχανών –με την
πλειονότητα των παρεμβάσεων να επικεντρώνο-
νται στη βελτιστοποίηση της θερμοδυναμικής–,
εστιάζοντας ωστόσο και στις προκλήσεις που
προκύπτουν για τον κλάδο από την ταυτόχρονη
ανάπτυξη πολλαπλών μηχανών καύσης διαφο-
ρετικών καυσίμων, για τις οποίες η ναυτιλία δεν
φαίνεται να έχει λάβει οριστικές αποφάσεις. Τη
MAN Energy Solutions εκπροσώπησαν ακόμη οι
2 κ. Stig Jakobsen – Senior Manager, Peter Nerenst –
Manager και Γεώργιος Δρόσος – General Manager
1. Ο οικοδεσπότης καύση της. Σημειώνεται πως, σύμφωνα με τον κ. New buildings.
Δημήτρης Τσαλαπάτης Lee, η πρώτη παράδοση μηχανής καύσης αμμω- Κοινός παρονομαστής της συνάντησης ήταν αφε-
καλωσορίζει τους νίας υπολογίζεται να πραγματοποιηθεί το δεύτερο νός η επιτακτική ανάγκη για στενή και διαρκή
προσκεκλημένους του
«ICE & EEXI Inter Marine τρίμηνο του 2025. Τις Hyundai Heavy Industries συνεργασία όλων των ενδιαφερόμενων μερών
Meeting». & HD Hyundai Marine Solutions εκπροσώπησαν –ναυτιλιακών εταιρειών, κατασκευαστών μηχανών
2. Στιγμιότυπο από το ακόμη στη συνάντηση οι κ. Byung-Lak Yun – COO και ναυπηγείων– για την επίτευξη ταχύτερων και
γεύμα που ακολούθησε τις & Executive Vice President, W. S. Jeong – Managing αποδοτικότερων λύσεων απανθρακοποίησης τους
παρουσιάσεις, οι οποίες Director HMS Europe, C. Y. Lyu, Executive Vice κλάδου, καθώς και η πεποίθηση της μεγάλης πλει-
εστιάστηκαν στις μηχανές
εσωτερικής καύσης και President, Engine & Machinery, Hojeong Choi – οψηφίας των παρευρισκομένων πως οι μηχανές
στα εναλλακτικά καύσιμα. Senior Vice President Design & Engineering, Cha εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να βρίσκονται
Jeong-Bo – Head of Engine System Sales Dpt., Ki στο επίκεντρο, ανεξαρτήτως του (ή των) τελικού (ή
Sung Choi – Senior Sales Officer, και Hayden Kim τελικών) καυσίμου/-ων που θα επικρατήσει/-ουν.
– Head of Athens Branch. Οι συμμετέχοντες φάνηκαν επίσης αισιόδοξοι για
Με τη σειρά του, ο κ. Satoshi Makino, Senior την αξιοποίηση της πυρηνικής ενέργειας στη ναυ-
Deputy Manager – Designing Team του τιλία στο εγγύς μέλλον, επισημαίνοντας πως οι
Turbocharger Division της Mitsubishi Heavy εξελίξεις είναι ραγδαίες σε ό,τι αφορά την έρευνα
Industries, αναφέρθηκε στις σχεδιαστικές καινο- και την ανάπτυξη.
173