Page 149 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - June July 2023
P. 149
οι εταιρείες του κλάδου επιχειρούν να μειώσουν διαρκώς μεταβαλλόμενων κανονιστικών αλλαγών
τα κόστη των εφοδιαστικών αλυσίδων, επιλέγοντας και τεχνολογικών στρεβλώσεων που πυροδοτούνται,
μικρότερες αποστάσεις, σημείωσε ο επικεφαλής της με τη σειρά τους, από τις «δίδυμες δυνάμεις» της
DP World UAE. «[Οι εταιρείες] σκέπτονται μακρο- ψηφιοποίησης και της απανθρακοποίησης, όπως
πρόθεσμα και είναι προετοιμασμένες να θυσιάσουν χαρακτηριστικά σημείωσε. «Βλέπουμε σημαντικές
το άμεσο κέρδος έναντι της ενίσχυσης της αντοχής αλλαγές να έρχονται σε τέσσερις κρίσιμους τομείς:
και της αξιοπιστίας τους». νομοθεσίες, καύσιμα, τεχνολογίες και ανάπτυξη ενός
Παράλληλα, ο Abdulla Bin Damithan στάθηκε στη ευρύτερου συστήματος πράσινων υποδομών».
δυναμική των ΗΑΕ ως προορισμού Άμεσων Ξένων Στο πρώτο κρίσιμο ζήτημα, ο κ. Κρουστάλλης ανέ-
Επενδύσεων: «Με βάση τον 2023 Foreign Direct φερε ότι «δεν θα πρέπει να υποτιμούμε τη σημασία
Investment Confidence Index της Kearney, τα ΗΑΕ του κανονιστικού τοπίου, καθώς το κόστος συμμόρ-
είναι η κορυφαία αναδυόμενη αγορά στη Μέση Ανα- φωσης αναζητά ισορροπία. Όλοι καταλαβαίνουμε
τολή και στην Αφρική, ενώ είναι η τρίτη παγκοσμίως τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ρυθμιστικές
μετά την Κίνα και την Ινδία». αρχές, αλλά επί του παρόντος ο κλάδος χρειάζεται
Χαιρετισμός του απεγνωσμένα συνέπεια και σαφήνεια των αποτε-
γενικού γραμματέα Η ενεργειακή μετάβαση, δισεπίλυτος γρίφος για λεσμάτων».
του ΙΜΟ, Kitack τη ναυτιλία Παράλληλα, ο Senior Vice President, Global
Lim, με βιντεοσκο-
πημένο μήνυμα. Τους σκοπέλους που θα πρέπει να υπερκεράσει η Business Development and Global Marine του
Ή Α.Ε. Abdulla Bin ναυτιλία στον δρόμο προς την απανθρακοποίηση ABS, υπογράμμισε ότι οι διαχειριστές πλοίων
Damithan, CEO και ανέλυσε εκτενώς ο κ. Βασίλης Κρουστάλλης κατά αντιμετωπίζουν επιπλέον επίπεδα πολυπλοκότη-
Managing Director την έναρξη του συνεδρίου. τας, απόρροια των διαφορετικών απαιτήσεων των
των DP World UAE
και Jafza. Στην εναρκτήρια ομιλία του ο κ. Κρουστάλλης, αφού νομοθεσιών του ΙΜΟ και των Βρυξελλών, όπως το
χαρακτήρισε την επερχόμενη COP 28 στο Ντου- EU ETS και η FuelEU Maritime. «Η MEPC 80 τον
μπάι ως την πιο σημαντική διάσκεψη των Ηνωμένων ερχόμενο Ιούλιο θα αποτελέσει ένα είδος ρυθμιστι-
Εθνών για την κλιματική αλλαγή μετά από αυτή στο κού επιταχυντή», τόνισε.
Παρίσι, τόνισε ότι θα είναι μια χρυσή ευκαιρία για τη Ο κ. Κρουστάλλης δεν παρέλειψε να αναφερθεί
ναυτιλία να αποδείξει ότι ακολουθεί ένα πιο βιώσιμο στον CII, υποστηρίζοντας ότι «η πρόκληση είναι
μοντέλο λειτουργίας. πραγματική και θα δούμε να αναδιαμορφώνει τη
Άλλωστε, η ναυτιλία λειτουργεί υπό ένα πλαίσιο βιομηχανία. Ο αντίκτυπος του CII αναμένεται να
149