Page 54 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - May 2021
P. 54
Διεθνή
Ύδατα
Ειδήσεις από τις θάλασσες του κόσμου
Ναυτιλιακή Τα απόνερα του Brexit: O όμιλος Grimaldi
Επιχειρηματικότητα αποχαιρετά το βρετανικό νηολόγιο
– Κατά τους τελευταίους μήνες, ο όμιλος Grimaldi,
που εδρεύει στη Νάπολη, έχει προχωρήσει σε
σημαντική αναβάθμιση της παρουσίας του στη
Μάλτα, λαμβάνοντας πολλαπλές πρωτοβουλίες,
Συγχώνευση ιαπωνικών ναυπηγείων που καταδεικνύουν την πλήρη δέσμευσή του
στην προώθηση του θαλάσσιου τομέα της χώρας.
Το ιαπωνικό ναυπηγείο Tsuneishi Shipbuilding θα Ειδικότερα, μετά την αποχώρηση του Ηνωμένου
αποκτήσει το 49% της Mitsui E&S Shipbuilding Βασιλείου από την ΕΕ, η εταιρεία Atlantic Container
στην πιο πρόσφατη συγχώνευση του ιαπωνικού Line (ACL) του ομίλου προχώρησε, κατά τους
ναυπηγικού κλάδου. τελευταίους μήνες, στη μεταγραφή του στόλου της,
Η συμφωνία θα ολοκληρωθεί την 1η Οκτωβρίου. αφήνοντας τη σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου γι’
Από κοινού οι Tsuneishi Shipbuilding και Mitsui αυτήν της Μάλτας. Συνολικά εννέα πλοία της ACL
E&S Shipbuilding θα αποτελούν τον τρίτο κορυ- είναι εγγεγραμμένα στο νηολόγιο της Μάλτας, ενώ
φαίο ναυπηγικό όμιλο σε όρους αριθμού ναυπη- άλλο ένα πρόκειται να προστεθεί τους επόμενους
γηθέντων πλοίων. μήνες. Η ACL διαχειρίζεται τον μεγαλύτερο στόλο
Υπενθυμίζεται ότι η Mitsui E&S προχώρησε πλοίων con/ro (μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
σε πώληση μέρους δραστηριοτήτων της στη και τροχοφόρων φορτίων), προσφέροντας τακτικά
Mitsubishi Heavy Industries τον περασμένο δρομολόγια μεταξύ των λιμένων της Βόρειας Ευρώ-
Οκτώβριο. Οι συγχωνεύσεις και οι ενοποιήσεις πης και της Βόρειας Αμερικής.
δραστηριοτήτων εντείνονται στον ναυ- Επιπροσθέτως, η εταιρεία Malta Motorways of the
Επιμέλεια: πηγικό κλάδο της Ιαπωνίας σε μια προ- Sea Ltd (MMOS), που ανήκει επίσης στον όμιλο
Γιάννης Θεοδωρόπουλος, σπάθεια να ανταγωνιστούν τα αντίστοιχα Grimaldi, ενίσχυσε προσφάτως τον στόλο της μετά
Μιχάλης Νικολάου κινεζικά και νοτιοκορεατικά ναυπηγεία. και την αγορά δύο ακόμα πλοίων ro/ro. Κατ’ αυτόν
52