Page 149 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - June July 2023
P. 149

οι εταιρείες του κλάδου επιχειρούν να μειώσουν   διαρκώς μεταβαλλόμενων κανονιστικών αλλαγών
                             τα κόστη των εφοδιαστικών αλυσίδων, επιλέγοντας   και τεχνολογικών στρεβλώσεων που πυροδοτούνται,
                             μικρότερες αποστάσεις, σημείωσε ο επικεφαλής της   με τη σειρά τους, από τις «δίδυμες δυνάμεις» της
                             DP World UAE. «[Οι εταιρείες] σκέπτονται μακρο-  ψηφιοποίησης και της απανθρακοποίησης, όπως
                             πρόθεσμα και είναι προετοιμασμένες να θυσιάσουν   χαρακτηριστικά σημείωσε. «Βλέπουμε σημαντικές
                             το άμεσο κέρδος έναντι της ενίσχυσης της αντοχής   αλλαγές να έρχονται σε τέσσερις κρίσιμους τομείς:
                             και της αξιοπιστίας τους».                 νομοθεσίες, καύσιμα, τεχνολογίες και ανάπτυξη ενός
                             Παράλληλα, ο Abdulla Bin Damithan στάθηκε στη   ευρύτερου συστήματος πράσινων υποδομών».
                             δυναμική των ΗΑΕ ως προορισμού Άμεσων Ξένων   Στο πρώτο κρίσιμο ζήτημα, ο κ. Κρουστάλλης ανέ-
                             Επενδύσεων: «Με βάση τον 2023 Foreign Direct   φερε ότι «δεν θα πρέπει να υποτιμούμε τη σημασία
                             Investment Confidence Index της Kearney, τα ΗΑΕ   του κανονιστικού τοπίου, καθώς το κόστος συμμόρ-
                             είναι η κορυφαία αναδυόμενη αγορά στη Μέση Ανα-  φωσης αναζητά ισορροπία. Όλοι καταλαβαίνουμε
                             τολή και στην Αφρική, ενώ είναι η τρίτη παγκοσμίως   τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ρυθμιστικές
                             μετά την Κίνα και την Ινδία».              αρχές, αλλά επί του παρόντος ο κλάδος χρειάζεται
            Χαιρετισμός του                                             απεγνωσμένα συνέπεια και σαφήνεια των αποτε-
            γενικού γραμματέα   Η ενεργειακή μετάβαση, δισεπίλυτος γρίφος για   λεσμάτων».
            του ΙΜΟ, Kitack   τη ναυτιλία                               Παράλληλα, ο Senior  Vice President, Global
            Lim, με βιντεοσκο-
            πημένο μήνυμα.   Τους σκοπέλους που θα πρέπει να υπερκεράσει η   Business Development and Global Marine του









































            Ή Α.Ε. Abdulla Bin   ναυτιλία στον δρόμο προς την απανθρακοποίηση   ABS, υπογράμμισε ότι οι διαχειριστές πλοίων
            Damithan, CEO και   ανέλυσε εκτενώς ο κ. Βασίλης Κρουστάλλης κατά   αντιμετωπίζουν επιπλέον επίπεδα πολυπλοκότη-
            Managing Director   την έναρξη του συνεδρίου.               τας, απόρροια των διαφορετικών απαιτήσεων των
            των DP World UAE
            και Jafza.       Στην εναρκτήρια ομιλία του ο κ. Κρουστάλλης, αφού   νομοθεσιών του ΙΜΟ και των Βρυξελλών, όπως το
                             χαρακτήρισε την επερχόμενη COP 28 στο Ντου-  EU ETS και η FuelEU Maritime. «Η MEPC 80 τον
                             μπάι ως την πιο σημαντική διάσκεψη των Ηνωμένων   ερχόμενο Ιούλιο θα αποτελέσει ένα είδος ρυθμιστι-
                             Εθνών για την κλιματική αλλαγή μετά από αυτή στο   κού επιταχυντή», τόνισε.
                             Παρίσι, τόνισε ότι θα είναι μια χρυσή ευκαιρία για τη   Ο κ. Κρουστάλλης δεν παρέλειψε να αναφερθεί
                             ναυτιλία να αποδείξει ότι ακολουθεί ένα πιο βιώσιμο   στον CII, υποστηρίζοντας ότι «η πρόκληση είναι
                             μοντέλο λειτουργίας.                       πραγματική και θα δούμε να αναδιαμορφώνει τη
                             Άλλωστε, η ναυτιλία λειτουργεί υπό ένα πλαίσιο   βιομηχανία. Ο αντίκτυπος του CII αναμένεται να


                                                                                                            149
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154